AndroidHealthClinic

hulp bij cuttingschema gevraagd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by silly sire


moet zeggen dat ik al redelijk begin te wennen aan die lijnzaadolie..lekker is anders maar zo vies als die eerste lepel vind ik t niet meer...
en idd die kilos zullen me eerlijk gezegd worst wezen hoor..al is die 80 kilo een soort psychologische barriere ;) .maar begin nu eindelijk duidelijk merkbaar vet op mn buik te verliezen...yiehaaa

:D ik sta ook dagelijks voor de spiegel, met duim en wijsvinger m'n buik op verschillende plaatsen te checken op onderhuids vet
 
weet je wat ook wel frappant is?
ben altijd een " migraine boy" geweest...paar dagen in de week hoofdpijn en om de zoveel tijd een migraine aanval...nou was het me al opgevallen dat ik er sinds ik sport een stuk minder last van had...misschien een voorbarige conclusie na een paar dagen maar lijkt nu wel als sneeuw voor de zon verdwenen met dit nieuwe voedingsschema...zou dit te maken kunnen hebben bet de regelmaat die ik nu heb kwa eten?sloeg voorheen vaak een maaltijd over of verzuimde te ontbijten..die liters water zouden ook nog wel eens een duit in het zakje kunnen doen..iemand anders hier ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
regelmatig en gezond eten icm met sporten is idd goed (l drie jaar niet meer misselijk geweest, aan de diaree of bronchitis gehad)
 
Originally posted by silly sire
weet je wat ook wel frappant is?
ben altijd een " migraine boy" geweest...paar dagen in de week hoofdpijn en om de zoveel tijd een migraine aanval...nou was het me al opgevallen dat ik er sinds ik sport een stuk minder last van had...misschien een voorbarige conclusie na een paar dagen maar lijkt nu wel als sneeuw voor de zon verdwenen met dit nieuwe voedingsschema...zou dit te maken kunnen hebben bet de regelmaat die ik nu heb kwa eten?sloeg voorheen vaak een maaltijd over of verzuimde te ontbijten..die liters water zouden ook nog wel eens een duit in het zakje kunnen doen..iemand anders hier ervaring mee?

Kan ook komen doordat je geminderd ben met koolhydraten en suikers.

Maar het gaat goed zo te lezen.
 
Ik had 3x per week zware migraine aanvallen, gaf me een mes en ik zou me keel doorgesneden hebben van de pijn.. ramde regelmatig me kop tegen de muur om andere pijn te voelen. had er zware medicijnen die aanvallen moesten voorkomen. Sinds ik ben gaan trainen zijn de aanvallen afgenomen, sinds ik bewust met me voeding om ben gaan, bepaalde producten vermijden, is het beperkt tot 1-2 aanvallen per jaar. de beste uitlaatklep is trainen voor mij. dus ja, je migraine kan goed verminderen door trainen en gezonde voeding.
 
wow!goed om te lezen soulreaver...ik ken het "kop tegen de muur beuken/willen dast je dood was" idee...moeilijk uit te leggen aan iemand die er nooit last van heeft trouwens...is echt meest beroerde wat je kan overkomen denk ik...die pijn is echt ondraagbaar....als ik niet al supergemotiveerd was om nooit meer te stoppen met sporten dan ben ik het nu wel...nooit meer/nauwelijks hoofdpijn/migaraine is een nog veel grotere zegen dan er een beetje gezond uitzien...

gaat inderdaad super "burn" ! mede dankzij jouw uitgebreide adviezen...nogmaals bedankt..je mag jezelf een welverdiende schouderklop daarvoor geven :)
 
even een tussenstandje:
ben nu precies n week bezig en er is maar liefst 4 kilo af!
vetpercentage is met 4 procent naar beneden...
van mn taille ruim 5 cm af....
had niet durven hopen dat het zo voorspoedig zou gaan...
heb mn doel iets bijgesteld en ga nu voor de 74 kilo...ik zie er nu al echt zoveel beter uit...mn onderkinnetje smelt als sneeuw voor de zon...mn kaaklijn is veel scherper..mn buikspieren begin goed "door te breken"..rare is dat nu ik veel "groter" uitzie omdat ik overal veel meer definitie heb gekregen...

is het verstandig om 1 keer per week rond of iets boven mn onderhoudsniveau te gaan zitten?dit om mn verbranding niet te veel te laten wennen aan de situatie...
zo ja waar moet ik die dag meer van eten dan anders?koolhydraten?

ik hou jullie op de hoogte van mn vooruitgang...
misschien wil ik ook nog wel een fotootje posten als ik mn doel bereikt heb ;)
 
Back
Naar boven