Fitness Seller

Huisje, boompje, beestje: wordt er nog wel ECHT geleefd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toen ik 25 was leefde ik uit m'n koffer, woonde in appartementen en hotels voor een seizoen. Ik sprak veel Nederlandse jongens en meisjes die me vroegen hoe je aan zo'n zomers baantje komt. Want ze waren allemaal positief stikjaloers! :D Toen ik uitlegde dat dat betekent dat je geen heimwee kan hebben naar familie of huisdier en feitelijk uit je koffer leeft tja toen hadden ze zoiets van 'dat is ook best wel een stap'.

Kijk, dit komt aardig in de buurt van ECHT leven, maar degenen die zeggen dat ze leven omdat ze 3 keer per week in de kroeg zitten (om de volgende dag gewoon weer naar hun saaie k*tbaantje te gaan) slaan de plank volledig mis naar mijn mening.
 
waarom? niet iedereen heeft de "hoesting" of het lef om zoiets te doen, moesten we allemaal "uit onze koffer" wonen, zou de maatschappij mooi wezen.
 
wat heb jij eigenlijk al bereikt? niks noppes nada

men trouwt enkel om niet alleen te sterven en dat er hopelijk één van je kinderen je bezoekt in je home

laat ons een kijken
de laatste 5 jaar heb ik mijn eigen huis gekocht, ben getrouwd met mijn mooie vrouwtje, papa geworden en heb me in 3 jaar van leerling stukadoor opgewerkt tot ploegbaas in een grote bouwfirma.
elke maand mooie verdienste , en gsm van de firma
mooie spaarboek bijeengeraapt, aan niemand geen schulden en men eigen trainingzaaltje.
mijn toekomst is gebeiteld.
laat me raden jij woont nog thuis en vult je dagen met rondslenteren in de gym en rukken op Jlo haar rok die opwaait als ze toevallig een doorkijkbroekje aanheeft?
 
laat ons een kijken
de laatste 5 jaar heb ik mijn eigen huis gekocht, ben getrouwd met mijn mooie vrouwtje, papa geworden en heb me in 3 jaar van leerling stukadoor opgewerkt tot ploegbaas in een grote bouwfirma.
elke maand mooie verdienste , en gsm van de firma
mooie spaarboek bijeengeraapt, aan niemand geen schulden en men eigen trainingzaaltje.
mijn toekomst is gebeiteld.
laat me raden jij woont nog thuis en vult je dagen met rondslenteren in de gym en rukken op Jlo haar rok die opwaait als ze toevallig een doorkijkbroekje aanheeft?
:thumbs:
 
laat ons een kijken
de laatste 5 jaar heb ik mijn eigen huis gekocht, ben getrouwd met mijn mooie vrouwtje, papa geworden en heb me in 3 jaar van leerling stukadoor opgewerkt tot ploegbaas in een grote bouwfirma.
elke maand mooie verdienste , en gsm van de firma
mooie spaarboek bijeengeraapt, aan niemand geen schulden en men eigen trainingzaaltje.
mijn toekomst is gebeiteld.
laat me raden jij woont nog thuis en vult je dagen met rondslenteren in de gym en rukken op Jlo haar rok die opwaait als ze toevallig een doorkijkbroekje aanheeft?

:roflol: :roflol:

Was ook wel een hele domme stelling die Roxxe aannam.
Men trouwt enkel om niet alleen over te blijven hahaha.
 
laat ons een kijken
de laatste 5 jaar heb ik mijn eigen huis gekocht, ben getrouwd met mijn mooie vrouwtje, papa geworden en heb me in 3 jaar van leerling stukadoor opgewerkt tot ploegbaas in een grote bouwfirma.
elke maand mooie verdienste , en gsm van de firma
mooie spaarboek bijeengeraapt, aan niemand geen schulden en men eigen trainingzaaltje.
mijn toekomst is gebeiteld.
laat me raden jij woont nog thuis en vult je dagen met rondslenteren in de gym en rukken op Jlo haar rok die opwaait als ze toevallig een doorkijkbroekje aanheeft?

:mad: :mad: net of daar wat mis mee is :mad:








:p
 
Mensen hebben het hier of er maar twee soorten levessTen zijn.. aan de ene kant een burgelijk leven en aan de andere kant het losbandige leven zonder zorgen etc.. etc.. het lijkt wel of iedereen z'n eigen levensT loopt te verdedigen en kritiek leveren op mensen die anders leven..

Mijn leven zit tussen burgelijk en losbandig in.. ik werk, betaal m'n rekeningen en heb de nodige zekerheid om aan de andere kant te kunnen doen wat ik leuk vind en voeldoening uit krijg.. tussen burgelijk en losbandig zijn er tig variaties en tig mogelijkheden... sommige mensen zijn ongelukkig op de manier waarop ze leven en andere zijn dat niet.. maar dat is aan ieder om daar wat aan te doen.

Er is geen "betere manier" van leven en er is geen eenduidige manier om "meer te leven" .. dat is voor iedereen verschillend.. zou mooi zijn dat mensen mijn gaan bekritiseren en zeggen dat ik niet "leef" omdat mijn levensT niet in hun straatje past.

Leven en laten leven zeg maar.
 
laat ons een kijken
de laatste 5 jaar heb ik mijn eigen huis gekocht, ben getrouwd met mijn mooie vrouwtje, papa geworden en heb me in 3 jaar van leerling stukadoor opgewerkt tot ploegbaas in een grote bouwfirma.
elke maand mooie verdienste , en gsm van de firma
mooie spaarboek bijeengeraapt, aan niemand geen schulden en men eigen trainingzaaltje.
mijn toekomst is gebeiteld.

Boeiend. Wat heb je BEREIKT? Jonge Jody van 16: "later, als ik groot ben, ga ik voorman worden van een ploeg stukadoors! Dan is mijn leven pas echt af! Dat is pas totaal geluk!" :rolleyes:

Wat had je ECHT voor dromen toen je jong was, en wat is je excuus dat je ze geen van allen hebt bereikt?
 
Als ik had genoeg gestudeerd had, dan zat ik nu in Zweden in plaats van mijn saaie leventje hier te verslijten

Ja, je moest een beetje meer aandacht aan je Nederlands geven;):p

Edit: zie net dat hier al flink gepost is, dus als het al eens gezegd is...IK GA ECHT NIET ALLE POSTS LEZEN, HOOR:p
 
Vaste verkering, samenwonen, trouwen, een 2 onder 1 kap een goldenretriever, stationwagen en een stuk of 3 koters. Sommigen mensen kiezen bewust voor zo'n leven en worden er heel gelukkig van.

Andere mensen hebben zo'n levensstijl omdat ze de ballen niet hebben om van de norm af te wijken. En vervolgens reageren ze zich af op mensen die wel van de norm durven af te wijken, omdat ze met hun gebrek aan lef worden geconfronteert.

Het verbaast me hoeveel mannen zich laten af richten door hun vriendin. Ze zitten onder de plak en dat is compleet hun eigen schuld. Mannen zijn sukkels.

Wederm een fantastische post;)...

Maar zeg eens...hoe moet je nog echt leven, je kan niet gaan waar je wil, voor hoelang je wil...je moet belastigen betalen, en om deze te btalen een job hebben.
Om het overdreven te zeggen, is het leven op zich een gevangenis...want zelfs als je aan niks gebonden bent (familie, kinderen,...) dan ben je nog altijd gebonden aan de samenleving met je paspoort en ze moeten weten waar je zit,hoelang,...
Je mag niet eens je eigen huis zomaar verbouwen, NEE...je moet een bouwvergunning aanvragen:rolleyes:...
Ik kan nog uren blijven doorgaan, maar dat zal ik voor jullie goed niet doen;)...

Life sucks, als je goed je brood verdient...en ja spaart heel hard, heb je de laatste 10-15 jaar nog iets aan je leven (als het bijna gedaan is:()
 
Ja, je moest een beetje meer aandacht aan je Nederlands geven;):p

Edit: zie net dat hier al flink gepost is, dus als het al eens gezegd is...IK GA ECHT NIET ALLE POSTS LEZEN, HOOR:p

**** you
 
Boeiend. Wat heb je BEREIKT? Jonge Jody van 16: "later, als ik groot ben, ga ik voorman worden van een ploeg stukadoors! Dan is mijn leven pas echt af! Dat is pas totaal geluk!" :rolleyes:

Wat had je ECHT voor dromen toen je jong was, en wat is je excuus dat je ze geen van allen hebt bereikt?

"Kies een vak uut waar je je handen ken gebruiken, daar is altijd vraag naar. Sta je nooit aan de kant mijn jongen. Een echt vak. Daar is zekerheid op te bouwen, een fundering voor jou en je vrouw".

Zo gaat dat nu eenmaal vaak. Zoals Jody dat heeft gedaan geeft persoonlijke voldoening en enorm respect van de omgeving. Want hij voldoet aan de huist-tuin-keuken eisen van een zeker bestaan met duidelijk omlijnde activiteiten. Vrouw en eigen huis maken het af. Zo zien veel mensen een geslaagd leven.

Maar Jody had vroeger wel andere dromen, zeker weten.
Alleen, met het verstrijken van de tijd worden die dromen naar de achtergrond geschoven door diverse invloeden en ziet Jody ze nu als 'kinderdromen'.
 
Boeiend. Wat heb je BEREIKT? Jonge Jody van 16: "later, als ik groot ben, ga ik voorman worden van een ploeg stukadoors! Dan is mijn leven pas echt af! Dat is pas totaal geluk!" :rolleyes:

Wat had je ECHT voor dromen toen je jong was, en wat is je excuus dat je ze geen van allen hebt bereikt?

Dat heet "werken", en dat zul je toch moeten doen om brood op de plank te krijgen. Wat doe jij dan als ik vragen mag?
 
Misschien hoor ik bij deze topic titel wel tussen de personen die "niet leeft".
elke week wordt ik weer door verschillende maten gebeld om te stappen, daar mee te gaan, dit dat zus zo...maar heb er vaak allemaal geen zin in. "je kan dan bij mij blijven pitten"....pfff alsjeblieft zeg moet er niet aan denken. Het is allemaal goed bedoeld enzo maar ik hou wel van mijn grijze muize leven. ik vind het heerlijk om een avond tv te kijken, achter de pc te zitten. een keer per maand ga ik misschien stappen, de rest kies ik voor de avondjes voor de buis. soms met en soms zonder vriendin. Zelfs als zij er is wil ik soms alleen zijn...tjah kan er weinig aan doen maar ik voel me er goed bij!
 
Misschien hoor ik bij deze topic titel wel tussen de personen die "niet leeft".
elke week wordt ik weer door verschillende maten gebeld om te stappen, daar mee te gaan, dit dat zus zo...maar heb er vaak allemaal geen zin in. "je kan dan bij mij blijven pitten"....pfff alsjeblieft zeg moet er niet aan denken. Het is allemaal goed bedoeld enzo maar ik hou wel van mijn grijze muize leven. ik vind het heerlijk om een avond tv te kijken, achter de pc te zitten. een keer per maand ga ik misschien stappen, de rest kies ik voor de avondjes voor de buis. soms met en soms zonder vriendin. Zelfs als zij er is wil ik soms alleen zijn...tjah kan er weinig aan doen maar ik voel me er goed bij!

Niks mis mee. Je voelt je er goed bij en het is een duidelijke keuze.
Dit is zoals jij wilt leven.

Iedereen zou zich regelmatig de vraag moeten stellen: ''Is zoals ik nu leef ook echt zoals ik dat wil?'
Is het antwoord ja, prima. Is het antwoord nee, dan ben je het aan jezelf verplicht om daar verandering in te brengen.
Is soms makkelijker gezegd dan gedaan en kost soms veel energie, maar wijde lats bouw je ook niet met 1 setje van 3 herhalingen optrekken op.;)
 
Niks mis mee. Je voelt je er goed bij en het is een duidelijke keuze.
Dit is zoals jij wilt leven.

Iedereen zou zich regelmatig de vraag moeten stellen: ''Is zoals ik nu leef ook echt zoals ik dat wil?'
Is het antwoord ja, prima. Is het antwoord nee, dan ben je het aan jezelf verplicht om daar verandering in te brengen.
Is soms makkelijker gezegd dan gedaan en kost soms veel energie, maar wijde lats bouw je ook niet met 1 setje van 3 herhalingen optrekken op.;)

Whehehe precies
 
:( Ik heb gisteren niet geleefd, ben niet uitgegaan. Heb naar Braveheart gekeken, daarna een slechte Fast and the Furious (japanse shit laat op Mtv). Word ik nu al oud, wijze mannen? Het voelde niet eens verkeerd aan.. ik voel me schuldig, maar het was zo ook eens leuk :o
 
:( Ik heb gisteren niet geleefd, ben niet uitgegaan. Heb naar Braveheart gekeken, daarna een slechte Fast and the Furious (japanse shit laat op Mtv). Word ik nu al oud, wijze mannen? Het voelde niet eens verkeerd aan.. ik voel me schuldig, maar het was zo ook eens leuk :o

Buk je diep, en je zonden zullen vergeven worden:hornyna:
 
:( Ik heb gisteren niet geleefd, ben niet uitgegaan. Heb naar Braveheart gekeken, daarna een slechte Fast and the Furious (japanse shit laat op Mtv). Word ik nu al oud, wijze mannen? Het voelde niet eens verkeerd aan.. ik voel me schuldig, maar het was zo ook eens leuk :o

Braveheart is cool. Die heb ik zo onderhand al meer dan 11x gezien. Het zij je vergeven.
 
Back
Naar boven