MuscleMeat

Hulp alsjeblieft (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Highroller20

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 mrt 2010
Berichten
37
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
91kg
Beste mensen, de vorige 2 vragen die ik stelde leverde geen reacties op maar wel een aantal views. Ik hoop dat jullie in dit geval bereid zijn om te helpen want ik wil graag weer verder. Momenteel heb ik een plateau op het gebied van vetverlies. Ik sta nu al een kleine maand stil. Mijn cut begon op 3 februari en ging van 104 naar 96kg. Hier blijf ik dus op steken. Ik heb tot nu toe op de helft van mn cut een refeed ingelast en sinds 2 weken refeed ik nu 2 keer per week. Dit compenseer ik door 2 dagen in de week lager te gaan in kcal zodat ik alsnog mn wekelijkse 500 kcal tekort haal. Macro's zijn 40-40-20 (refeed kh hoger en vet lager) en ik drink gemiddeld 2-3 liter water per dag. Tot nu toe met weinig resultaat. De spiegel verraadt ook weinig resultaat. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Groet
 
Wekelijks 500Kcal tekort?? Ik hoop dat je dagelijks bedoelt.
Jouw wekelijks tekort zal ongeveer 3000Kcal moeten zijn.
 
Ja dagelijks bedoelde ik
 
Als je niet meer afvalt zul je kcal verder omlaag moeten doen.
Zou het anders niet weten.

Of misschien carb cyclen, maar ik weet niet wat je huidige vp is?
 
Dag,

heb je na het verlies je kcal behoefte naar beneden geschroefd?
Want je kcal behoefte ligt op 96kg lager dan op 104kg, doe dat dus eens je kcal met 100-200 kcal verlagen en evalueren.
 
Heb mn energiebehoefte al gecorrigeerd, heb deze uit kh's gehaald. Een boterham met kip en 30 gram havermout op een dag minder.
 
Hoeveel Kcal zijn jouw refeeds?
 
Denk dat door jouw refeeds kom je wekelijks op een klein Kcal tekort, zou een hoop verklaren.
 
Hoezo dan? Mijn refeeds zijn op onderhoud, dit betekent dat ik 2 keer per week dus quite zit. Deze 2 dagen compenseer ik door 2 dagen in de week ipv 500kcals tekort op ongeveer 1000 tekort zit. De rest van de week hanteer ik gewoon een kcal tekort van 500. 1000+1000+500+500+500+0+0=3500:7 is toch een kcal tekort van 500 gemiddeld per dag.
 
Waarschijnlijk schat je je onderhoud te hoog in.
 
Het is heel simpel: minder eten.

Als je niet afvalt eet je teveel. En bovendien vind ik twee refeeds per week behoorlijk veel, ikzelf doe er een per twee weken. Er is geen magisch trucje om het makkelijker te maken, ga nog 200kcal lager zitten en drink wat koffie om de honger te onderdrukken. Ikzelf cut erg makkelijk dmv carb backloading, misschien kun je dat bekijken.

Succes
 
Zou het dan kunnen dat ik gewoon even 3 weken stil sta aangezien de verbranding niet liniaer verloopt? Zit eraan te denken om met carb cyclen te gaan beginnen en daarna de laatste 5 weken carb backloaden. Ik zit momenteel rond de 15 procent vet en wil graag einde van de zomer op 8 zitten. Haalbaar?
 
Anders gooi er wat cardio in, rond 200-250Kcal, kijk of dat helpt.
Vind wel dat voor jouw gewicht zit je toch nu al laag in Kcal.
 
Ik heb gisteren besloten om 1 dagje keto te gaan om te kijken of ik wat water weg kon halen, ook heb ik de creatine een keer overgeslagen. Vanochtend heb ik weer op de weegschaal gestaan en checkte in op 95.1. Een kilo t.o.v 3 weken geleden. Ik ben iig blij en misschien dat ik deze strategie vaker kan gebruiken om beter te kunnen meten. Iig bedankt voor jullie reacties en moeite!
 
Ik heb gisteren besloten om 1 dagje keto te gaan om te kijken of ik wat water weg kon halen, ook heb ik de creatine een keer overgeslagen. Vanochtend heb ik weer op de weegschaal gestaan en checkte in op 95.1. Een kilo t.o.v 3 weken geleden. Ik ben iig blij en misschien dat ik deze strategie vaker kan gebruiken om beter te kunnen meten. Iig bedankt voor jullie reacties en moeite!


Highroller20,

ik ga even vervelend doen, sorry.

Ik zou me puur gaan richten op vet verbranding en niet meer puur op gewicht.
Zelf zou ik de creatine er niet uitgooien maar gewoon blijven gebruiken.

Keto kan goed werken. Ik zou dan bijv 3 dagen eiwitten pakken en dan weer een dag KH d'r bij. En zo een aantal weken gaan cyclen.

Er zijn veel mensen die het hebben gedaan en veel die er goede resultaten mee hebben geboekt. Kan wel zwaar zijn..... niet iedereen vindt het prettig met keto of eiwitdieet te werken.

anyway, succes.
 
Wat enigma zegt,

Wat cardio gaan doen of doe je al cardio dit weet ik niet. Om de dag cardio als je dit nog niet doet.
Anders toch wat minder eten, ik weet niet precies wat je eet dus hier kan ik weinig over zeggen :D.
 
Probeer eens 1 of geen refeed per week te doen. Of wat minder kcal op refeed. Zal zeker werken. En anders gewoon weer 100 kcal omlaag en omlaag totdat je weer verschil merkt. Zo moeilijk is t niet met een logische gedachte erachter ;) succes
 
Je lichaam is toch niet binnen 1 dag in ketose, daar gaat toch een aantal dagen overheen? ???
 
Back
Naar boven