XXL Nutrition

huisje, tuintje, ijsblokjes

Bezoekers in dit topic

kunt ge niet gewoon ne zak met wat water vullen, die plat leggen in de diepvries, dan alles crushen door er op te drukken, eh voila, ijs, crushed ijs daarenboven ;)
 
Gisteren naar de drive-in in Mechelen geweest, Indiana Jones 4. Goeie film, heb me er ook een mojito besteld, mjam mjam :)
 
Onze koelkast kan ijsblokjes maken maken maar die dingen zijn niet te vreten en ruik je al vanop 1 meter afstand laat staan dat ik die in mijn glas zou doen, waar vind je van die vormpjes waar je water in kan gieten waarna deze bevriezen als je ze in de diepvriezer legt?
zoiets als dit maar dan iets professioneler:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

offtopic: waar ergens in de carrefour vind je rietsuiker? staat dit tussen de andere suikers?

vette shit, lego ijsblokjes!!!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn ijskast :cool:

Echt tevreden mee.. altijd ijs!
 
Gisteren naar de drive-in in Mechelen geweest, Indiana Jones 4. Goeie film, heb me er ook een mojito besteld, mjam mjam :)
goed adres voor lekkere cocktails in mechelen is barramundo ;) steenweg 2 in mechelen dus ;)
 
goed adres voor lekkere cocktails in mechelen is barramundo ;) steenweg 2 in mechelen dus ;)

ik weet dat je op de markt, aan diene toren daar, op een hoek heeele goeie cocktails kan drinken!
 
.....met ijsklontjes?
;)

maar ook zonder

trouwens, munt moet je als struikje kopen, zet je buiten in de volle grond,
en presto -> altijd munt voor mojito
 
Steek je hoofd gewoon in de vriezer voor een half uur en drink daarna je drankje.
 
Smurfie...

zijn die ijsblokjes die uit je koelkast komen wit of helemaal doorzichtig/helder?

Als ze wit zijn worden ze gemaakt in stilstaand water...anders niet.
 
Smurfie...

zijn die ijsblokjes die uit je koelkast komen wit of helemaal doorzichtig/helder?

Als ze wit zijn worden ze gemaakt in stilstaand water...anders niet.

ze zijn niet doorzichtig, stinken gigantisch en als je het laat smelten in een potje zit er wat vuiligheid in, laat staan dat ik eraan durf likken :p
 
ze zijn niet doorzichtig, stinken gigantisch en als je het laat smelten in een potje zit er wat vuiligheid in, laat staan dat ik eraan durf likken :p

Die moet je ook niet in een Mojito gooien. Gewoon die ijsklontjes van 'echt' water. (niet dat ik daar verstand van heb - voordat ik weer commentaar krijg - maar dat leek me gewoon)
 
ik kan flessendopjes in de diepvries leggen maar ik denk dat ik het ijs er dan niet echt uit ga krijgen :o heb gehoord dat munt niet echt MOET in een mojito en dat hij zonder munt ook lekker is en naar het schijnt is een mojito met havanaclub beter dan met bacardi maar ik heb nu helaas bacardi staan en die moet eerst op :p weet iemand soms in welke winkel ze zo een ijsvormdingen zeker hebben? dan kan ik daar morgen even naartoe. Ik moet toch gans de week thuisblijven van de dokter :p lekker zo wat vakantie al kost het me massa's geld met die onderzoeken en vrijdag naar het ziekenhuis for yet another nutteloos onderzoek. Achja ik probeer er van te genieten en wil vrijdag mojito's drinken :D
 
ik kan flessendopjes in de diepvries leggen maar ik denk dat ik het ijs er dan niet echt uit ga krijgen :o heb gehoord dat munt niet echt MOET in een mojito en dat hij zonder munt ook lekker is en naar het schijnt is een mojito met havanaclub beter dan met bacardi maar ik heb nu helaas bacardi staan en die moet eerst op :p weet iemand soms in welke winkel ze zo een ijsvormdingen zeker hebben? dan kan ik daar morgen even naartoe. Ik moet toch gans de week thuisblijven van de dokter :p lekker zo wat vakantie al kost het me massa's geld met die onderzoeken en vrijdag naar het ziekenhuis for yet another nutteloos onderzoek. Achja ik probeer er van te genieten en wil vrijdag mojito's drinken :D

Koop gewoon een pak ijsklontjes! Kan dat eigenlijk?:P Nee maar bij de AH moeten ze die dingen wel hebben toch?
 
ik kan flessendopjes in de diepvries leggen maar ik denk dat ik het ijs er dan niet echt uit ga krijgen :o heb gehoord dat munt niet echt MOET in een mojito en dat hij zonder munt ook lekker is en naar het schijnt is een mojito met havanaclub beter dan met bacardi maar ik heb nu helaas bacardi staan en die moet eerst op :p weet iemand soms in welke winkel ze zo een ijsvormdingen zeker hebben? dan kan ik daar morgen even naartoe. Ik moet toch gans de week thuisblijven van de dokter :p lekker zo wat vakantie al kost het me massa's geld met die onderzoeken en vrijdag naar het ziekenhuis for yet another nutteloos onderzoek. Achja ik probeer er van te genieten en wil vrijdag mojito's drinken :D

blokker heeft dat zeker en vast, maar een carrefour ook denk ik...

succes
 
Back
Naar boven