AndroidHealthClinic

Hulk ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pump

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
396
Waardering
1
het kan zijn dat ik iets gemist heb, maar is het groene monster weg..?? Pump
 
Explain? Wo the hell is Hulk?

Edit?:

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Hmm heb ook al een tijdje niks van hem gehoord, ook nooit meer online op MSN.
 
Volgens mij is een beetje aan 't chillen wat betreft de boards.....laatste keer dat ik 'm heb zien posten was op het DBF/ezboard.
 
Nice figuur de Hulkster, was het niet altijd met h'm eens, maar hij ging ervoor.
 
Ken hem niet, maar ik zit op andere boards en daar is een Hulk die eigenlijk alleen maar over AS praat..

Zit wel eens onzin bij! maar verder wel van hem geleerd (vroeger)
 
Kan niet missen, is vlg.mij the same guy.
Vraag maar eens aan hem of hij nog in vrouwtjes 'hun mond zit te spitten.
 
In hun mond spitten?? Hij zei : WTF *** je nou man.. heeft je moeder gevraagt of ze weer mag slikken ofzo?

Toen ben ik maar offline gegaan.. Rare gozer..
 
Haaha, hij is tandarts assistent, laat je niet intimideren door z'n taalgebruik.
 
btw hij doet toch nu meer powerliften?
 
Vinden jullie trouwens dat er wat van te zien is dat Lee Priest model heeft gestaan voor deze versie van the Hulk?
 
Lee Priest is het niet waard..
 
Hij's ook niet bepaald m'n favorite bodybuilder. En om weer even over dat groene mannetje te beginnen, ik vind wel dat hij er als Hulk niet gemeen genoeg uit ziet. Beetje opgeblazen babyface lijkt 't wel.
 
Ik ben er nog hoor jongens ;) leuk dat jullie me missen.
Effe weg geweest maar ik ben BACK !!!!!
 
Hey "real" hulk (als jij het bent) welkom terug! Ik denk niet dat de echte hulk zo zou reageren! Als jij het echt bent kan je misschen wel je posts terug krijgen van Admin..
 
Weet niet wie de hulk is,wel dat hij op een ander board helemaal wordt afgekraakt
 
roflmao deze thread wordt steeds beter :D
 
Originally posted by lorenzo
Weet niet wie de hulk is,wel dat hij op een ander board helemaal wordt afgekraakt

Goed zo dat ben ik dus :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven