XXL Nutrition

Huidplooimeter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bodybuilder

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
227
Waardering
7
er zal misschien best iemand zijn op dit forum die deze heeft maar de meesten hebben gewoon die goedkoopste van 6,95 ofzo. werkt prima
 
Een rare vraag misschien, maar hoe kan je een meting goed bij jezelf uitvoeren???
 
Krijg het gevoel dat die goedkope dingen altijd slecht zijn. Vandaar dat ik ook benieuwd ben of iemand ervaring heeft met mijn keuze.

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 00:08 ----------

Een rare vraag misschien, maar hoe kan je een meting goed bij jezelf uitvoeren???

Kan met behulp van een 3 punts meting. Je hebt namelijk verschillende soorten metingen.

Hier heb je nog een link met meer info;
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/vet-zelf-meten-153802/
 
Laatst bewerkt:
moet zelf weten. mijn B&F klem van 6,95 geeft praktisch hetzelfde als op 3 verschillende gyms ...4 verschillende personen hebben gemeten. dusjaaa............in 1 week tijd..allemaal sochtends voor trainen
 
Heb de Fattrack II ook sinds vorige maand.. Vind het meetlint wat je erbij krijgt wel handig.. Wat ook handig is, is dat je er een cd met een programmatje erbij krijgt. Daar kun je je metingen in bijhouden..

Wat betreft het meten: Dit is best nog wel moeilijk! :p Ik doe ook de 3 punts meting en meet elk punt zo'n 4-5 keer. Als je het goed geconcentreerd doet, kom je ongeveer wel elke keer op hetzelfde uit. Zodra ik dan een meting doe en ik heb al voor de 3e keer ongeveer hetzelfde aantal mm gemeten, dan houd ik dat aan als juiste meting en ga ik naar het voglende meetpunt.
Denk dat ik de metingen wel ongeveer goed doe zo, want hij gaf eerst 18 BF% aan en u 16 BF%. Dit moet zo ongeveer wel kloppen als ik zo in de spiegel kijk! :D
 
Back
Naar boven