MuscleMeat

hulp bij creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

timdejonge

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 jan 2008
Berichten
38
Waardering
0
Hallo leden van dit forum

Het is al tijd geleden dat ik op dit forum ben geweest. Jullie hebben me geholpen om aan te komen en ik ben jullie daar hartstikke dankbaar voor. Ik ben 1.57 meter lang en woog maar 39 kilo ik weeg inmiddels al 52 kilo. Ik ga de goeie kant op. Had ook nog en dieëtiste ingeschakelt en er komen nog kilo's aan. Voor de rest wil ik creatine gebruiken. want er werd mij verteld dat ik na 6 maanden fitnis pas aan creatine moest gaan denken. Ik fitnis inmiddels al en jaar en wil van jullie graag weten wat voor creatine ik moet gebruiken.
 
gewoon creatine dwz creatine monohydrate...merk maakt allemaal geen flikker uit. suc6 en geweldig dat je zoveel bent aangekomen al
 
ja nix mis mee. je kan ook body en fitshop (zwolle) zoeken...die is goedkoop. of XXL NUTRITION (sponsor van dit forum) ..die is ook niet duur
 
owke, en met wat voor sportdrank kan ik de creatine het beste mengen en moet ik het dan voor of na het fitnis gebruiken. ik fitnis nu nog maar 2 keer per week ik ga het in oktober verhogen naar 4 keer per week
 
Back
Naar boven