XXL Nutrition

huilen tijdens een film (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Ok, mede-BB'ers. Om t vooroordeel uit de wereld te helpen dat we allen alleen maar stoere, meedogenloze, ongevoelige hersenloze schepsels zijn wou ik dat bij deze t tegendeel bewezen wordt.

Bij welke film hebben jullie wel eens moeten janken.
Ik zal de mijne vertellen nadat de eerste zijn tearjerker (geen idee of t goed gespeld is ;) )heeft genoteerd..
 
Ik jank nooit om een film, wel als mijn whyeiwitten op zijn.
 
Vroeger ook nooit om Bambi moeten janken???
 
Bij Pulp Fiction, als ze Marsellus in zijn reet nken!

Echt wel zielig...
 
Originally posted by dandyman
Vroeger ook nooit om Bambi moeten janken???

Nee natuurlijk niet, hoeveel gram eiwitten zou BAmbi bevatten?
 
Ongevoelige vlegel:D
 
ik heb ook nog nooit moeten janken bij een film.. alhoewel ik titanic toch wel zielig vond toen die jack doodging..

/me is een echte vent :D
 
Originally posted by dandyman
Ongevoelige vlegel:D

Stel je het volgende voor:

Je zit alleen op een eiland voor 6 maanden, je hebt alles sportschool, zwembad bananen etc maar 1 ding heb je niet en dat is proteíne maar dan kom je bambi tegen wat doe je dan?


[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Big Steve


Stel je het volgende voor:

Je zit alleen op een eiland voor 6 maanden, je hebt alles sportschool, zwembad bananen etc maar 1 ding heb je niet en dat is proteíne maar dan kom je bambi tegen wat doe je dan?


[Abeelding niet meer beschikbaar]

IN DE REET NEUKEN!!!!


oohnee.... uhhh.... aaien...?
 
Het overtuigende bewijs dat ik weeer doordraai ! zou mijn psychiater om orap vragen !
 
Nou zal ik dan als een echte kerel mijn films opnoemen waarbij ik een traantje moest wegpinken.

ET, kan ik me niet herinneren maar zal best wel gebeurd zijn.

Neverendingstory toen dat paard van atreyu (?) in t moeras verdween

Bambi dus

en vrijwel alle films waarin een dier kapot gaat vind ik zielig

en ohja, The Green Mile zat ik zo in de film dat ik daarbij ook spontaan een brok in mn keel ontstond.

zo, t is eruit..nu ik t goede voorbeeld heb gegevne mogen jullie.
t is een non-uitlachtopic, dus schroom niet om je films te posten.

Waarschijnlijk ben ik nu de l*l..:rolleyes: maar ik schaam me er niet voor;)
 
Originally posted by Big Steve


Stel je het volgende voor:

Je zit alleen op een eiland voor 6 maanden, je hebt alles sportschool, zwembad bananen etc maar 1 ding heb je niet en dat is proteíne maar dan kom je bambi tegen wat doe je dan?


[Abeelding niet meer beschikbaar]


hmmm, zonder bambi zou ik mn eigen "eiwitsapje" noodgedwongen naar binnen werken. Maar met Bambi wordt t uiteraard een andere situatie.
ik zou m idd eerst flink anaal gaan beuken waarna ik samen met de bananas voor een mooie apotheose zorg, om vervolgens Bambi te gebruiken als lokaas voor grote vissies. die beschikken nmlijk ook over onverzadigde vetzuren.:D

ps. hoe weet ik of t daadwerkelijk bambi betreft. als die eenmaal zegt dat t bambi is geloof ik hem, maar anders dus echt niet
 
Ok, nog een paar filmpies waar ik me ook, met de nodige moeite, bij groot moest houden:

-manace to society (als die gozer afgeknald word op't einde, gewoon zielig, ennuh, ik was nog jong he! :))
-braveheart (het was gewoon best lullig toen hij levend leeg gehaald werd, ik had't r moeilijk mee)
-david de kabouter (de trollen hadden hem omgetoverd in een boom, hoe kunnen ze?!?!)

wel meer dingen, ik ben altijd best snel geemotioneerd tijdens films, ik leef helemaal mee!...
 
Braveheart
Titanic

om die 2 moest ik *bijna* janken, ik heb nog nooit echt gehuilt om een filmpie. Ik heb ongv al 10 jaar niet meer gehuilt :P
 
Moest je daarom janken!!???

PUSSY :D :D

nee mooi mna rob. ik wist dat ik op jou kon rekenen. hopen dat er meer bikkels volgen met hun lijstje

Originally posted by Rob G
[B
wel meer dingen, ik ben altijd best snel geemotioneerd tijdens films, ik leef helemaal mee!... [/B]

same here, ben errug gevoelig, meelevend en raak ook snel geemotioneerd...hey de perfecte openingszin:D

beter dan t papiertje:rolleyes:
 
Muahaha :bawling:
 
Ik vond het muisje in The Green Mile wel heel zielig toen die lul hem plat trapte maar ik ging pas werkelijk huilen toen ik zag hoe groot die neger was.

Bambi is geil
 
Carlito's Way, Heat :bawling:
 
Frank&frey (van vroeger) wat dreams may come (bijna in de bios tranen stonden in m'n ogen):sob:
 
Originally posted by martok
Frank&frey (van vroeger) wat dreams may come (bijna in de bios tranen stonden in m'n ogen):sob:

What Dreams May Come had ik eens gehuurd, maar niet eens voor de helft bekeken. Echt daar werd ik zo depri van. Een film die een beetje emotie losmaakt, ok, maar dit was wel heel erg.
 
Back
Naar boven