XXL Nutrition

Hulp bij het kiezen van producten testosteron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

musculo25

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2009
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
75kg
Hallo,

Ik zou graag wat spiermassa bij hebben en dat lukt mij zeer moeilijk.
Ik train minstens 3-4 keer per week maar ik groei zeer beperkt.
Momenteel ben ik zeer sterk op mijn voeding aan het letten met behulp van de app MyfitnessPal.
Als ik dat doet dan kan ik mijn vetjes wel kwijt geraken en droger komen te staan, maar mijn spieren worden nooit groter, ik word maar niet breder.

Ik wil ook niet heel breed worden, maar het mag wel iets meer zijn ;-)
Momenteel weeg ik 74kg en ben ik 175cm groot.
Ik heb 2 jaar geleden ook even op voeding gelet en toen ben ik naar 68 kg gegaan en vrij droog, gespierd maar totaal niet breed, geen volume.

Ik heb ooit een kleine kuur gezet, testosteron met winstrol, dat is ondertussen al zeker 8-9jaar geleden.
Dat heeft geholpen alleen waren de winny injecties zeer pijnlijk...zou ik niet meer doen.

Ik denk eraan om opnieuw een kleine kuur te doen (testosteron) om die spieren toch iets te laten groeien.
In combinatie met de voedingsschema wel de weg tot een strak lichaam.

Ik wil graag weten wat jullie meningen zijn en wat ik best neem om toch wat te groeien in spiermassa.

Bedankt!
 
500 test 200 mast.
Edit en 500-1000iu HCG.
 
500 test 200 mast.
Edit en 500-1000iu HCG.
Ideale kuur (mast kan eventueel weg maar ik zet persoonlijk ook graag wat mast naast de test, geeft bij mij minder bijwerkingen zoals vocht)
 
Dus het zou voor mij ideaal zijn om het bijvoorbeeld 10 weken te doen op de volgende manier of is 10 weken te lang?

teste e 2xweek 250mg
mast 2xweek 200mg

de Edit en 500-1000iu HCG is een nakuur? Zijn dat ook injecties of kan het pilvorm?

Zoals ik al zei, heb ik het eigenlijk nog maar een keer gedaan en dat is al even geleden, toen alles online gekocht.
Raden jullie mij aan om het nu op dezelfde manier te doen?

Ik weet dat ik toen echt ook heb moeten opzoeken welke spuiten en welke naalden ik moest kopen, kunnen jullie mij hier ook even bij helpen?
Ik kan mij nog herinneren de eerste keer dat ik bij apotheek spuiten en naalden ging halen...haha was toch met stress...maar het verliep allemaal wel vlot, gelukkig!
 
Je kan beter niet kuren.

Juist!

Met jou lengte, gewicht en de stelling dat je niet breed wil worden, dan moet je absoluut niet gaan kuren!

Als ik jou was, zal ik mezelf maar eens gaan verdiepen in voeding en de nodige kennis opdoen en dus niet je van alles wijs laten maken of een schema maar van het internet plukken.

Elk lichaam is anders en reageert verschillend.

Zorg dat je de wijsheid zelf in pacht hebt.

Alles valt en staat bij een goed en uitgebalanceerd voedingsschema, specifiek voor jou lichaam en doel.

Dit geldt hetzelfde voor trainingsschema's en zeker het uitvoeren ervan en de techniek.

Wat jij wil bereiken, kan makkelijk alleen met voeding en heb je geen hulpmiddelen voor nodig.

Zorg eerst dat je de kennis in huis hebt en leer je eigen lichaam kennen, zeker qua voeding en training.

Zonder goede fundering, kun je ook geen huis bouwen!

Laat het kuren aan de "Big Boys" over, die verstand van zaken hebben en weten wat ze doen...Kennis en ervaring.

Dus...voeding voor jou en laat je niet gek maken wat er allemaal op internet geschreven wordt.

Succes.
 
Back
Naar boven