Fitness Seller

Sticky Huidstriemen, oplossingen ter voorkoming van (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

XLman

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
9 jun 2011
Waardering
66
Lengte
1m84
Massa
102kg
In Azië zijn ze redelijk geobesedeerd met het jong houden van hun huid, zo mijden ze de zon zoveel mogelijk want een bleke gave huid is een teken van schoonheid en in de gewone supermarkten vind je ook vele drankjes waar collageen is toegevoegd bijvoorbeeld. In tegenstelling tot hier waar de mensen zo veel onder de zonnebank gaan en op hun 40 jaar er als een verrimpelde vod uitzien.
Goed toppik alleszins Cools thanks.

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Waardering
1.081
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
In Azië zijn ze redelijk geobesedeerd met het jong houden van hun huid, zo mijden ze de zon zoveel mogelijk want een bleke gave huid is een teken van schoonheid en in de gewone supermarkten vind je ook vele drankjes waar collageen is toegevoegd bijvoorbeeld. In tegenstelling tot hier waar de mensen zo veel onder de zonnebank gaan en op hun 40 jaar er als een verrimpelde vod uitzien. Goed toppik alleszins Cools thanks.
Als je bruiner bent in Azië betekent het dat je van een lagere
Classe bent omdat je dan bv veel op het land werkt

Cools

Colossal Veteran
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2006
Waardering
2.985
  • Topic Starter Topic Starter
Zou een PH-neutrale zeep/deo ook effect kunnen hebben aangezien deze je huid niet/minder uitdrogen?
Meeste zepen zijn ph neutraal, maar de een wat agressiever voor de huid dan de ander. Een goede deo die niet uitdroogt is ook aan te raden.

xDimitrii

Cool Novice
Lid geworden
6 nov 2012
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
83kg
Ik heb ook redelijk veel last van striemen en heb hier veel research over gedaan over hoe ik striemen het best aanpak.
Omdat ik over volgende producten veel goeds heb gelezen heb ik deze maar allemaal gekocht en zie toch wel al redelijk resultaat door ze te combineren:

Smorgens: Re-gen oil
Savonds: Emu Oil
Voor de training: Palmers Cocoa Butter for stretch marks

Misschien dat ik dan als 1 van deze producten op zijn ik ook wel eens de amandelolie kan proberen.

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Waardering
1.081
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Ik heb ook redelijk veel last van striemen en heb hier veel research over gedaan over hoe ik striemen het best aanpak. Omdat ik over volgende producten veel goeds heb gelezen heb ik deze maar allemaal gekocht en zie toch wel al redelijk resultaat door ze te combineren: Smorgens: Re-gen oil Savonds: Emu Oil Voor de training: Palmers Cocoa Butter for stretch marks Misschien dat ik dan als 1 van deze producten op zijn ik ook wel eens de amandelolie kan proberen.
het is nog altijd iets genetisch imo niet veel dat je kan veranderen

Cools

Colossal Veteran
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2006
Waardering
2.985
Ik heb ook redelijk veel last van striemen en heb hier veel research over gedaan over hoe ik striemen het best aanpak.
Omdat ik over volgende producten veel goeds heb gelezen heb ik deze maar allemaal gekocht en zie toch wel al redelijk resultaat door ze te combineren:

Smorgens: Re-gen oil
Savonds: Emu Oil
Voor de training: Palmers Cocoa Butter for stretch marks

Misschien dat ik dan als 1 van deze producten op zijn ik ook wel eens de amandelolie kan proberen.
Heb je ook de onderzoeken gelezen op pagina 1, post 1?

Geen van de producten die je hebt gekocht werkt.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

het is nog altijd iets genetisch imo niet veel dat je kan veranderen
Genetische? Dat klopt niet. Het heeft te maken met dat de vet en-of spiermassa sneller groeit dan de huid kan bijhouden. Met als gevolg 'scheuren' in de huid.

De een kan wat gevoeliger zijn de andere, maar vele factoren hebben hier effect op.

Preventief amandelolie of glycerine smeren is een goed idee in bepaalde gevallen. Ook alle factoren die negatief kunnen zijn op de collageen aanmaak aanvullen (bv. vitamine c).

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Waardering
1.081
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Heb je ook de onderzoeken gelezen op pagina 1, post 1? Geen van de producten die je hebt gekocht werkt. ---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ---------- Genetische? Dat klopt niet. Het heeft te maken met dat de vet en-of spiermassa sneller groeit dan de huid kan bijhouden. Met als gevolg 'scheuren' in de huid. De een kan wat gevoeliger zijn de andere, maar vele factoren hebben hier effect op. Preventief amandelolie of glycerine smeren is een goed idee in bepaalde gevallen. Ook alle factoren die negatief kunnen zijn op de collageen aanmaak aanvullen (bv. vitamine c).
Je ziet toch meestal mensen met een bruinere huidskleur geen of minder striemen en losse huid hebben , ik vraag me af hoe sommige pro's so dirty kunnen bulken en dan weer snel afvallen zonder losse huid / striemen ?

Cools

Colossal Veteran
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2006
Waardering
2.985
Je ziet toch meestal mensen met een bruinere huidskleur geen of minder striemen en losse huid hebben , ik vraag me af hoe sommige pro's so dirty kunnen bulken en dan weer snel afvallen zonder losse huid / striemen ?
Ik ken niet zoveel bruine mensen dus ik kan het niet beoordelen :p

Die opbouw van pro's is waarschijnlijk niet snel genoeg voor 'scheuren' in de huid te krijgen. Hun uiterlijk is natuurlijk heel belangrijk en striemen passen ze wel voor op. Maar weet niet welke pro's het wel hebben.

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Waardering
1.081
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Ik ken niet zoveel bruine mensen dus ik kan het niet beoordelen :p

Die opbouw van pro's is waarschijnlijk niet snel genoeg voor 'scheuren' in de huid te krijgen. Hun uiterlijk is natuurlijk heel belangrijk en striemen passen ze wel voor op. Maar weet niet welke pro's het wel hebben.
denk niet dat je het ziet met een tan dorian bv was dik as fuck ofseason? toch de hgh dan?

Laatst bewerkt:

ENERGY

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
1 nov 2002
Waardering
55
Heb ook wel gehoord en gelezen dat ze hier van die creme's voor gebruiken die zwangere vrouwen gebruiken tijdens hun zwangerschap?

Cools

Colossal Veteran
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2006
Waardering
2.985
denk niet dat je het ziet met een tan dorian bv was dik as fuck ofseason? toch de hgh dan?
Die tan bedekt ook veel, dus mogelijke striemen ook. Hgh kan het proces van collageenaanmaak versnellen in de huid.

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Heb ook wel gehoord en gelezen dat ze hier van die creme's voor gebruiken die zwangere vrouwen gebruiken tijdens hun zwangerschap?
Is mogelijk, heb het in de eerste post staan. Bevat fyto-oestrogenen die de aanmaak van collageen verhogen. Maar er zijn andere oplossing zoals je kan lezen en ook dingen die niet werken.

Jeraszi

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
12 nov 2012
Waardering
179
Lengte
1m78
Massa
43kg
Zal deze week beginnen met een stevige bulk om wat verloren massa terug te winnen. Verwacht zo'n 4 kilo zwaarder te worden in ~4 weken, inclusief een paar kilo creatine (water)gewicht. De laatste keer dat ik dit deed kreeg ik een flinke striae mark bij me borst/schouders. Dus er is al een soort "controle".

Zal het resultaat hier reporten over 4 weken. En een before/after van me huidige huidstriem. Zal sowieso vitamine E en C en Omega 3 gebruiken aangezien ik dat al heb liggen. Zal ook 10g gelatine per dag nemen + amandel olie gebruiken. Ben benieuwd of het helpt :D

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Waardering
1.081
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Zal deze week beginnen met een stevige bulk om wat verloren massa terug te winnen. Verwacht zo'n 4 kilo zwaarder te worden in ~4 weken, inclusief een paar kilo creatine (water)gewicht. De laatste keer dat ik dit deed kreeg ik een flinke striae mark bij me borst/schouders. Dus er is al een soort "controle". Zal het resultaat hier reporten over 4 weken. En een before/after van me huidige huidstriem. Zal sowieso vitamine E en C en Omega 3 gebruiken aangezien ik dat al heb liggen. Zal ook 10g gelatine per dag nemen + amandel olie gebruiken. Ben benieuwd of het helpt :D
4kg is nu niet echt Iets om je zorgen voor te maken ^^

A J D L

livin' on the edge!
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 feb 2006
Waardering
162
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
7%
Cools, mijn vrouw heeft na de zwangerschap flink wat striemen overgehouden op de buik alleen. Omdat zij een vrouw is zijn fyto-oestrogenen niet het probleem lijkt mij, maar zijn gelatine capsules + vit C dan alsnog de beste supplementen of zijn er betere oplossingen bij een vrouw?

Cools

Colossal Veteran
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2006
Waardering
2.985
Cools, mijn vrouw heeft na de zwangerschap flink wat striemen overgehouden op de buik alleen. Omdat zij een vrouw is zijn fyto-oestrogenen niet het probleem lijkt mij, maar zijn gelatine capsules + vit C dan alsnog de beste supplementen of zijn er betere oplossingen bij een vrouw?
Vitamine C als calcium ascorbaat (merk aov bij deonlinedrogist bv) en collageen hydrolysaat bij ergomax is de beste oplossing.

skydirk

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
9 apr 2003
Waardering
1.282
Vitamine C als calcium ascorbaat (merk aov bij deonlinedrogist bv) en collageen hydrolysaat bij ergomax is de beste oplossing.
Maar daar zullen die zwangerschapsstriemen niet van verdwijnen of verminderen. Heb je die striemen, dan heb je dat voor heel je leven. Net zoals littekens. Spijtig dat hier geen dermatoloog op het forum zit die komaf kan maken met dat gefantaseer.

Cools

Colossal Veteran
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2006
Waardering
2.985
Striemen zijn littekens doordat je huid als het ware gescheurd is omdat je collageen aanmaak niet kon volgen.

Dit topic gaat dan ook vooral om het te voorkomen zoals je kan lezen door deze productie te verhogen in tijden van extreme groei. Nu zijn dermatologen niet de meest slimme geneeskundigen, dus hebben we niet veel aan hier buiten negatieve uitspraken.

Collageen hydrolysaat verhoogt de productie van collageen in je huid, dus als er iets zou kunnen werken is dat het wel. Ik zeg nergens dat dit zeker werkt. Vitamine C is sowieso nodig voor de productie te ondersteunen en ook een van de redenen van rokershuid doordat deze vitamine sterk lager is in deze groep. Dus de combi is alvast positief voor de huid en de beste kans.

Bovenaan