AndroidHealthClinic

huisje, tuintje, ijsblokjes

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Onze koelkast kan ijsblokjes maken maken maar die dingen zijn niet te vreten en ruik je al vanop 1 meter afstand laat staan dat ik die in mijn glas zou doen, waar vind je van die vormpjes waar je water in kan gieten waarna deze bevriezen als je ze in de diepvriezer legt?
zoiets als dit maar dan iets professioneler:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

offtopic: waar ergens in de carrefour vind je rietsuiker? staat dit tussen de andere suikers?
 
Blokker? Hema?
 
Lekker belangrijk El Smurfo :rolleyes:
 
Onze koelkast kan ijsblokjes maken maken maar die dingen zijn niet te vreten en ruik je al vanop 1 meter afstand laat staan dat ik die in mijn glas zou doen, waar vind je van die vormpjes waar je water in kan gieten waarna deze bevriezen als je ze in de diepvriezer legt?
zoiets als dit maar dan iets professioneler:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

offtopic: waar ergens in de carrefour vind je rietsuiker? staat dit tussen de andere suikers?

Pak gewoon een emmer, doe er water in en zet hem in de vriezer, daarna ff hakken en jij hebt je ijsblokjes:)
 
waarom stinkt je ijs? volgens mij stinkt het eerder in zon zachtrubberen ding.
 
het ijs stinkt omdat mijn moeder weigert dat ding uit te kuisen
en ik mag het ook niet doen ... wrm? daarom
verder zegt ze dat het verse ijsklontjes zijn maar als ik vraag of zij er eentje wilt proeven voor mij met mogelijk een bacteriele darminfectie tot gevolg zegt ze dat ze gewoon geen zin heeft in ijsklontjes en dat ik niet zo moet zagen achter die ijsklontvormpjes terwijl ze die wel ergens heeft liggen maar niet wil geven gewoon omdat het in haar ware aard ligt om beu te doen. Helaas niet gevonden in de carrefour, de rietsuiker wel maar nu waren de muntblaadjes op, ik ga nog vlug even naar de gb maar denk dat die al om 6 uur sluit dus ga ik te laat zijn :s
hopelijk blijft die tot 7 uur open ofzo :p
 
wij hebben zo'n simpel bakje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

af en toe bij de vaat mee wassen. best okej hoor ;)
 
het ijs stinkt omdat mijn moeder weigert dat ding uit te kuisen
en ik mag het ook niet doen ... wrm? daarom
verder zegt ze dat het verse ijsklontjes zijn maar als ik vraag of zij er eentje wilt proeven voor mij met mogelijk een bacteriele darminfectie tot gevolg zegt ze dat ze gewoon geen zin heeft in ijsklontjes en dat ik niet zo moet zagen achter die ijsklontvormpjes terwijl ze die wel ergens heeft liggen maar niet wil geven gewoon omdat het in haar ware aard ligt om beu te doen. Helaas niet gevonden in de carrefour, de rietsuiker wel maar nu waren de muntblaadjes op, ik ga nog vlug even naar de gb maar denk dat die al om 6 uur sluit dus ga ik te laat zijn :s
hopelijk blijft die tot 7 uur open ofzo :p

In de carrefour hebben we ze, naar welke carrefour ga je? misschien kan ik je eens helpen :D
 
Ga je mojitos maken?:D
 
ik heb zo'n platieke zakjes die je kan vullen en in de vriezer gooien, dan kan je ze erna der gewoon uitduwen en voila , heel makkelijk ...
 
In de carrefour hebben we ze, naar welke carrefour ga je? misschien kan ik je eens helpen :D

de carrefour van oostakker
heeel groot maar het vakje dat normaal vol ligt met muntblaadjes was knalleeg!
daarna naar de GB in lochristi geweest die er nog maar net is en ook van carrefour eigenaar is denk ik want er staat een carrefourlogo op daar was sinds gisteren ook alles uitverkocht :o schijnt een gast te zijn die alles heeft opgekocht :o dan begon ze nog over dat ze wel nog basilicum ofzoiets had...
ik heb dus echt nix gevraagd over basiwidinges. Ze wou zeker het gesprek stiekem laten overvloeien naar coïtus :eek:

@shutterspeed: ja zo een ding!! ik kan het nergens vinden :o
toch niet in de carrefour en GB :p
 
Ga je mojitos maken?:D

haha ja idd :D
goed geraden!!
ijsblokjes, rietsuiker.. knap knap :p
maar het zal niet voor deze week zijn dus
die reclame op elk buskotje bracht me nogthans in de mood :(

waar gekocht mhr team?
 
de carrefour van oostakker
heeel groot maar het vakje dat normaal vol ligt met muntblaadjes was knalleeg!
daarna naar de GB in lochristi geweest die er nog maar net is en ook van carrefour eigenaar is denk ik want er staat een carrefourlogo op daar was sinds gisteren ook alles uitverkocht :o schijnt een gast te zijn die alles heeft opgekocht :o dan begon ze nog over dat ze wel nog basilicum ofzoiets had...
ik heb dus echt nix gevraagd over basiwidinges. Ze wou zeker het gesprek stiekem laten overvloeien naar coïtus :eek:

@shutterspeed: ja zo een ding!! ik kan het nergens vinden :o
toch niet in de carrefour en GB :p

Kom naar schoten en ik wijs je alles aan wat je wilt hebben.:D
 
Kom naar schoten en ik wijs je alles aan wat je wilt hebben.:D

haha :p werk jij daar in de carrefour?
heb eerst al een half uur staan zoeken achter die rietsuiker
dan had je nog verschillende soorten ook :o
maar heb die gepakt waar er vanachter zelfs nog eens een beschrijving van de mojito stond :D die leek me het meest geschikt :p
 
haha :p werk jij daar in de carrefour?
heb eerst al een half uur staan zoeken achter die rietsuiker
dan had je nog verschillende soorten ook :o
maar heb die gepakt waar er vanachter zelfs nog eens een beschrijving van de mojito stond :D die leek me het meest geschikt :p

jepz daar werk ik, lekker chill :p
Ja lijkt me ook het beste :p
 
:roflol:

'Waar komt El Smurfo toch vandaan... uit de k*t van tante Sjaan'
 
Back
Naar boven