MuscleMeat

Huisje, boompje, beestje: wordt er nog wel ECHT geleefd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Snap ik, maar wat ik niet snap is dat iemand het leven van iemand anders afkraakt.

Kritiek heet dat schat. We leven in een land van vrije meningsuiting en dat geldt ook voor het beoordelen van elkaars leven.
 
Snap ik, maar wat ik niet snap is dat iemand het leven van iemand anders afkraakt.

Ik snap het wel en zou het je graag willen uitleggen, alleen zet ik hier liever bepaalde uitspraken niet neer omdat ik weet dat bepaalde mensen het verkeerd zullen begrijpen en ze dan voor het zere been stoot, en daar is het mij niet om te doen :)

Maar ga er van uit dat er erg veel jaloezie bij komt kijken, ookal zullen mensen dat nooit ( willen) toegeven. ( en het zelf eigenlijk niet eens beseffen... )
 
Laatst bewerkt:
Negatieve kritiek vloeit voor 98% voort uit jaloezie :D
 
Mezelf ;) heb het vaak genoeg meegemaakt
 
Inderdaad, in stadskanaal zullen vast veel jaloerse veenarbeiders wonen.
 
klopt, zolang je familie gezond is, is het belangrijkst (cliché i know)
maar je weet dat het huwelijk als een belegerd fort is hé :p

is dat nog doenbaar een familie met 1 werkende partner?

moet es komen trainen met wacoxl ;)

ik verdien goed mijn boterham dus wij hebben niks te kort.
zo lang je geen villa van 50 miljoen wil en 2 mercedesen in de garage kunnen we van mijn loon goed leven

ik kom zeker eens af met wacko maar kan er nog geen datum op kleven;)
 
Iedereen is anders, iedereen heeft een andere manier van leven, dus laat iedereen gewoon z'n leven leiden, in plaats van elk leven te bekritiseren. Als je maar gelukkig bent toch...

En dáár gaat dit topic over. Over mensen die ogenschijnlijk een normaal, lees doodnormaal leven leiden maar eigenlijk diep in hun hart zich kapot vervelen en zich afvragen wáárom ze gekozen hebben voor een leven zoals vele anderen omdat dat het juiste pad zou moeten zijn.

Snap je het topicondewerp nu?
Het gaat er dus niet om, om elkaars levensstil af te kraken maar ons af te vragen waarom zoveel mensen huisje-boompje-beestje doén....maar eigenlijk weten dat ze te saai zijn om dood te gaan.
 
Negatieve kritiek vloeit voor 98% voort uit jaloezie :D

Dat is dan zo vreemd. Ik had al 10 jaar getrouwd kunnen zijn en nu 2 kids kúnnen hebben die de puberteit in gaan. Maar héél bewust toch niet voor gekozen omdat ik er niet achtersta. Is dat ook omdat ik jaloers ben? :roflol:
 
Dat is dan zo vreemd. Ik had al 10 jaar getrouwd kunnen zijn en nu 2 kids kúnnen hebben die de puberteit in gaan. Maar héél bewust toch niet voor gekozen omdat ik er niet achtersta. Is dat ook omdat ik jaloers ben? :roflol:

Kijk, en daar was ik al een beetje bang voor, Mikkie is een paar woorden vergeten in haar opmerking... Waarschijnlijk doelt ze meer op ;

- Hee, moet je mijn nieuwe wagen zien ( Bmw x5, met alle toeters en bellen)
- tja, mij veel te groot bla bla, ik ben ook tevreden met mijn afgeragde fiat uno bla bla, goed genoeg bla bla...

Bepaalde mensen zeggen dat, maar bedoelen iets anders.
 
Een goede vriend van mij is ook helaas gaan samenwonen met een vriendin, ze hebben een eigen huis enzo en ik zie hun helaas ook niet meer zo vaak. Op een zaterdag zitten zij liever thuis voor de buis met chips en een filmpje op. Ze vragen wel vaker of ik ook kom, maar helaas sla ik dit liever over. Ik ga liever lekker op stap en zuipen en blowen met andere maten!!
 
haha, je bent je nickname meer dan waardig een echte "raw" player!
 
Bij de meesten knaagt het al jaren. Is zoiets als een mot in je jas hebben en er niet mee naar de stomerij gaan omdat je niet tegen het idee kan dat je zonder die warme jas zou moeten...en die mot maar doorknagen.

Ik haat sleur en verveling. Het is het begin van het einde. Vandaar ook dat ik zo kritisch tegen het krijgeb van kinderen aankijk. Je kunt elkaar nog zoveel beloven; als dat kind er eenmaal is wordt alles in een strak patroon gestopt en ontkom jij nergens meer aan. Einde van je afwisselende leven. Dan wordt het wiegje kleven.
Zie die jonge vaders eens, uitgeholde oogkassen, zwartomrande ogen, 10kg vermagerd en slecht verzorgd. Allemaal om de boreling. En alles op tijdschema.


Het is maar net hoe je er tegen aankijkt. Jij ziet het blijkbaar als een last ? Ik zie het als het mooiste wat me ooit is overkomen. Het is gewoon niet te omschrijven wat voor een gevoel dat geeft. De DBB-leden die zelf ook vader zijn, zullen dat waarschijnlijk hetzelfde ervaren.

Er zijn zoveel dingen die gewoon erg leuk zijn aan kinderen. Wanneer ze voor het eerst beginnen te babbelen, voor het eerst pappa of mamma zeggen, wanneer ze hun eerste verjaardag vieren. En zo zijn er nog heel veel voorbeelden op te noemen wat als ouder zijnde zeer leuk is om mee te maken. Samen naar een pretpark of dierentuin gaan is zeer leuk bijvoorbeeld.

Ik hoop eigenlijk voor je dat je dit zelf ook ooit inziet. Dadelijk ben je te oud om kinderen te krijgen, en je ziet al je oude vrienden wel bezig met hun kleinkinderen e.d., en krijg je er misschien wel spijt van.
 
Totdat je aan de anabolen gaat, CoD, dan kunnen die dingen niet kwetsbaar genoeg zijn.
 
@DBC:

Jij zit trouwens ook in een sleur. Je hebt een vaste vriendin. Je gaat steeds met dezelfde meid uit, etc. Dat is ook een sleur, lijkt mij.

Maar vind jij dat erg ? Volgens mij niet.
 
DBC koopt dan gewoon even een nieuwe gianelli pot en scheurt de sleur van zich af. Over het fietspad.
 
Totdat je aan de anabolen gaat, CoD, dan kunnen die dingen niet kwetsbaar genoeg zijn.

Maar dat kan ik niet betalen. Dan zou ik m'n auto moeten verkopen en op een scooter verder moeten. :D

(j/k DBC'tje :D)
 
Back
Naar boven