XXL Nutrition

Hulp/Advies is welkom in keuze schema

Bezoekers in dit topic

armoderos

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2014
Berichten
262
Waardering
991
Lengte
1m83
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
Beste forumgenoten,

Ik ben al een tijdje lid van het forum. Regelmatig hele leuke info opgezocht, waarvoor groot dank allemaal.

Over mij zelf, ik train thuis. Heb in principe best veel (Powerrack, platen ca 250kg, dips, verschillende dumbells, verstelbare bank, resistancebands rood t/m groen etc etc) behalve legpress. Wil niet trainen op een sportschool. Hou niet van dat commerciële en telkens wachten op je beurt.
Voor een beeld van mijn niveau even een aantal gegevens:
Bankdrukken max 115kg 1x
Deadlift max 145kg 1x
Squat max 120kg 1x

Nou is het zo dat ik al een aantal jaar train. Op zich gaat het goed en is er niets aan het handje Hoef geen bodybuilder te worden hoor. Echter ben ik sinds ruim een jaar begonnen met hardlopen (2x per week) en ga ik steeds vaker met de fiets (e-bike) naar het werk. Dat is 29,5 km enkele afstand. Ongeveer 1 uurtje bezig en uurtje terug. Ondanks dat het met ondersteuning is merk je natuurlijk wel dat je inspanning geleverd hebt (ga maar eens 1 uur zonder enige inspanning trappen).

Het schema 5x5 SL heb ik tijdje gevolgd. Nou komt het mooie weer aan en fiets ik vaker. Dus valt me op dat ik de squats 3x per week niet meer fijn vind. Progressie is er ook traaaaag.

Split is leuk maar minder effectief. Dit heb ik jaren gedaan en nou (schaam schaam) valt me op dat ik eigenlijk beetje achterloop met de benen tov borst, rug, bi/triceps.

Misschien is er geen oplossing voor mijn probleem, maar ik dacht gooi het in de groep, wellicht heeft iemand een tip voor me.

Groetjes
 
https://forum.bodybuilding.nl/topics/ub-lb-massa-schema-beginners-intermediate.416164/
Misschien een UB/LB programma?

Lees de link hierboven anders even.

Misschien heeft Starx6673 nog tips?

Ik had je al bedankt voor je reactie maar bij deze nog eens, want deze post had ik nog niet gevonden.
Het schema is exact hetgeen ik zoek, elke spiergroep 2x per week trainen zonder dat er een dag tussen MOET. Met alle afspraken komt het soms voor dat ik bijvoorbeeld woensdag en donderdag moet trainen achter elkaar. En met dit kan het volgens mij. TOP.
Inmiddels ook verwerkt in JEFIT en ik hoef alleen nog maar te trainen en eten. App logt alles.

marina1975 Bedankt!!
 
Back
Naar boven