XXL Nutrition

hulde aan de bentley rijder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind die oude gast aan het begin komisch :roflol:

die bentley kerel .. tja ik kan em enkel maar gelijk geven
 
hij scheurt er wel lekker door ja, mooie bentley ook.
 
Ooit was Amsterdam een rijkdom genererende stad met een welvarende bevolking. De Welvaart beperkt zich nu tot een paar witte enclaves voor de rest is het een zwart & meditereane riool van armoede en criminaliteit geworden, een molensteen om de nek van de NL economie met extreem linkse bestuurders die zich in de gekste bochten wringen de economie nog verder omzeep te brengen.
Cohen ga met je linkse bestuurders kliek en de hele zwarte bevolking op Curacao wonen!


fris4ever 24-09-07 @ 15:54
:roflol::roflol::roflol:
Wazige actie overigens; autoloze zondag kan niet meer in deze tijd. We zijn met zijn allen te afhankelijk geworden van de auto. Daarnaast is de individualisatie al behoorlijk ver gevorderd, dus het interesseert de meeste mensen geen ene ruk meer wat sommigen met idealen verzinnen.
 
In België lukt het anders prima ;)
 
Wat een onzin ook.
 
Die verkeersregelaar, ik ben bijna aangerden ik ben aangeschoten :scratch: lekkah die fles wodka :P .
 
waar slaat dit in godsnaam op.echt van die gastjes zonder leven die een beetje mensen lastig vallen op de enige dag dat ze rust hebben in de week.groot gelijk hebben ze.gewoon doorrijden
 
waar slaat dit in godsnaam op.echt van die gastjes zonder leven die een beetje mensen lastig vallen op de enige dag dat ze rust hebben in de week.groot gelijk hebben ze.gewoon doorrijden
Die "gastjes zonder leven" zijn gewoon betaalde arbeiders, het idee komt van Milieudefensie. Gebeurd in honderden steden, alleen moeten ze het inderdaad even duidelijk vantevoren aankondigen.
 
wat een domme actie, het kan gewoon niet meer. ik vind het ook niet echt zinvol.

die opa aan het begin is grappig!
 
Binnenkort geen verkeersregelaars meer...dan paaltjes die omhoogkomen of een politiepost of ondersteuning van de politie :o

De gemeenten krijgen hun zin toch wel...
 
dit is echt iets wat te gek voor woorden is.zondag willen veel mensen iets ondernemen en dan komen ze met monsterachterlijke fratsen aan.ik kan het nog steeds niet uitstaan.ik gun niemand de dood maar eigenlijk hadden ze zon geak plat met de grond moeten rijden.kijken of er dan nog een autoloze zondag komt.stelletje doorgedraaiiden,ze weten niet meer wat ze moeten verzinnen.het word steeds gekker.en de mensen die het er mee eens zijn net zo gek.
 
autoloze zondagen slaan werkelijk nergens op , zoveelste pesterijen van de regeringen. willen ze ons zuinig doen zijn terwijl ze met hun dikke quattro's 2.5L komen aanstormen : "autoloze zondag is beter voor milieu, dude" hell, heil aan die bentley rijder.
 
haha, die nerd op het einde, die had ik willen neerslaan zelfs als ik met die fiets was
-"wat? jij geen auto's doorlaten?"
+"maar meneer, u mag wel door met de fiets"
-"wat, mij nog beledigen ook?"
Tok!
 
Back
Naar boven