AndroidHealthClinic

Hulp bij borst.

Bezoekers in dit topic

Angel00731

Novice
Lid geworden
12 jan 2011
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
61kg
Beste dbb'ers.
Ik ben nu ongeveer 3 maanden intensief aan het fitnessen.
Nu heb ik een vraag over mijn borst, de zijkant is goed aan het ontwikkelen, maar ik kan zelf maar niet oordelen over mijn borst in het geheel.
Ik ben er niet echt tevreden mee, maar vele zeggen dat ik dat wel moet zijn omdat ik van Natura al een dun persoon ben (zo is mijn bouw -.-)
NU is mijn vraag kunnen jullie zeggen wat jullie ervan vinden, en eventuele oefeningen zodat ik wel een chest krijg met meer massa?

Graag serieus antwoorden.

http://tinypic.com/r/jfkoly/7
 
Zo te zien ook lage bf% ?
Als je borst achterloopt op de rest moet je ff bijhouden wat je vooruitgangen zijn per maand. Meer reps of gewicht bij de oefeningen. (kzou dit voor elke spiergroep doen) Als iets te langzaam gaat. Weet je dat je je schema's aan moet passen zodat je borst niet gewend raakt. Misschien drop/super sets?

Succes;)
 
Zo te zien ook lage bf% ?
Als je borst achterloopt op de rest moet je ff bijhouden wat je vooruitgangen zijn per maand. Meer reps of gewicht bij de oefeningen. (kzou dit voor elke spiergroep doen) Als iets te langzaam gaat. Weet je dat je je schema's aan moet passen zodat je borst niet gewend raakt. Misschien drop/super sets?

Succes;)

Bedankt voor je snelle reactie!
Inderdaad, mijn bf% is laag (11,1%)
Het problem is juist, mijn borst loopt niet zozeer achter, hij loopt juist heel goed icm andere lichaamsdelen, maar het gaat mij om de binnenkant, bovenkaant.
wanneer mijn borst ontspannen is zie je de zijkant de dikke spier vlakbij de schouderkom, steekt heel erg voouit, maar eigenlijk lijkt dat het enigste te zijn van mijn borst wat zo groot is.
In de sportschool zoals ik al had aangegeven zeggen mensen dat ik een goede borst heb, maar daarom wilde ik ook van jullie weten wat jullie ervan vinden etc.

Mijn vooruitgangen p.maand zijn redelijk goed, ben 7kilo aangekomen, en heb wat meer volume.
 
Laatst bewerkt:
Beste dbb'ers.
Ik ben nu ongeveer 3 maanden intensief aan het fitnessen.
Nu heb ik een vraag over mijn borst, de zijkant is goed aan het ontwikkelen, maar ik kan zelf maar niet oordelen over mijn borst in het geheel.
Ik ben er niet echt tevreden mee, maar vele zeggen dat ik dat wel moet zijn omdat ik van Natura al een dun persoon ben (zo is mijn bouw -.-)
NU is mijn vraag kunnen jullie zeggen wat jullie ervan vinden, en eventuele oefeningen zodat ik wel een chest krijg met meer massa?

Graag serieus antwoorden.

http://tinypic.com/r/jfkoly/7

Zit te weinig massa op. Meer eten en hard trainen. Dun zijn van nature maakt niks uit. Eten en trainen als een beest en je zult breder, groter en sterker worden.
 
de foto ziet er eerder een beetje ugly uit omdat je totaal geen schouders hebt.
Maar maak je geen zorgen over je borst of schouders. Blijf gewoon goed trainen en eten, en zodra je op de 70kg zit dan zal het er in het geheel beter uitzien. Nu ben je gewoon nog te dun om een goede borst (of schouders) te hebben.
Hoe ziet je trainingschema eruit, welke dagen/spiergroepen/oefeningen
en wat eet je op een dag
 
Zou mooi zijn he, als we allemaal na 3 maanden tevreden waren.
 
de foto ziet er eerder een beetje ugly uit omdat je totaal geen schouders hebt.
Maar maak je geen zorgen over je borst of schouders. Blijf gewoon goed trainen en eten, en zodra je op de 70kg zit dan zal het er in het geheel beter uitzien. Nu ben je gewoon nog te dun om een goede borst (of schouders) te hebben.
Hoe ziet je trainingschema eruit, welke dagen/spiergroepen/oefeningen
en wat eet je op een dag

Mijn trainingsdagen zijn:
MA: Borst en Triceps.
DI: Rug en Biceps.
WO: Rustdag.
DO: Schouders en buik.
VR: Benen.

Op een dag eet ik ongeveer:

9:00 2 boterhammen pindakaas.
11:00 2 boterhammen pindakaas.
13:00 Weightgainer + Appel.
15:00 2 eieren + 2 broodjes.
17:00 Eten wat de pot schaf (Voornamelijk vlees groente aardappelen)
19:00 Training + Sauna. (20:30 Thuis)
20:30: Banaan + Weightgainer.
22:00 Kwark
22:30 Slapen
 
trainingschema ziet er goed ingedeeld uit. Welke oefening doe je per training?

Over je voeding kan ik vrij kort zijn: Je eet te weinig in hoeveelheid (meer kcal!!! eten als je wilt groeien).
Daarnaast zie ik een heel duidelijk tekort in eiwitten.
in je maaltijd van 9.00 en 11.00 zitten amper eiwitten, en eigenlijk een weightgainer als maaltijd of alleen 2 eieren+2broodjes zit ook te weinig in.
Verbeter je voeding als je een beter lichaam wilt ;)

Ook zou ik geen weightgainer meer kopen en in plaats daarvan WHEY kopen.
Iedere ochtend 1 serving (30-40gram) en 1 serving voor of na het trainen
 
Blijf aankomen en hard trainen en die borst vormt vanzelf, er gaan maanden, zelfs jaren overheen voordat je borst goed ontwikkelt is, heb geduld
 
kwa trainen kun je rug en borst beter omdraaien, zodat je na borst dag je rust dag hebt.

Oefeningen sweer ik zelf bij flyes en dumbbell presses voor massaa.

Voeding is teveel om op te noemen kun je beter nieuw topic voor open nadat je je wat meer verdiept heb in the stickys.
 
trainingschema ziet er goed ingedeeld uit. Welke oefening doe je per training?

Over je voeding kan ik vrij kort zijn: Je eet te weinig in hoeveelheid (meer kcal!!! eten als je wilt groeien).
Daarnaast zie ik een heel duidelijk tekort in eiwitten.
in je maaltijd van 9.00 en 11.00 zitten amper eiwitten, en eigenlijk een weightgainer als maaltijd of alleen 2 eieren+2broodjes zit ook te weinig in.
Verbeter je voeding als je een beter lichaam wilt ;)

Ook zou ik geen weightgainer meer kopen en in plaats daarvan WHEY kopen.
Iedere ochtend 1 serving (30-40gram) en 1 serving voor of na het trainen

MIjn oefeningen zijn vrij simpel eigenlijk..

borst: Flat bench-press, peck-deck Incline bench press.
Triceps: Cable pull-down, triceps extensions, skull-crushers.
Biceps, Barbell curl, priester curl, Hammer curl
Rug: Cable row, Dead-lift, (naam vergeten De standaart oefening voor vleugels)
Schouders: Militari Press, Shoulderpress, Behind the neck press.
Buik: Crunches, hanging leg raises etc.
Benen: Leg press, Squat

Met het eten, dat is een probleem, mijn ouders zijn beide dun, en loop zelf ook bij dietiste ivm met afvallen, ik krijg op een gegeven moment een soort van bal in mijn maag waardoor ik niets meer kan eten, dan komt het er aan de bovenkant weer uit.
Vandaar mijn voedingsschema.
 
MIjn oefeningen zijn vrij simpel eigenlijk..

borst: Flat bench-press, peck-deck Incline bench press.
Triceps: Cable pull-down, triceps extensions, skull-crushers.
Biceps, Barbell curl, priester curl, Hammer curl
Rug: Cable row, Dead-lift, (naam vergeten De standaart oefening voor vleugels)
Schouders: Militari Press, Shoulderpress, Behind the neck press.
Buik: Crunches, hanging leg raises etc.
Benen: Leg press, Squat

Met het eten, dat is een probleem, mijn ouders zijn beide dun, en loop zelf ook bij dietiste ivm met afvallen, ik krijg op een gegeven moment een soort van bal in mijn maag waardoor ik niets meer kan eten, dan komt het er aan de bovenkant weer uit.
Vandaar mijn voedingsschema.

Jij wilt afvallen :S?
 
Jij wilt afvallen :S?
Aankomen in massa ?
Het staat inderdaad wat raar beschreven maar ik loop bij de diëtiste OMDAT IK AFVAL maar wil juist aankomen (wat op het moment goed lukt 7kilo :D) maar ik ik kom gewoon weg niet hoger dan de 61, zelfs niet na 1 weekje mac donalds :S.
(het is slecht ik weet het) maar als je wilt aankomen zou je toch echt alles moeten proberen haha)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon nog meer eten, werkt vast wel. :p
 
stouw gewoon 10broodjes naar binnen over de dag
drink 1liter melk ofzo
en avond eten zoveel mogelijk
voor t slapen kwark + 50-100g pindas (ongezouten)

wedden dat je aankomt?
 
ook je schouders trainen?
 
aankomen is een kwestie van leren eten. Er zijn ontzettend veel mensen zoals jij die eigenlijk veel te dun zijn en naar eigen zeggen "niet kunnen aankomen". Echter hebben deze mensen nog nooit goed gegeten gedurende een langere periode.

Bouw de hoeveelheid voedsel rustig op, ga gewoon iedere week ietsje meer eten en blijf hoofdzakelijk gezonde dingen eten. Mcdonalds is geen vereiste om aan te komen.

Over je trainingschema: Schrap 1 oefening bij je biceps en triceps (allebei 1). 2 oefeningen per spiergroep is genoeg.

Bij schouders doe je 3 keer voorkant schouder (presses). Dit is slecht en krijg je blessures van, dus verander dit en doe 1 oefening voor zijkant, 1 voor achterkant en 1 voor voorkant.
 
Voorlopig nog niet zo druk maken om bepaalde spiergroepen, hier goed uitzoeken via de stickies hoe/wat je moet eten. En gewoon hard trainen.

Nog genoeg werk aan de winkel ;)
 
stouw gewoon 10broodjes naar binnen over de dag
drink 1liter melk ofzo
en avond eten zoveel mogelijk
voor t slapen kwark + 50-100g pindas (ongezouten)

wedden dat je aankomt?

Als ik zo weinig zou eten zou ik afvallen in plaats van aankomen..

10*50g = 500 gram brood. = ~1100kcal
1 liter melk = ~500kcal
kwark+50-100g pinda's = ~500kcal?
avondeten? ~800kcal max?
= 2900kcal

Ik als beginner zit rond de 4500-5000kcal om überhaupt iets aan te komen.
op 2900kcal zou ik zwaar in de cut zijn.. oké laten we beleg op het brood doen a la 400kcal.. 3300kcal, nog steeds weinig.

Maar het verschilt per persoon ;).
Maar als je de starter post leest kan je wel opmaken dat hij een acherlijk snel metabolisme heeft waarschijnlijk, net zoals mij.
 
Laatst bewerkt:
goed eten en bij tijd dus om de 2 maanden afwissellen in reps dit heeft bij mij veel geholpen en daarbij de ene week beginnen met bench press en de andere week beginnen met incline bench press afwisseling doet wonderen
 
Back
Naar boven