Fitness Seller

huidplooi meting (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

megaman074

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 jul 2007
Berichten
15
Waardering
0
Ik train bij een sportschool in Amsterdam waar ze geen huidplooimetingen kunnen afnemen....alleen een meting via zo'n k...t elektronisch apparaat. Deze gaf een idioot laag getal aan (6,7)......en dit werkt een beetje demotiverend omdat ik nu nog niet weet of ik wel of niet goed bezig ben!

Heeft iemand zo'n adresje voor me?? En is het raar om daar dan naar toe te gaan als ik er niet train???
 
Je kunt er ook zelf een kopen, heb eerlijk gezegd geen idee wat zo een ding kost.
Bij een ander langs gaan om je vetpercentage te laten meten lijkt me wat vreemd.
 
Bij xxl nutrition. 25 euries geloof ik.
 
Jij vult mij aan.
 
ff de buurvrouw vragen!
 
heb die van xxl nut. gekocht.. Heb vervolgens driepunt meting gedaan en de rommel op internet ingevoerd, geeft die site aan dat ik 12 procent vet heb :S.. Snap geen hol van want ik heb geen blokjesbuik :S en dacht toch echt wel hoger te zitten..
 
Op 12% heb je ook geen blokjes buik
 
Is bij iedereen anders, ligt er net aan waar het vet zit.
 
geweldig ff formule op internet invullen en die weet precies wat je vet is na wat googlen en verschillende pak je gewoon de laagste!!!

neej ff serieus je kan het beste ff zoeken naar een goede sportschool in de buurt ene daar een afspraak maken of ze je vet willen met met de tang en of je daar om de twee weken mag komen lijkt mij geen probleem
 
Back
Naar boven