Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Man-Mountain
ik kan niet echt zeggen dat ik ooit gejankt heb ergens om, maar wel brok in mn keel etc
Originally posted by Olimantado
Ik heb 1 keer gehuild in de bioscoop...
Het was toen ik een jaar of 16 was. Ik was met een wijffie naar de bioscoop en hoewel ik zeer geil was weigerde ze me af te rukken. Toen heb ik wel een beetje gehuild...
Originally posted by Bracke
Ken er iemand die oudere film met die dinosauriers, waarin de moeder van het babydinootje wordt doodgeschoten
Het is niet Jurasic Park, dat weet ik 100%.. Het is al een redelijk oude film, is nog wel in kleur... Daar heb ik mee moeten wenen, maar dan was ik ook 10 jaar oud ofzo..
Voor de rest.. Ik vond de laatste scene uit terminator 2 zo zielig..
Je weet wel, waar Arnold zich laat onderdompelen, en dat geval met die duim.. Dat vond ik echt trieeeest..
:bawling:
Originally posted by dandyman
met die diplodocus ja. dino met de lange nek (vroeger enorme dinofan dus moest ook janken). was op zon verlaten eiland waar een stelletje zich ontfermde over een baby dino. moederdino wrd toen gevangen gezet en vermoord. de bastards![]()
volgens mij heette die film ook "Baby, lost in paradise"of zoiets.
AH, hebbes: Baby, The Secret of the Lost Legend
Originally posted by Conan
Ik heb een zwak hart voor Zwelgje
Originally posted by dandyman
Als je begrijpt wat ik bedoel...ook bij moeten huilen ja.
Ik was vroeger eigenlijk maar een gevoelige miet![]()
Originally posted by Bracke
Ach wees niet zo hard voor jezelf.. Ik vond platvoet en zn vriendjes ook het einde..Hoe noemde die kereltjes ook al weer?
Platvoet, Sera en dan weet ik het niet meer...
Originally posted by zoutzak
alsjeblieft zeg, is dit nou een hardcore BodyBuilding Forum, met bikkels die het hebben over hoe hard ze wel niet moesten huilen bij welke film??![]()
whahaha, mafkezen
Originally posted by zoutzak
alsjeblieft zeg, is dit nou een hardcore BodyBuilding Forum, met bikkels die het hebben over hoe hard ze wel niet moesten huilen bij welke film??![]()
whahaha, mafkezen