MuscleMeat

huid na afvallen

Bezoekers in dit topic

Ben ook bezig met afvallen op t moment, gaat gestaag maar het lukt.
Las alleen vandaag artikel dat bewegen meer ondersteunend is en eten toch echt het belangrijkste. Heb alleen zelf het idee dat cardio toch zeker erg belangrijk is om wat kilo'tjes kwijt te raken, toch?
bij mij was het vooral de voeding die het hem deed.

Ik lette vroeger niet op mijn voeding en trainde 3-4x per week (en na training een 30mins cardio); toch bleef ik maar verdikken tot ik plots boven de 100KG zat :eek: (en het is niet dat ik vroeger veel at, ik eet nu meer maar vroeger s'avonds zakje chips, koekje of andere rommel => vroeger zat ik dus aan véél meer kcal omdat ik rommel at, nu zit ik aan minder kcal maar ben wel verzadigd en heb nog amper honger)

Dan ben ik op het punt gekomen van "nu kan dit toch niet meer" en ben ik eens op mijn voeding beginnen letten; nu al 23Kg minder! (en héél weinig kracht verloren)

Voor mij kan het ene niet zonder het andere:
* enkel cardio/training helpt niet (toch niet voor mij als endo)
* enkel voeding lijkt mij niet alles (omdat je dan veel minder moet gaan eten om af te vallen en dan je metabolisme ****ed up kan raken)
=> combinatie = ideaal!
 
Precies! Combinatie zal het beste werken ja, wil alleen het proces beetje versnellen maar moet natuurlijk niet ten koste gaan van spieren..
 
Back
Naar boven