AndroidHealthClinic

hulp bij kuur samen stellen

Bezoekers in dit topic

denman1980

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2005
Berichten
5
Waardering
0
ik heb een vraag ik heb al eerder een kuurtje gehad van 8 weken
en heb toen 250 mg sustanonper week en 3x in de week winstron gespoten van 1ml
ik wil nu 6 weken of 8 wken kuren met sustanon 250 en met deca 200 mg en ik heb nog stanozolol (winstron)
hoe kan ik het beste de kuur zamen stellen

ik heb:
10x sustanon 250 1ml
7x deca 200 mg
3x stanozolo 50 mg 10 ml

dit was alles wat ik op dit moment kon krijgen had zelf een deca en sustanon kuur willen doen met een hogere dosis voor 8 weken maar helaas is er niet meer te krijgen bij ons in de buurt

mijn ddoel is meer kracht en wat droger te worden mag ook naa de kuur
meer kracht en massa is het belangrijkste

1.83 m
84 kg
10 %
25 jaar
4 jaar trainen waarvan 2 jaar fanatiek
ik ben met mijn eerste kuur 5 kg aangekommen en ben 1.5 kg weer kwijt

130 kg bankdrukken
140 kg deadlift

alfast bedankt voor jullie hulp of reactie
 
Laatst bewerkt:
1-7: Deca 200mg
1-7: Sustanon 250 om de 5 dagen
6-10: Winny 50mg EOD

11-12-13: clomid + Nolva
 
ik zou alleen niet verwachten dat je heel veel droger gaat worden in een kuurtje met deca.
 
droger hoeft van mij ook niet maar ik zou wel meer massa op willen bouwen
ik moet het helaas doen met wat ik heb dat vindt ik zelf jammer want ik had wel wat meer sustanon willen hebben om 8 weken vol te kunnen maken met een hogere dosis
en ik heb begerepen dat winstron en deca bijna de zelfde werking hebben
dus nu weet ik niet of ik dat wel sammen kan gaan gebruiken als het toch geen nut heeft is het weg gegooid geld dan kan ik beter de winstron of de deca bewaren tot de volgende kuur
en orale spullen gebruik ik niet
 
Laatst bewerkt:
winstrol en deca zijn totaal anders.
En je weet volgens mij niet helemaal waar je mee bezig bent.
winstron = winstrol
 
IKKE zei:
winstrol en deca zijn totaal anders.
En je weet volgens mij niet helemaal waar je mee bezig bent.
winstron = winstrol


ik weet huus wel waar ik mee bezig ben ik krijg veel info van de wel bekende jarno hams en edwin hakvoort
dus als ik niet weet waar ik mee bezig was dan had ik niet gekuurt
ik weet huus wel dat deca en winstron totaal verschilende stoffen zijn maar deca is bleseure remmer en is goed voor de aanhechting maar de winstron ook maar de deca heeft nog meer werkende stoffen dat weer anders is dan de stoffen die in de winstron zit maar mijn vraag was of het nut heeft om de deca en de winstron samen te gebruiken naast mijn sustanon

ik wil hier alleen maar info over de stoffen en werking en wat wel samen gaat en wat niet en wie mij kan helpen met een kuur samen stellen
ik kan veel info krijgen maar die info wat ze mij kunnen geven is wat ze zelf hebben ervaren en mijn bedoeling is niet om met de strekste man mee te doen ik train voor figuur en voornamelijk op kracht
kracht gaat mij voor droog worden .
droog worden kan ook na de kuur

dus geen gezeik meer over ( je weet niet waar je mee bezig bent)
 
Laatst bewerkt:
denman1980 zei:
ik weet huus wel waar ik mee bezig ben ik krijg veel info van de wel bekende jarno hams en edwin hakvoort
dus als ik niet weet waar ik mee bezig was dan had ik niet gekuurt
ik weet huus wel dat deca en winstron totaal verschilende stoffen zijn maar deca is bleseure remmer en is goed voor de aanhechting maar de winstron ook maar de deca heeft nog meer werkende stoffen dat weer anders is dan de stoffen die in de winstron zit maar mijn vraag was of het nut heeft om de deca en de winstron samen te gebruiken naast mijn sustanon

ik wil hier alleen maar info over de stoffen en werking en wat wel samen gaat en wat niet en wie mij kan helpen met een kuur samen stellen
ik kan veel info krijgen maar die info wat ze mij kunnen geven is wat ze zelf hebben ervaren en mijn bedoeling is niet om met de strekste man mee te doen ik train voor figuur en voornamelijk op kracht
kracht gaat mij voor droog worden .
droog worden kan ook na de kuur

dus geen gezeik meer over ( je weet niet waar je mee bezig bent)

what the ****, je verhaal slaat anders nergens op bro.

zo te horen weet je inderdaad niet waar je mee bezig bent. Maakt niet uit je bent hier om te leren natuurlijk.

maar deca is bleseure remmer en is goed voor de aanhechting maar de winstron ook

hier heb je alvast de eerste tip;
deca stimuleert de aanmaak van synoviale vloeistof (intra-articulair "gewrichtssmeer) en zorgt dus voor een soepelere werking van de gewrichten.
winstrol zorgt ervoor dat je pezen "uitdrogen", vocht trekt uit de collagene vezels waardoor de kans op blessures toe neemt.

zo die heb je alvast te pakken ;)
 
Loo zei:
hier heb je alvast de eerste tip;
deca stimuleert de aanmaak van synoviale vloeistof (intra-articulair "gewrichtssmeer) en zorgt dus voor een soepelere werking van de gewrichten.
winstrol zorgt ervoor dat je pezen "uitdrogen", vocht trekt uit de collagene vezels waardoor de kans op blessures toe neemt.

Dat vocht uit de pezen trekken verhaal ken ik niet, wel het volgende:

Stimulation of collagen synthesis by the anabolic steroid stanozolol.

Falanga V, Greenberg AS, Zhou L, Ochoa SM, Roberts AB, Falabella A, Yamaguchi Y.

University of Miami School of Medicine, Department of Dermatology, Miami Veterans Affairs Medical Center, Florida, USA.

There is evidence that anabolic steroids, which are derived from testosterone and have markedly less androgenic activity, promote tissue growth and enhance tissue repair; however, the mechanisms involved in their anabolic activities remain unclear. In this report, we measured the effect of the anabolic steroid stanozolol on cell replication and collagen synthesis in cultures of adult human dermal fibroblasts. Stanozolol (0.625-5 microg per ml) had no effect on fibroblast replication and cell viability (p = 0.764) but enhanced collagen synthesis (p < 0.01) in a dose-dependent manner (r = 0.907). Stanozolol also increased (by 2-fold) the mRNA levels of alpha1 (I) and alpha1 (III) procollagen and, to a similar extent, upregulated transforming growth factor-beta1 (TGF-beta1) mRNA and peptide levels (p < 0.001). There was no stimulation of collagen synthesis by testosterone. The stimulatory effects of stanozolol on collagen synthesis were blocked by a TGF-beta1 anti-sense oligonucleotide, by antibodies to TGF-beta, and in dermal fibroblast cultures derived from TGF-beta1 knockout mice. We conclude that collagen synthesis is increased by the anabolic steroid stanozolol and that, for the most part, this effect is due to TGF-beta1. These findings point to a novel mechanism of action of anabolic steroids.

PMID: 9856839 [PubMed - indexed for MEDLINE]
 
bruut stukje tover je ff tevoorschijn :thumb:

Nou snap ik er niks meer van.
Ik dacht dat winstrol altijd slecht voor je pezen was, dat ze "uitdrogen", maar hier staat dus eigenlijk dat winstrol een positief effect heeft op de collageen synthese.

hoe zit dat dan met feit dat winstrol slecht zou zijn voor je pezen/gewrichten ???
 
ik ben er al een stuk wijzer van geworden maar mijn vraag blijft of ik sustanon en deca en winstron samen kan gaan gebruiken
of moet ik de deca of de winstron laten staan
 
Back
Naar boven