Fitness Seller

Hulp bij kiezen juist supplement

Bezoekers in dit topic

RooieRakker

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 sep 2010
Berichten
9
Waardering
0
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum dus zal eerst even inleidend praatje houden.
Om gelijk maar met de deur in huis te vallen: Ik ben GEEN BodyBuilder. Ieder z'n ding, het is simpelweg niet de mijne.
Wat doe ik dan hier?

Simpel: Ik heb jullie advies nodig.
Het zit namelijk zo: Ik ben 21 jaar oud, 1,85m lang en weeg nu maar ongeveer 62-65kg (weeg mezelf niet zo vaak).
Ik ben altijd al een skinnyboy geweest (rond de 70 kilo), maar na eerst mex. griep en daarna een stress/hard werken periode ben ik nog een enorm stuk dunner geworden.

Nu wil ik dus graag wat dikker worden, gezond gewicht krijgen van 75-80kg.
Mijn probleem hierbij? Ik eet hartstikke veel!
Ik eet elke dag 3 hele maaltijden(ontbijt, luch, avondeten), waarbij ik 's middags vaak nog een tusesndoortje erbij neem in de zin van een tosti/sandwich whatever. Ik kom gewoon niet aan. Mijn stofwisseling is gewoon echt heel snel en daarmee heb ik last om er gewicht bij te krijgen.

Nu wil ik het dus maar eens over een andere boeg gooien en een weightgainer uitproberen.
Omdat ik hier dus echt 0,0 verstand van heb zat ik even te googlen en vaak word ik alweer terug verwezen naar dit forum.
Jullie lijken me de echte experts dus daarom vraag ik het hier. :p

Ik ben dus op zoek naar een extra-tje om op een wat beter gewicht te komen. Hierbij train ik niet veel, ben wel van plan om dit wat meer te doen.
Dan niet direct in de zin van een sportschool, maar meer van thuis situps/pushups etc. Heb ik eerder een tijd gedaan en toen hield ik er wel een kleine sixpack aan over, maar aangezien ik amper vet heb om in spieren om te zetten werd ik er niets breder/zwaarder door.
Als ik eenmaal wat aangekomen ben wil ik misschien er wel bij gaan fitnessen, maar lang niet zo intensief als jullie waarschijnlijk doen!

Ik verwacht geen wondermiddel waarmee ik opeens enorm aankom, maar weet dat een weightgainer een klein extra duwtje kan zijn.

Ik zoek dus een weightgainer die mij wat extra koolhydraten/eiwitten binnen geeft, liefst in de vorm van een shake of iets dergelijks (heb een blender).

Heb ook via dit forum al verschillende site's gezien waar ze dingen verkopen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Te veel merken/soorten etc en daar heb ik allemaal geen verstand van.
Ga morgen ook even bij de Tuinen kijken (die winkel ;)), maar heb geen zin in verkooppraatjes.
Ik wil gewoon goede info van mensen die er echt verstand van hebben.

Dus daarom ben ik hier. Hopelijk ben ik op de goede plek en kunnen jullie me wat verder helpen (een soort supplement/gainer, merk, prijs, extra info over dit plan en wat jullie van mn plan vinden).
Kan natuurlijk wel domweg iets als [Link niet meer beschikbaar] gaan kopen omdat het goede reviews heeft, maar wanneer ik me niet aan zo-eenzelfde eetpatroon/trainings schema houdt gaat het natuurlijk helemaal mis of niet?

Thx

Edit: Ben trouwens twee jaar terug ofzo wel eens bij een diëtist geweest, die vond mijn eetpatroon goed en vond het toen niet echt nodig iets te veranderen..
 
Laatst bewerkt:
Je kan even beginnen met vluchtig calorieen te tellen.

Dus als dit jouw huidige voeding is:
Ontbijt: 400 kCals
Tussendoor: 150 .
Middag: 400
Tussendoor: 150
Avond: 400
Tv-shit: 150

Totaal: 1650 kCals.

Waar het op neerkomt is dat je minstens een aantal kCals moet eten om op je gewicht te blijven (=BMR), en voor jouw is dit (volgens dit voorbeeld) 1650 kCals. Ga je nu extra eten elke maaltijd en kom je op 2000 kCals dan ga je in gewicht bijkomen.

Daar kan niemand onderuit, ongeacht snelle/trage stofwisseling, lichaamstype, geslacht, ras, ...

Weightgainer is dus niets magisch, het is gewoon extra kCals. Het handige is dat een shake al makkelijk 400kCals is en is op 2min binnen.

Waar die kCals van komen, hoe cleaner hoe minder kans dat je in vet bijkomt, hoe dirtyer (junk) hoe meer kans dat je in vet bijkomt. Hier pas spelen hormonen (snelle/trage stofwisseling etc) pas in mee.

Voor meer info moet je eens de Voedings Sticky lezen (zeker een aanrader gezien je geringe kennis)
 
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum dus zal eerst even inleidend praatje houden.
Om gelijk maar met de deur in huis te vallen: Ik ben GEEN BodyBuilder. Ieder z'n ding, het is simpelweg niet de mijne.
Wat doe ik dan hier?

Simpel: Ik heb jullie advies nodig.
Het zit namelijk zo: Ik ben 21 jaar oud, 1,85m lang en weeg nu maar ongeveer 62-65kg (weeg mezelf niet zo vaak).
Ik ben altijd al een skinnyboy geweest (rond de 70 kilo), maar na eerst mex. griep en daarna een stress/hard werken periode ben ik nog een enorm stuk dunner geworden.

Nu wil ik dus graag wat dikker worden, gezond gewicht krijgen van 75-80kg.
Mijn probleem hierbij? Ik eet hartstikke veel!
Ik eet elke dag 3 hele maaltijden(ontbijt, luch, avondeten), waarbij ik 's middags vaak nog een tusesndoortje erbij neem in de zin van een tosti/sandwich whatever. Ik kom gewoon niet aan. Mijn stofwisseling is gewoon echt heel snel en daarmee heb ik last om er gewicht bij te krijgen.

Nu wil ik het dus maar eens over een andere boeg gooien en een weightgainer uitproberen.
Omdat ik hier dus echt 0,0 verstand van heb zat ik even te googlen en vaak word ik alweer terug verwezen naar dit forum.
Jullie lijken me de echte experts dus daarom vraag ik het hier. :p

Ik ben dus op zoek naar een extra-tje om op een wat beter gewicht te komen. Hierbij train ik niet veel, ben wel van plan om dit wat meer te doen.
Dan niet direct in de zin van een sportschool, maar meer van thuis situps/pushups etc. Heb ik eerder een tijd gedaan en toen hield ik er wel een kleine sixpack aan over, maar aangezien ik amper vet heb om in spieren om te zetten werd ik er niets breder/zwaarder door.
Als ik eenmaal wat aangekomen ben wil ik misschien er wel bij gaan fitnessen, maar lang niet zo intensief als jullie waarschijnlijk doen!

Ik verwacht geen wondermiddel waarmee ik opeens enorm aankom, maar weet dat een weightgainer een klein extra duwtje kan zijn.

Ik zoek dus een weightgainer die mij wat extra koolhydraten/eiwitten binnen geeft, liefst in de vorm van een shake of iets dergelijks (heb een blender).

Heb ook via dit forum al verschillende site's gezien waar ze dingen verkopen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Te veel merken/soorten etc en daar heb ik allemaal geen verstand van.
Ga morgen ook even bij de Tuinen kijken (die winkel ;)), maar heb geen zin in verkooppraatjes.
Ik wil gewoon goede info van mensen die er echt verstand van hebben.

Dus daarom ben ik hier. Hopelijk ben ik op de goede plek en kunnen jullie me wat verder helpen (een soort supplement/gainer, merk, prijs, extra info over dit plan en wat jullie van mn plan vinden).
Kan natuurlijk wel domweg iets als [Link niet meer beschikbaar] gaan kopen omdat het goede reviews heeft, maar wanneer ik me niet aan zo-eenzelfde eetpatroon/trainings schema houdt gaat het natuurlijk helemaal mis of niet?

Thx

Edit: Ben trouwens twee jaar terug ofzo wel eens bij een diëtist geweest, die vond mijn eetpatroon goed en vond het toen niet echt nodig iets te veranderen..

Hallo Rooie Rakker,
Allereerst welkom op dit forum, een weightgainer kan nuttig zijn, vaak zijn weightgainers suikerbommen, als je toch een weightgainer wilt gebruiken misschien eens de optie BodyenFitshop's mass en muscle dit is namelijk ook een goede maaltijdvervanger.

Zou niet echt voor de tuinen gaan als ik jou was, A) de weightgainers zijn veel te duur bij de tuinen en B) je zit ook nog met een lage verhouding met de weightgainers bij de tuinen ( check het maar eens) en C) je gaat daar echt géén deskundig advies krijgen.

Je bent te dun (zeg je zelf) dus check nou maar eens Mass en Muscle van Bodyenfitshop, en als ik het goed heb is dit product zeer scherp geprijsd.
2x per dag lekker een shake maken, gewoon je dagelijkse dingen doen, en kijken wat een maand gebruik je in gewicht heeft opgeleverd.
Post eens hoe de maaltijden er bij jou uitzien? Wat eet je zoal en zijn er ook zaken die je nog niet gemeld hebt? Ben benieuwd
Sucses.
 
Ik raad hem aan om eens een voedings schema te gaan maken voor 3000kcls ofzo, en als je dan binnen 2/3 maanden nog niet genoeg resultaat hebt geboekt, dan misschien!!! een weightgainer.

hij kan nog makkelijk 20 kilo uit voedsel halen man
 
Ik raad hem aan om eens een voedings schema te gaan maken voor 3000kcls ofzo, en als je dan binnen 2/3 maanden nog niet genoeg resultaat hebt geboekt, dan misschien!!! een weightgainer.

hij kan nog makkelijk 20 kilo uit voedsel halen man

+1...... Ben het met je eens alleen schrijft hij dat bodybuilding niet zijn ding is, en dat hij er 0,0% verstand er van heeft.
Dan wordt het toch een beetje moelijk zonder een beetje hulp.
Het gebruik van een weightgainer kan een (tussen) oplossing zijn om in gewicht aan te komen maar ben wel benieuwd naar wat hij eet/drinkt/gebruikt.
 
hierboven staan goeie tips voor je en als je daarnaast een weightgainer wilt gaan gebruiken is die jezelf voorsteld een hele goeie.. succes!
 
McDonalds dieet ;)
 
Kwa eten.. Zit veel verschil tussen per dag.
Overzichtje van vandaag:

S'ochtends sowieso een grote bak cruesli met melk.
S'middags naar de Subway geweest, middel broodje Teriyaki.
Toen ik thuis kwam twee suikerwafels gegeten+stukje kaneelstok (was dorpsfeest bij me ma thuis dus die nam ze mee).
Straks gooi ik er een pizza hawaii in als avondeten, extra ham erop.

Tussendoor nog twee keer een half literflesje water gedronken en een groot glas Green Tea (van ice tea).

Voor de avond.. Na het eten waarsch nog kwark ofzo en s'avonds meer green tea.

Ik heb ook gewoon normale avondeten-avonden hoor!
Meestal gewoon aardappels+flink wat groente en stuk vlees.
Soms gekookt aardappels, dan meestal 3.
Soms gebakken, dan gewoon normale portie + american fritesaus.
Groente's die ik het vaakst eet zijn: Brocolli, spinazie, bloemkool, spruitjes.
Vlees is verschillend..

Of als avond eten doritos of bami of andere roerbakmie zooi (vind ik nice).

Zit niet echt een vast patroon in, maar wel gewoon de drie maaltijden en dan elke keer genoeg.

Zal het wel proberen bij te houden, maar volgens mij is het pas een beetje realistisch beeld als ik dat twee weken lang zou doen ofzo.
Denk ook dat wanneer ik het bij ga houden ik er nog extra veel op ga letten en daardoor juist iets anders eet dan dat ik normaal zou doen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum dus zal eerst even inleidend praatje houden.
Om gelijk maar met de deur in huis te vallen: Ik ben GEEN BodyBuilder. Ieder z'n ding, het is simpelweg niet de mijne.
Wat doe ik dan hier?

Simpel: Ik heb jullie advies nodig.
Het zit namelijk zo: Ik ben 21 jaar oud, 1,85m lang en weeg nu maar ongeveer 62-65kg (weeg mezelf niet zo vaak).
Ik ben altijd al een skinnyboy geweest (rond de 70 kilo), maar na eerst mex. griep en daarna een stress/hard werken periode ben ik nog een enorm stuk dunner geworden.

Nu wil ik dus graag wat dikker worden, gezond gewicht krijgen van 75-80kg.
Mijn probleem hierbij? Ik eet hartstikke veel!
Ik eet elke dag 3 hele maaltijden(ontbijt, luch, avondeten), waarbij ik 's middags vaak nog een tusesndoortje erbij neem in de zin van een tosti/sandwich whatever. Ik kom gewoon niet aan. Mijn stofwisseling is gewoon echt heel snel en daarmee heb ik last om er gewicht bij te krijgen.

Nu wil ik het dus maar eens over een andere boeg gooien en een weightgainer uitproberen.
Omdat ik hier dus echt 0,0 verstand van heb zat ik even te googlen en vaak word ik alweer terug verwezen naar dit forum.
Jullie lijken me de echte experts dus daarom vraag ik het hier. :p

Ik ben dus op zoek naar een extra-tje om op een wat beter gewicht te komen. Hierbij train ik niet veel, ben wel van plan om dit wat meer te doen.
Dan niet direct in de zin van een sportschool, maar meer van thuis situps/pushups etc. Heb ik eerder een tijd gedaan en toen hield ik er wel een kleine sixpack aan over, maar aangezien ik amper vet heb om in spieren om te zetten werd ik er niets breder/zwaarder door.
Als ik eenmaal wat aangekomen ben wil ik misschien er wel bij gaan fitnessen, maar lang niet zo intensief als jullie waarschijnlijk doen!

Ik verwacht geen wondermiddel waarmee ik opeens enorm aankom, maar weet dat een weightgainer een klein extra duwtje kan zijn.

Ik zoek dus een weightgainer die mij wat extra koolhydraten/eiwitten binnen geeft, liefst in de vorm van een shake of iets dergelijks (heb een blender).

Heb ook via dit forum al verschillende site's gezien waar ze dingen verkopen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Te veel merken/soorten etc en daar heb ik allemaal geen verstand van.
Ga morgen ook even bij de Tuinen kijken (die winkel ;)), maar heb geen zin in verkooppraatjes.
Ik wil gewoon goede info van mensen die er echt verstand van hebben.

Dus daarom ben ik hier. Hopelijk ben ik op de goede plek en kunnen jullie me wat verder helpen (een soort supplement/gainer, merk, prijs, extra info over dit plan en wat jullie van mn plan vinden).
Kan natuurlijk wel domweg iets als [Link niet meer beschikbaar] gaan kopen omdat het goede reviews heeft, maar wanneer ik me niet aan zo-eenzelfde eetpatroon/trainings schema houdt gaat het natuurlijk helemaal mis of niet?

Thx

Edit: Ben trouwens twee jaar terug ofzo wel eens bij een diëtist geweest, die vond mijn eetpatroon goed en vond het toen niet echt nodig iets te veranderen..

1. Dat moet verboden worden te zeggen, iedereen zegt dat.
2. Fabeltje, kan niet
3. Begin meteen met trainen, niet eerst aankomen. (ik snap hoe je denkt) Vanaf dit punt is het trainen+goed eten.
4. Als je niet aankomt eet je niet genoeg.
5. Bekijk eens de WG van Powersup. XXL nutrition en B&F shop, en maak je keuze.
 
Ik ben een klein ecto'tje maar eet meer dan dat :O
Enige wat ik zo opmerk waar veel Kcal in zitten is die pizza.
Las wel dat er nieuwe weightgainer is bij een boardsponsor.
Weet niet of ik zomaar kan roepen welke ivm met reclame maken ofzo :P
Het kan je wel helpen, voegt makkelijk de extra kcal en koolhydraten toe.
Aanrader is het wel met melk te nemen :)
 
Kwa eten.. Zit veel verschil tussen per dag.
Overzichtje van vandaag:

S'ochtends sowieso een grote bak cruesli met melk.
S'middags naar de Subway geweest, middel broodje Teriyaki.
Toen ik thuis kwam twee suikerwafels gegeten+stukje kaneelstok (was dorpsfeest bij me ma thuis dus die nam ze mee).
Straks gooi ik er een pizza hawaii in als avondeten, extra ham erop.

Vervang cruesly door brinta of havermout. Maar dit is echt neit veel hoor: In de ochten een bakje cruesly, nou na 90min weer honger toch? In de middag: middel broodje (15cm toch ipv een grote 30?) dat is even lekker, maar je moet die hoeveelheid 3x eten in de middag, natuurlijk niet in 1x. Nou die suikershit zal ik niet op ingaan, die pizza (extra ham wow) ook niet. in de avond nog een maaltijd eten.
 
Tsja, maar zoals ik al zei: Ben geen bodybuilder die 9 maaltijden per dag eet. Denk dat het niet zo extreeem weinig is toch? Normaal persoon eet toch ook gewoon 3 maaltijden per dag?
 
Niet lullig bedoeld maar niet alleen bodybuilders eten veel ? :s
Iedereen die wilt aankomen moet meer vreten dan nodig is en als dat betekend dat je 9keer op een dag moet eten dan doe je dat.
 
Tsja, maar zoals ik al zei: Ben geen bodybuilder die 9 maaltijden per dag eet. Denk dat het niet zo extreeem weinig is toch? Normaal persoon eet toch ook gewoon 3 maaltijden per dag?

Je wilt toch aankomen of niet?
En je moet dat woordje niet te serieus nemen, want volgens mij denk je dat ieder1 die hier wat zegt 150+kg weegt.

Ik snap trouwens niet wat je moeilijk doet, no offence, maar je vraagt wat en iedereen zegt hetzelfde. Jij komt niet aan en wilt dit wel, dan is de logische conclusie toch dat je meer moet vreten?
 
Als je wil aankomen moet je meer kcal binnen krijgen en dus meer eten. Dat zal al wel duidelijk zijn ondertussen.

Maar als je moeite hebt om genoeg vast voedsel binnen te krijgen:
http://www.bodyenfitshop.nl/aanbieding-van-de-week/body-fit-sportsnutrition/mass-muscle
Ik heb ook wel eens periodes dat ik liever een gewone maaltijd vervang door een weightgainer. En deze heeft een uitstekende samenstelling en de smaak is ook goed.
 
Tsja, maar zoals ik al zei: Ben geen bodybuilder die 9 maaltijden per dag eet. Denk dat het niet zo extreeem weinig is toch? Normaal persoon eet toch ook gewoon 3 maaltijden per dag?

Ik eet geen 9 maaltijden per dag, ben geen bodybuilder, ben een klein meisje, maar ik zou er al geen genoeg aan hebben.

Ga eten man!
 
Tsja, maar zoals ik al zei: Ben geen bodybuilder die 9 maaltijden per dag eet. Denk dat het niet zo extreeem weinig is toch? Normaal persoon eet toch ook gewoon 3 maaltijden per dag?
face it brother, je bent nu gewoon een skinny bitch omdat je te weinig eet. Meer eten vriend, en dan bedoel ik niet 1 extra broodje van de subway.

IEDERE dag onderverdelen in bv 5, 6 of 7 (wat je zelf handig vind) eetmomenten, waar je iedere keer een fatsoendelijke portie voedsel tot je neemt.
 
Mkay jullie hebben natuurlijk wel gelijk. Maar ik heb niet opeens fakkin veel honger ofzo :p
Zal het eerst nog wel even proberen met nog flink wat extra eten per dag.. Gewoon wat extra spul in huis halen voor tussendoortjes etc
 
Mkay jullie hebben natuurlijk wel gelijk. Maar ik heb niet opeens fakkin veel honger ofzo :p
Zal het eerst nog wel even proberen met nog flink wat extra eten per dag.. Gewoon wat extra spul in huis halen voor tussendoortjes etc

Goed eten moet je LEREN. Overgrote van de meerderheid van de mensen heeft niet zoveel trek dat ze de hele dag kunnen eten. Dus je moet jezelf je dat aanwennen.
Deel de dag in in bv 6 eetmomenten en hou je daaraan. En een eetmoment is een maaltijd, en dus niet een pakje sultana crackers met een appel of zo een onzin ..
stickies lezen zou je al wat wijzer van worden
 
Back
Naar boven