XXL Nutrition

Huidbindweefsel

Bezoekers in dit topic

Lekkerbezig

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 aug 2009
Berichten
52
Waardering
159
Lengte
1m84
Massa
131kg
Vetpercentage
14%
Sinds een jaar of 2 heb ik met toenemende maten blauwe plekke op m'n rug, achterste deltoids en triceps. Eerst was het alleen met een pomp, maar nu heel de dag, en het wordt steeds erger. M'n therapeut/masseur zegt dat het m'n huidbindweefsel is omdat dit strak staat, en dat een oplossing huidbindweefselmassage zou kunnen zijn. Heeft iemand daar ervaring mee? En/of een andere oplossing? Het ziet er nu echt niet uit, vooral met trainen heel erg. Zo erg dat de ene na de andere vraagt wat ik gedaan heb en watskebeurt??!? Lastig vast te leggen op camera, maar hier een poging gewaagd, koud uit bed. In de gym misslukken elke keer die foto's ivm gelige verlichting maar ik zal anders toch nog eens een keer eentje daar proberen te nemen. Het lijkt net een watermerk zegmaar.... achterop m'n schouders en midden van m'n rug het ergste momenteel. En heel m'n tricep is blauwig. [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zou ik mee naar dermatoloog gaan. De rest van je rug ziet er ook niet erg gezond uit. Bij zo'n beeld begin ik niet aan bindweefseltechnieken voor de dermatoloog het gezien heeft.
 
Back
Naar boven