XXL Nutrition

huilen tijdens een film

Bezoekers in dit topic

Ik krijg nu nog thuis te horen dat ik heb moeten huilen bij de film dombo was rond de vijf jaar:sob:
 
ik kan niet echt zeggen dat ik ooit gejankt heb ergens om, maar wel brok in mn keel etc
 
Originally posted by Man-Mountain
ik kan niet echt zeggen dat ik ooit gejankt heb ergens om, maar wel brok in mn keel etc

me2
 
Ken er iemand die oudere film met die dinosauriers, waarin de moeder van het babydinootje wordt doodgeschoten???
Het is niet Jurasic Park, dat weet ik 100%.. Het is al een redelijk oude film, is nog wel in kleur... Daar heb ik mee moeten wenen, maar dan was ik ook 10 jaar oud ofzo..

Voor de rest.. Ik vond de laatste scene uit terminator 2 zo zielig..
Je weet wel, waar Arnold zich laat onderdompelen, en dat geval met die duim.. Dat vond ik echt trieeeest..

:bawling:
 
home alone ... ik vond het echt heel zielig hoe die inbrekers aangepakt werden :D
 
Ik heb 1 keer gehuild in de bioscoop...
Het was toen ik een jaar of 16 was. Ik was met een wijffie naar de bioscoop en hoewel ik zeer geil was weigerde ze me af te rukken. Toen heb ik wel een beetje gehuild...
 
Originally posted by Olimantado
Ik heb 1 keer gehuild in de bioscoop...
Het was toen ik een jaar of 16 was. Ik was met een wijffie naar de bioscoop en hoewel ik zeer geil was weigerde ze me af te rukken. Toen heb ik wel een beetje gehuild...

Je hebt het r nog steeds moeilijk mee of niet Oli? :)
 
Originally posted by Bracke
Ken er iemand die oudere film met die dinosauriers, waarin de moeder van het babydinootje wordt doodgeschoten???
Het is niet Jurasic Park, dat weet ik 100%.. Het is al een redelijk oude film, is nog wel in kleur... Daar heb ik mee moeten wenen, maar dan was ik ook 10 jaar oud ofzo..

Voor de rest.. Ik vond de laatste scene uit terminator 2 zo zielig..
Je weet wel, waar Arnold zich laat onderdompelen, en dat geval met die duim.. Dat vond ik echt trieeeest..

:bawling:

met die diplodocus ja. dino met de lange nek (vroeger enorme dinofan dus moest ook janken). was op zon verlaten eiland waar een stelletje zich ontfermde over een baby dino. moederdino wrd toen gevangen gezet en vermoord. de bastards:mad:

volgens mij heette die film ook "Baby, lost in paradise"of zoiets.

AH, hebbes: Baby, The Secret of the Lost Legend
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman


met die diplodocus ja. dino met de lange nek (vroeger enorme dinofan dus moest ook janken). was op zon verlaten eiland waar een stelletje zich ontfermde over een baby dino. moederdino wrd toen gevangen gezet en vermoord. de bastards:mad:

volgens mij heette die film ook "Baby, lost in paradise"of zoiets.

AH, hebbes: Baby, The Secret of the Lost Legend

HE ik was ook een dinofan!! Heb jij ook die boekjes van deagostini gespaard?? Die dino die je na 1000 reeksen kon opbouwen?

En euh, die film "baby secret of the lost legend".. Dat vond ik ook zooo triest.. Dat is de enige film waar ik me ooit zo triest bij heb gevoeld..
 
Nou ik wil niet te toevallig over komen, maar ik spaarde dus vroeger ook dino's. Van die rubberen gevallen! Had r echt ongelofelijk veel. Ook die lichtgevende dino die je kon sparen met zo'n maandblad, bedoel je die met 'deagostini'?
 
Mijn hele kamer was een prehistorie. niet te zuining maar ik was helemaal expert. ou vroeger altijd archeoloog worden. echt te gek. had alle soorten en maten
 
Ik heb een zwak hart voor Zwelgje
 
Originally posted by Conan
Ik heb een zwak hart voor Zwelgje

Als je begrijpt wat ik bedoel...ook bij moeten huilen ja.

Ik was vroeger eigenlijk maar een gevoelige miet:(
 
Originally posted by dandyman


Als je begrijpt wat ik bedoel...ook bij moeten huilen ja.

Ik was vroeger eigenlijk maar een gevoelige miet:(

Ach wees niet zo hard voor jezelf.. Ik vond platvoet en zn vriendjes ook het einde.. ;) Hoe noemde die kereltjes ook al weer?

Platvoet, Sera en dan weet ik het niet meer...
 
Originally posted by Bracke


Ach wees niet zo hard voor jezelf.. Ik vond platvoet en zn vriendjes ook het einde.. ;) Hoe noemde die kereltjes ook al weer?

Platvoet, Sera en dan weet ik het niet meer...

Ducky, Spike geloof ik en de rest werd aangeduid als opa en zo toch?
voor de rest weet ik t niet meer
 
alsjeblieft zeg, is dit nou een hardcore BodyBuilding Forum, met bikkels die het hebben over hoe hard ze wel niet moesten huilen bij welke film?? ;)

whahaha, mafkezen
 
Originally posted by zoutzak
alsjeblieft zeg, is dit nou een hardcore BodyBuilding Forum, met bikkels die het hebben over hoe hard ze wel niet moesten huilen bij welke film?? ;)

whahaha, mafkezen


:sob: :sob: , nou begint hij ook al op ons te vitten :sob: :sob:

boehooee, je bent een echte kerel als je dit durft toe te geven.
kom op zoutzak, jij hebt zeker wel een keer een brok in jekeel gehad. hoef je tegn niemand te zeggen daarom hebik deze topic in t leven geroepen. kan je anoniem je gevoelens kwijt;)

anders zal ik t s aan je broer vragen;)
 
Volgens mij zat hij net nog te huilen toen zijn broer hem achter de computer vandaan jaagde :)
 
whaha.

huilen..... laatst toen mn oma overleed.
meer kan ik me niet herinneren eigenlijk.
wel natuurlijk welke films mijn emotionele snaar raakten :rolleyes:

ehh lion king toen ik jong was vond ik wel om van in tranen uit te barsten....

:cry:

haha
 
Originally posted by zoutzak
alsjeblieft zeg, is dit nou een hardcore BodyBuilding Forum, met bikkels die het hebben over hoe hard ze wel niet moesten huilen bij welke film?? ;)

whahaha, mafkezen



Ach, veel bodybuilders zijn uiterlijk ruwe bikkels, maar zijn erg gevoelig en onzeker...
 
Back
Naar boven