XXL Nutrition

hulde aan de bentley rijder

Users who are viewing this thread

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
Ik vind die oude gast aan het begin komisch :roflol:

die bentley kerel .. tja ik kan em enkel maar gelijk geven

robintjuh

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 mei 2007
hij scheurt er wel lekker door ja, mooie bentley ook.

Mighty

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
21 aug 2005
Lengte
1m95
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
Ooit was Amsterdam een rijkdom genererende stad met een welvarende bevolking. De Welvaart beperkt zich nu tot een paar witte enclaves voor de rest is het een zwart & meditereane riool van armoede en criminaliteit geworden, een molensteen om de nek van de NL economie met extreem linkse bestuurders die zich in de gekste bochten wringen de economie nog verder omzeep te brengen.
Cohen ga met je linkse bestuurders kliek en de hele zwarte bevolking op Curacao wonen!

fris4ever 24-09-07 @ 15:54
:roflol::roflol::roflol:
Wazige actie overigens; autoloze zondag kan niet meer in deze tijd. We zijn met zijn allen te afhankelijk geworden van de auto. Daarnaast is de individualisatie al behoorlijk ver gevorderd, dus het interesseert de meeste mensen geen ene ruk meer wat sommigen met idealen verzinnen.

michiel4

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
6 apr 2007
Lengte
1m83
In België lukt het anders prima ;)

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Wat een onzin ook.

Jinsu

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
Die verkeersregelaar, ik ben bijna aangerden ik ben aangeschoten :scratch: lekkah die fles wodka :P .

arnoldfan

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
27 aug 2006
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
waar slaat dit in godsnaam op.echt van die gastjes zonder leven die een beetje mensen lastig vallen op de enige dag dat ze rust hebben in de week.groot gelijk hebben ze.gewoon doorrijden

OneUp

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 feb 2004
Lengte
1m74
Massa
82kg
waar slaat dit in godsnaam op.echt van die gastjes zonder leven die een beetje mensen lastig vallen op de enige dag dat ze rust hebben in de week.groot gelijk hebben ze.gewoon doorrijden
Die "gastjes zonder leven" zijn gewoon betaalde arbeiders, het idee komt van Milieudefensie. Gebeurd in honderden steden, alleen moeten ze het inderdaad even duidelijk vantevoren aankondigen.

SanderM

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
20 feb 2006
wat een domme actie, het kan gewoon niet meer. ik vind het ook niet echt zinvol.

die opa aan het begin is grappig!

AdHoc

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
4 jun 2007
Lengte
1m78
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
Binnenkort geen verkeersregelaars meer...dan paaltjes die omhoogkomen of een politiepost of ondersteuning van de politie :o

De gemeenten krijgen hun zin toch wel...

arnoldfan

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
27 aug 2006
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
dit is echt iets wat te gek voor woorden is.zondag willen veel mensen iets ondernemen en dan komen ze met monsterachterlijke fratsen aan.ik kan het nog steeds niet uitstaan.ik gun niemand de dood maar eigenlijk hadden ze zon geak plat met de grond moeten rijden.kijken of er dan nog een autoloze zondag komt.stelletje doorgedraaiiden,ze weten niet meer wat ze moeten verzinnen.het word steeds gekker.en de mensen die het er mee eens zijn net zo gek.

stef78

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
11 jul 2006
autoloze zondagen slaan werkelijk nergens op , zoveelste pesterijen van de regeringen. willen ze ons zuinig doen zijn terwijl ze met hun dikke quattro's 2.5L komen aanstormen : "autoloze zondag is beter voor milieu, dude" hell, heil aan die bentley rijder.

gallius

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2005
Lengte
1m88
Massa
101kg
haha, die nerd op het einde, die had ik willen neerslaan zelfs als ik met die fiets was
-"wat? jij geen auto's doorlaten?"
+"maar meneer, u mag wel door met de fiets"
-"wat, mij nog beledigen ook?"
Tok!

Naar boven