Fitness Seller

Huis Kopen in DLD zonder vaste baan!

Bezoekers in dit topic

wackonielsie

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2005
Berichten
4.953
Waardering
9
Lengte
1m87
Massa
125kg
Vetpercentage
22%
Hallo,
ik heb hier dus een opmerkelijke vraag!:)..

kun je een huis kopen zonder een vaste baan?..
ik ben van plan in Duitsland te gaan wonen vanwege de goedkope prijzen!...
(moet je rekenen op vrijstaand huis vanaf 100.000 euro(gemidd 4 slaapkamers))

kan iemand mij erbij helpen hoe ik dit het beste aan kan pakken?..
of mensen die het juist af raden?

groetjes;)

Mailen mag ook:
strongman_niels@live.nl
 
Als je mij kan vertellen hoe je denkt een hypotheek te krijgen...

Of ga je het pinnen :D
 
Kopen wel, zolang je geld hebt kan je dingen kopen.

Lenen is een ander verhaal.
 
Zonder vaste baan wordt een hypotheek wel lastig niet?

Je moet iig laten zien dat je vaste inkomsten hebt (en zal blijven hebben).
 
Denk niet dat het gaat lukken zonder vast contract..
Of je ouders moeten garant staan..
 
Misschien wil iemand je een lening verstrekken tegen 25% interest :D below-junk credit rating zonder inkomen
 
ben al 12 jr adviseur bij de rabobank, even in het algemeen
Als je geen vaste baan hebt kun je een huis kopen
als

1 als je 3 jaar gewerkt hebt (we pakken dan het gemiddelde jaarinkomen, met max het laatste jaar)

2 geen vast kontrakt maar wel een intentieverklaring

3 als je een andere goede reden hebt, zoals ouders tekenen mee, goede opleiding ect.
 
vraag het champ die zit in duitsland.
 
ben al 12 jr adviseur bij de rabobank, even in het algemeen
Als je geen vaste baan hebt kun je een huis kopen
als

1 als je 3 jaar gewerkt hebt (we pakken dan het gemiddelde jaarinkomen, met max het laatste jaar)

2 geen vast kontrakt maar wel een intentieverklaring

3 als je een andere goede reden hebt, zoals ouders tekenen mee, goede opleiding ect.

dit is ook wat ik al gehoord heb..
ik zit in de beveiliging in de vorm van een nul uren contract.. misschien dat dat mee kan beslissen?..
en hoe doe je dat in duitsland?:)
 
Als ik dicht bij Duitsland zou wonen had ik daar ook zeker een huis gekocht, maargoed, ik woon aan zee :D
 
dld zijn de huizen wel stuk goedkoper idd maar wil je dan vlak bij de grens gaan wonen?
Of daar gaan werken ook?
 
en waar in Duitsland mag dat dan wel zijn, die goedkope woningen ?

Ik stel dit maar omdat ik idd weet dat in het vroegere oost-Duitsland de immo-markt zeer laag staat... misschien wordt dit veralgemeend naar heel Duitsland... ik zeg het maar, tenzij je er niets mee inzit om naar het oosten van Duitsland te verkassen....

of misschien weet jij meer dan ik, en zijn de prijzen idd in heel moffenland ingestort... in dat geval zal het hier bij ons ook niet lang meer duren, want de huidige prijzen zijn zo "over the top" dat een normaal mens dit niet meer kan betalen... vroeg op laat moet die zooi naar beneden...
 
0 urencontract zal lastig worden aangezien je dan nooit een vast inkomen hebt en als je maand niet werkt heb je geen geld.
Een bank zal daarom nooit een hypotheek verstrekken op basis van een 0 urencontract het is simpelweg gewoon te risicovol voor de bank.
 
Zal denk ik afhangen van de mate van stabiliteit van het inkomen over de laatste tijd.
 
klopt + opleiding, werkervaring, arbeidsverleden (rijke ouders, werkt ook wel eens bij de bank, noemen we een goede bankrelatie) ect

ps we zijn wel strenger geworden
 
ik woon in Klazienaveen(een dorpje ongeveer 15KM van de duitse grens;))
hmz in het plaatsje Twïst zijn dr gigantisch goedkope huizen.. ik zal wel ff een paar zoeken voor een indicatie..

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

[Link niet meer beschikbaar]



[Link niet meer beschikbaar]


[Link niet meer beschikbaar]



[Link niet meer beschikbaar]



[Link niet meer beschikbaar]


dit zijn allemaal woningen als voorbeeld!:)..
vergelijk die(vrijstaande) woningen maar eens met een standaard rijtjes woning in NL!.. voor het geld daar heb je een villa!:P
 
en als je nou wat eigen vermogen hebt, hoe zit het dan? Moet je per se het hele verschil tussen de markt en de executie waarde kunnen overbruggen?
 
als je een andere goede reden hebt, zoals ouders tekenen mee, goede opleiding ect.

"Ik moet goedkoop wonen, want ik moet genoeg geld overhouden voor een professionele home gym+sauna en om supplementen te kopen."

Is dat ook een goede reden?
 
hmmm stel je wil een nederlandse hypotheek hebben moet je eigen vermogen hebben als je een hypotheek voor een buitenlandse woning wil hebben ;want je kan geloof ik maar maar een 80% financieren via een hypotheek.....je betaald geloof ik ook 1 % meer aan rente.verder heb je dezelfde voordelen als iemand in Nederland zolang je in Nederland blijft werken .Ik dacht wel dat je kinderen verplicht zijn om in Duitsland naar school te gaan mocht je die hebben.
 
Back
Naar boven