MuscleMeat

Sticky FAQ: Striae / Huidstriemen: Oplossingen ter voorkoming van (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Welk percentage vitamine A zuur is aan te raden? Je kan het ook online bestellen, neem ik aan.
 
he is dus gewoon gelatine waar je mee kookt die je neemt niets speciaals?

wat denk je van vit e op striemen te smeren?
of cocosolie gemengd met vit e ?

Gelatine is deels gehydroliseerd, bovenstaande vrijwel volledig.

Vit E werkt niet zover ik weet (olijfolie, wat het bevat dus ook niet) en kokosolie kan ik ook niets van vinden.
 
Gelatine is deels gehydroliseerd, bovenstaande vrijwel volledig. Vit E werkt niet zover ik weet (olijfolie, wat het bevat dus ook niet) en kokosolie kan ik ook niets van vinden.
heb ook al via andere bodybuilders
john meadows bv. gehoord dat hij het op littekens na operaties smeerde en dat het zo goed als weg getrokken was pure vit e dan

is dit een reden dat aziaten jonger lijken omdat er in veel van hun voeding gelatine zit? srs question
 
heb ook al via andere bodybuilders
john meadows bv. gehoord dat hij het op littekens na operaties smeerde en dat het zo goed als weg getrokken was pure vit e dan

is dit een reden dat aziaten jonger lijken omdat er in veel van hun voeding gelatine zit? srs question

Ik kan geen onderzoek vinden dat puur vitamine E striemen zou voorkomen of herstellen.

Ik weet niet of Aziaten veel gelatine eten, maar inderdaad het houd de huid jong. Dit komt vooral door de hydroxyproline erin wat de aanmaak van collageen verhoogt.

Ter voorkoming is glycerine het beste (erop smeren) en collageen hydrolisaat (of gelatine) oraal voor herstel.

Neutrogena heeft goede producten op basis van glycerine.

http://www.neutrogena.com/category/body+-+bath/body+moisturizers.do?nType=1
 
Laatst bewerkt:
Ik kan geen onderzoek vinden dat puur vitamine E striemen zou voorkomen of herstellen.

Ik weet niet of Aziaten veel gelatine eten, maar inderdaad het houd de huid jong. Dit komt vooral door de hydroxyproline erin.

Ter voorkoming is glycerine het beste (erop smeren) en collageen hydrolisaat (of gelatine) oraal voor herstel.

Neutrogena heeft goede producten op basis van glycerine.

http://www.neutrogena.com/category/body+-+bath/body+moisturizers.do?nType=1

er zit in animal pak ook glycine in 90mg per pakje is dit hetzelfde?
 
er zit in animal pak ook glycine in 90mg per pakje is dit hetzelfde?

Nee :p Glycine is wat anders.

Glycerine (glycerol met water) moet je hebben ;) En dat moet je opsmeren. Het werkt alleen ter voorkoming van.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Glycerol

Kan je puur bij de apotheek krijgen of je besteld een creme op basis van. Onderstaand de handcreme die je ervoor kan gebruiken. Blijft hetzelfde, gaat om de glycerine erin (moet op 1ste of 2de plek staan ingrediëntenlijst).

http://www.deonlinedrogist.nl/neutrogena-handcreme-ongeparfumeerd-p-6538.html


Er zou mogelijk nog een creme bestaan die striemen kan herstellen.
http://www.deonlinedrogist.nl/olaz-regenerist-creme-zone-p-50432.html

Bevat Palmitoyl pentapeptide-4 wat de collageenproductie sterk zou verhogen. En de creme is ook op basis van glycerine.

Maar onderzoeken komen van de firma zelf uit :p
 
Laatst bewerkt:
Nee :p Glycine is wat anders.

Glycerine (glycerol met water) moet je hebben ;) En dat moet je opsmeren. Het werkt alleen ter voorkoming van.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Glycerol

Kan je puur bij de apotheek krijgen of je besteld een creme op basis van. Onderstaand de handcreme die je ervoor kan gebruiken. Blijft hetzelfde, gaat om de glycerine erin (moet op 1ste of 2de plek staan ingrediëntenlijst).

http://www.deonlinedrogist.nl/neutrogena-handcreme-ongeparfumeerd-p-6538.html

oh
Anti-aging Properties
Glycine is an important anti-aging amino acid. Approximately one third of collagen is comprised of glycine. Collagen is the essential protein required to keep the connective tissue and skin flexible and firm. In the absence of glycine, damaged tissues can’t be repaired. Research has shown that glycine helps to protect the body against shock as a result of blood loss; it also helps to prevent free radical formation and hypoxia 8.


heb creme met amandel olie en glycerine in
het gaat vooral om het herstel nu
 
oh
Anti-aging Properties
Glycine is an important anti-aging amino acid. Approximately one third of collagen is comprised of glycine. Collagen is the essential protein required to keep the connective tissue and skin flexible and firm. In the absence of glycine, damaged tissues can’t be repaired. Research has shown that glycine helps to protect the body against shock as a result of blood loss; it also helps to prevent free radical formation and hypoxia 8.


heb creme met amandel olie en glycerine in
het gaat vooral om het herstel nu

Glycine is een factor, maar orale inname hiervan heeft geen uitgesproken effect op de productie van collageen gezien het voldoende uit voeding komt. Zelfde dat vitamine C een factor is in de collageenproductie, in voeding zit dit beperkter en een inname hiervan kan wel ondersteunen. Aan te raden voor rokers gezien dit vitamine c afbreekt.

Voor herstel moet je dus collageen hydrolisaat hebben ;)
http://www.ergomax.nl/great-lakes-gelatine-grasgevoerde-collageen-hydrolysaat
 
Glycine is een factor, maar orale inname hiervan heeft geen uitgesproken effect op de productie van collageen gezien het voldoende uit voeding komt. Zelfde dat vitamine C een factor is in de collageenproductie, in voeding zit dit beperkter en een inname hiervan kan wel ondersteunen. Aan te raden voor rokers gezien dit vitamine c afbreekt.

Voor herstel moet je dus collageen hydrolisaat hebben ;)
http://www.ergomax.nl/great-lakes-gelatine-grasgevoerde-collageen-hydrolysaat
deze week eens bestellen dan,
net als een randdebiel naar gelatine gezocht :P
is er een maximum dat je mag nemen ervan? zitten ook wel wat eiwitten in en laag kcal ^^(de niet hydrolisaat 11gram proteine 43kcal)
en hoe zit het met HGH op het vlak van huid verbetering de ene zegt dat het werkt de andere niet
 
Laatst bewerkt:
deze week eens bestellen dan,
net als een randdebiel naar gelatine gezocht :P
is er een maximum dat je mag nemen ervan? zitten ook wel wat eiwitten in en laag kcal ^^(de niet hydrolisaat 11gram proteine 43kcal)
en hoe zit het met HGH op het vlak van huid verbetering de ene zegt dat het werkt de andere niet

10gram per dag is voldoende. Collageen is een eiwit bestaande uit 3 aminozuren vooral.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Collageen

HGH kan de celdeling verhogen en ook aanmaak collageen, maar het versneld het verouderingsproces ook. Dus op termijn niet zo goed.
 
Zou een PH-neutrale zeep/deo ook effect kunnen hebben aangezien deze je huid niet/minder uitdrogen?
 
In Azië zijn ze redelijk geobesedeerd met het jong houden van hun huid, zo mijden ze de zon zoveel mogelijk want een bleke gave huid is een teken van schoonheid en in de gewone supermarkten vind je ook vele drankjes waar collageen is toegevoegd bijvoorbeeld. In tegenstelling tot hier waar de mensen zo veel onder de zonnebank gaan en op hun 40 jaar er als een verrimpelde vod uitzien.
Goed toppik alleszins Cools thanks.
 
In Azië zijn ze redelijk geobesedeerd met het jong houden van hun huid, zo mijden ze de zon zoveel mogelijk want een bleke gave huid is een teken van schoonheid en in de gewone supermarkten vind je ook vele drankjes waar collageen is toegevoegd bijvoorbeeld. In tegenstelling tot hier waar de mensen zo veel onder de zonnebank gaan en op hun 40 jaar er als een verrimpelde vod uitzien. Goed toppik alleszins Cools thanks.
Als je bruiner bent in Azië betekent het dat je van een lagere
Classe bent omdat je dan bv veel op het land werkt
 
Zou een PH-neutrale zeep/deo ook effect kunnen hebben aangezien deze je huid niet/minder uitdrogen?

Meeste zepen zijn ph neutraal, maar de een wat agressiever voor de huid dan de ander. Een goede deo die niet uitdroogt is ook aan te raden.
 
Ik heb ook redelijk veel last van striemen en heb hier veel research over gedaan over hoe ik striemen het best aanpak.
Omdat ik over volgende producten veel goeds heb gelezen heb ik deze maar allemaal gekocht en zie toch wel al redelijk resultaat door ze te combineren:

Smorgens: Re-gen oil
Savonds: Emu Oil
Voor de training: Palmers Cocoa Butter for stretch marks

Misschien dat ik dan als 1 van deze producten op zijn ik ook wel eens de amandelolie kan proberen.
 
Ik heb ook redelijk veel last van striemen en heb hier veel research over gedaan over hoe ik striemen het best aanpak. Omdat ik over volgende producten veel goeds heb gelezen heb ik deze maar allemaal gekocht en zie toch wel al redelijk resultaat door ze te combineren: Smorgens: Re-gen oil Savonds: Emu Oil Voor de training: Palmers Cocoa Butter for stretch marks Misschien dat ik dan als 1 van deze producten op zijn ik ook wel eens de amandelolie kan proberen.
het is nog altijd iets genetisch imo niet veel dat je kan veranderen
 
Ik heb ook redelijk veel last van striemen en heb hier veel research over gedaan over hoe ik striemen het best aanpak.
Omdat ik over volgende producten veel goeds heb gelezen heb ik deze maar allemaal gekocht en zie toch wel al redelijk resultaat door ze te combineren:

Smorgens: Re-gen oil
Savonds: Emu Oil
Voor de training: Palmers Cocoa Butter for stretch marks

Misschien dat ik dan als 1 van deze producten op zijn ik ook wel eens de amandelolie kan proberen.

Heb je ook de onderzoeken gelezen op pagina 1, post 1?

Geen van de producten die je hebt gekocht werkt.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

het is nog altijd iets genetisch imo niet veel dat je kan veranderen

Genetische? Dat klopt niet. Het heeft te maken met dat de vet en-of spiermassa sneller groeit dan de huid kan bijhouden. Met als gevolg 'scheuren' in de huid.

De een kan wat gevoeliger zijn de andere, maar vele factoren hebben hier effect op.

Preventief amandelolie of glycerine smeren is een goed idee in bepaalde gevallen. Ook alle factoren die negatief kunnen zijn op de collageen aanmaak aanvullen (bv. vitamine c).
 
Back
Naar boven