MuscleMeat

Huisje, boompje, beestje: wordt er nog wel ECHT geleefd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@DBC:

Jij zit trouwens ook in een sleur. Je hebt een vaste vriendin. Je gaat steeds met dezelfde meid uit, etc. Dat is ook een sleur, lijkt mij.

Maar vind jij dat erg ? Volgens mij niet.

Een vriendin kan je dumpen, een kind niet!!
 
Ik heb een heerlijk leven , tot nu toe!

Zoveel avonturen gehad en nog zoveel te gaan..

Ik leef elke dag ! :thumbs:
 
@DBC:

Jij zit trouwens ook in een sleur. Je hebt een vaste vriendin. Je gaat steeds met dezelfde meid uit, etc. Dat is ook een sleur, lijkt mij.

Maar vind jij dat erg ? Volgens mij niet.

Haha wie zegt dat wat jij zegt? Jij vermoedt dat dat zo gaat. Make your own story.
Da's een heel ander verhaal.;) Ik moet er trouwens niet aan denken om steeds met een ander uit te gaa. Krijg je weer die stomme situaties, flirtpraatjes, de kans om een k*tavond te hebben...
Laat ik zo zeggen: Iedereen weet dat ik snel verveeld ben. Okay? Wel, als ik dan met iemand vaker uitga moet diegene wel heel wat in d'r mars hebben om opa te blijven vermaken. En dat kan ze ook.
Dus ik ruil niet. Ze is even gek op leuke dingen en anti-saai als ik ben. Dat scheelt.

Het is maar net hoe je er tegen aankijkt. Jij ziet het blijkbaar als een last ? Ik zie het als het mooiste wat me ooit is overkomen. Het is gewoon niet te omschrijven wat voor een gevoel dat geeft. De DBB-leden die zelf ook vader zijn, zullen dat waarschijnlijk hetzelfde ervaren.

Er zijn zoveel dingen die gewoon erg leuk zijn aan kinderen. Wanneer ze voor het eerst beginnen te babbelen, voor het eerst pappa of mamma zeggen, wanneer ze hun eerste verjaardag vieren. En zo zijn er nog heel veel voorbeelden op te noemen wat als ouder zijnde zeer leuk is om mee te maken. Samen naar een pretpark of dierentuin gaan is zeer leuk bijvoorbeeld.

Ik hoop eigenlijk voor je dat je dit zelf ook ooit inziet. Dadelijk ben je te oud om kinderen te krijgen, en je ziet al je oude vrienden wel bezig met hun kleinkinderen e.d., en krijg je er misschien wel spijt van.

Nee hoor, over 5 jaar MOET ik aan de kinderen. Ach dan ben ik 40 en plat gespoten, dan kan het wel. ;)

DBC koopt dan gewoon even een nieuwe gianelli pot en scheurt de sleur van zich af. Over het fietspad.

Nee neeee! :finger: Alle scooters moeten tegenwoordig op de openbare weg lieverd!
 
sinds ik getrouwd ben verdeel ik mijn tijd tussen mijn vrouw en mijn werk.......


sinds vorig jaar is daar nog wat tijd voor vrijgemaakt om in een forum te gaan spammen ;)
 
sinds ik getrouwd ben verdeel ik mijn tijd tussen mijn vrouw en mijn werk.......


sinds vorig jaar is daar nog wat tijd voor vrijgemaakt om in een forum te gaan spammen ;)

Nou kijk dat bedoel ik. Z'n leven is gedáán. Afgelopen, nergens anders meer tijd voor: Werken, vrouw plezieren, en je vergat nog 'kerk en bijbel' Mieremans! :D
 
weekje Bratislava met ome Emile en je leeft weer volop :banana:
 
Tot hoe lang kan ik door blijven gaan met ECHT leven? is daar een maximum voor ik vind persoonlijk namelijk dat je ECHT niet meer kunt leven als je de 35 bent gepasseerd uitgezonderd Klusmier... Vanaf dan moet je ........
 
Tot hoe lang kan ik door blijven gaan met ECHT leven? is daar een maximum voor ik vind persoonlijk namelijk dat je ECHT niet meer kunt leven als je de 35 bent gepasseerd uitgezonderd Klusmier... Vanaf dan moet je ........



:D :D :D


er moet natuurlijk wel verschil zitten in je geestelijke leeftijd ( 18:p ) en je lichamelijke leeftijd!!

:p
 
Nou kijk dat bedoel ik. Z'n leven is gedáán. Afgelopen, nergens anders meer tijd voor: Werken, vrouw plezieren, en je vergat nog 'kerk en bijbel' Mieremans! :D

dat zit inbegrepen bij het onderdeel "vrouw" !!

:D :D :D
 
Gelukkig zijn er nog mensen die erom kunnen lachen.

Zo nog een uurtje en opa vertrekt hierheen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:hello:
 
Fijne vakantie gewenst DBC.



















zo, nu eindelijk rust :D
 
Back
Naar boven