AndroidHealthClinic

Huisje, boompje, beestje: wordt er nog wel ECHT geleefd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Reden van dit topic is omdat het elke week zo'n beetje hetzelfde liedje is. Je belt je standaard vriendenlijst en steeds minder vaak is er iemand te porren voor een avondje stappen. Ik vind hen te serieus geworden, zij vinden mij puberaal blijven. Hoezo puberaal? Ik geloof dat ik zo'n beetje nog de enige ben die doelen heeft in dit leven, bij mijn vrienden hebben de jongensdromen plaatsgemaakt voor een saai, eentonig bestaan.

Vanavond hetzelfde liedje, maar laat er nu net een ouwe trainingsmaat bellen waar ik het bestaan bijna van vergeten was. Toch nog uit vanavond, ga het er flink van nemen :klink: :bierbang: :zuip: :rocker:

Zo is dat. Mooi ouwehoeren, bier zuipen en op het einde van de avond elkaar in de bosjes flikkeren. Zo hoort dat.
 
Zo is dat. Mooi ouwehoeren, bier zuipen en op het einde van de avond elkaar in de bosjes flikkeren. Zo hoort dat.

:rolleyes: Het is jammer dat ik je geen twee keer karma kan geven. Anders had je nogmaals karma gekregen :D
 
verkapt '' ik ben zo lelijk als een aarstulp en kan geen chickie vinden dus ik doe stoer met mijn maten ''topic
 
heb teveel gezopuh :help:
 
Klasse topic. Er wordt precies gedaan wat de maatschappij van je verwacht. En dus gaan we er allemaal naar leven.
Studie klaar? Baan zoeken. Carriere MOET gemaakt voor je 30ste. Ga trouwen, ga kinderen krijgen, pak een dikke hypotheek zodat je weet waarom je een goeie baan hebt: Om dik af te betalen. Koop een caravan, drink Senseo, ga op wintersport en vertel iedereen hoe drukdrukdruk je het hebt. **** it.

Opa trouwens niet heur.
Nog steeds niet getrouwd, vriendin van 21. Scootertje onder de kont en af en toe naar een geil feest waar nog ouderwets genoten wordt in de breedste zin van het woord :D

Life is worth living, don't make it boring! :D


offe noh, helemaal niets aan toe te voegen
 
Bro's Before Ho's
 
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a ****ing big television, Choose washing machines, cars, compact disc players, and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol and dental insurance. Choose fixed- interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisure wear and matching luggage. Choose a three piece suite on hire purchase in a range of ****ing fabrics. Choose DIY and wondering who you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit- crushing game shows, stuffing ****ing junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing you last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, ****ed-up brats you have spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that?
:yes:
 
hey roxxe, komt die tekts niet uit die laatste scene van trainspotting?
 
Eén vind het leuk om postzegels te verzamelen, exclusieve munten of het bestuderen van het leefgedrag van een wandelende tak en de ander die springt het liefst naakt uit een vliegtuig (wel met parachute dan hé).. het is maar waar je je voldoening uit haalt.. geluk is geluk zeg ik dan maar altijd en er is niet één bepaalde manier om gelukkig te zijn.

Mijn broers en de zussen van mijn vriendin die zijn al getrouwd hebben kinderen een huis buiten Amsterdam, een stationwagen en er staat altijd wel weer een tweede derde of vierde kind op de planning.

Ik en m'n vriendin die leven op een totaal andere manier.. we houden van uit eten, dansen, coïtus en lekker op vakantie gaan.. iede z'n ding.

Kwa werk zijn we wel ambisieus en hebben het allebei druk maar ik ben zel een "big spender" en houd er nog wat hobbys op na dus er moet wel wat geld binnenkomen.. maargoed.. ieder z'n ding dus.

Ik ben meer die coole oom voor mijn neefjes.. doe eigenlijk alleen leuke dingen, heb geen bierbuik en ben in hun ogen "vet sterk" vanwegen mijn fysiek... je kent het wel.. ouders zijn in hun ogen saai en ik ben cool hehehe

Maargoed ga maar weer eens slapen aangezien ik net even de koelkast heb leeggehaald omdat ik wakker werd met een enorme honger e daarna niet meer kon slapen.

O ja.. klein mopje.. weten jullie waarom getrouwde mannen dikker zijn dan vrijgezele mannen? Een vrijgezele man die opent de koelkast als ie 's nachts thuiskomt en ziet dat ie weer eens niets heeft gehaald en denkt bij zichzelf "****.. alweer the same shit.. ga maar naar bed" .. de getrouwde man komt in de slaapkamer en kijkt naar z'n bed en ziet z'n vrouw liggen waar ie al een paar jaartjes getrouwd mee is en denkt "shit man.. alweer the same shit.. ga maar even de koelkast leeghalen"

:o
 
Misschien een beetje naief van me maar ik kan me niet voorstellen dat het bij mij en mijn vriendengroep ook zo zal gaan, sowieso het idee dat er iemand langer dan een halve minuut serieus doet als we bij elkaar zijn komt er bij mij niet in, er zal in de toekomst heus een hoop veranderen kwa leefritme en verantwoordelijkheden maar af en toe avondjes in de kroeg zitten en bier drinken terwijl we stomme ''grappen'' maken en lekker op alles zitten te zeiken zullen wat mij betreft nooit tot het verleden behoren
 
Inderdaad, het merendeel taait gewoon af op het moment dat er een serieuze relatie in het spel is. Ze hebben dan hun zekerheid gevonden. Dan blijkt dat het stappen dat je voorheen met ze deed maar gericht was op een ding, namelijk een relatie scoren ! Stoere verhalen over one night stands waarna ze de deur letterlijk weer uitgeflikkerd werd waren eigenlijk gebaseerd op een gemis. Onbewust was je vriend/vriendin namelijk weldegelijk opzoek naar die zekerheid die nu eindelijk gevonden is. Let maar op, op het moment dat zo een relatie vebroken wordt, komt je 'vriend/vriendin' weer terug en vaak zelfs in het kwadraat wanneer het op stappen aankomt.

Nou ikzelf pas daarvoor. Ik ben inmiddels bijna 27, dus kan wel met enige zekerheid zeggen dat ik dat waarmaak. Ik ga nog bijna wekelijks naar feesten en trek dan nog altijd wat vrienden mee die er net zo inzitten. Vaak is het gewoon een heerlijke chaos en dat heb ik nodig. Ik vind uit eten, leuke dingen doen, dansen, etc met mijn vrouwtje/scharrel heerlijk, maar het is maar een deel van wat ik nodig heb.

Ik kies er dus bewust voor om mijn vrienden te blijven zien, om spontaan op avontuur te gaan en om schijt te hebben aan het hele huisje boompje beestje verhaal. Probleem is dat de maatschappij me vraagt om kinderen te maken en gezapig naar de tv te staren. Dan kan ik op mijn werk ook weer eens meepraten...

Niet dus, ik heb geen tv, heb wel een goede baan en doe nog een deeltijd studie. Allemaal heel leuk en belangrijk, ik heb graag doelen in het leven, maar in de tijd die ik daarnaast heb doe ik maar een ding, en dat is leven ! Work hard, party hard !
 
Ik zie het hier ook wel gebeuren... Vrienden die amper nog wat doen als ze een vriendin hebben, terwijl ze voor die tijd zitten te zeuren over anderen die een vriendin hebben... Mijn deur staat altijd open voor ze, ze hoeven maar langs te komen en we gaan iets doen, maar de vriendin is interessanter, dagenlangs hetzelfde gezeur (denk ik dan)...
 
Jawel hoor, morgen mag ik van mn aanstaande eindelijk eens naar de bingo :cool:

Vet man, veel plezier alvast, ik zou graag meegaan, maar moet met mijn vriendin naar haar oma:rolleyes:
 
Of je krijgt nooit een vrouw, of je verandert wanneer je er eentje krijgt...

Of je krijgt er eentje die er net zo over denkt.
 
Misschien een beetje naief van me maar ik kan me niet voorstellen dat het bij mij en mijn vriendengroep ook zo zal gaan, sowieso het idee dat er iemand langer dan een halve minuut serieus doet als we bij elkaar zijn komt er bij mij niet in, er zal in de toekomst heus een hoop veranderen kwa leefritme en verantwoordelijkheden maar af en toe avondjes in de kroeg zitten en bier drinken terwijl we stomme ''grappen'' maken en lekker op alles zitten te zeiken zullen wat mij betreft nooit tot het verleden behoren

Wacht maar, iedereen komt aan de beurt.


Dat is een beslissing die iedereen voor zichzelf moet maken. Maar ik ben het niet met je eens dat het leven wat je in je eerste allinea beschrijft per definitie saai moet zijn.

Is jouw leven nou zo spectaculair anders dan dat van een huisje-boompje-beestje persoon ? (natuurlijk kan het heel spectaculair zijn om met een opgevoerde scooter door Utrecht te racen, zonder helm. Maar is er nog meer DBC ?)

Er is nog zoveel meer kerel. Ik noemde alleen even de herkenningspunten op waarin ik verschil met de meeste anderen van mijn leeftijd.;)
 
Back
Naar boven