AndroidHealthClinic

Hulp bij mijn 2 kuren voor volgende week

Bezoekers in dit topic

Boeren

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2010
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
70kg
Even mij voorstellen:
*+-67kg,
* 1.84m.
* Vetpercentage 6-7%.
* Ik train al met enkele tussenstops sinds ik 16 jaar was.
* Heb al redelijk wat kuren achter de rug, maar nooit echt zware kuren en tot op heden nog niet nagekuurt wat nu zeker en vast wel de bedoeling is (Bv: 1ste kuurtje was 200 dianabol naposims op 8 weken, ik begon op 58kg en na 8weken was ik er 76, die 76kg ben ik altijd blijven behouden)

Ik heb mijn laatste kuur 2 jaar geleden gezet, sindsdien ben ik minder gaan trainen en meer atletische sporten gedaan zoals lopen ect. Op 2 jaar ben ik een aantal kilo's kwijt. 2 jaar geleden was ik 85kg (1.84m) Mijn normaal/gemiddeld gewicht licht rond de 75kg. Door omstandigheden zit ik nu een dikke 5kg onder mijn normaal gewicht. Trainen deed ik nog steeds maar op mijn voeding lette ik in mindere maten. De laatste 2 maanden let ik terug op mijn voeding maar er blijft een evenwicht. Ik kom niets bij want door stres en ect. heeft de voeding blijkbaar bitter weinig invloed op mijn lichaamsgewicht. Hierdoor wil ik graag volgende kuren doen om terug op punt te staan. Ik was nu van plan om eerst te beginnen met een eenvoudige massa kuur.
w1-8: 400mg "Deca-durabolin">Deca
w1-8: 500mg Test E
w1-4: 25mg "dianabol">Dbol /d (Word "oxymetholon">oxy van EPL is 25mg/tab dit als kickstart)
w7-10: Nolvadex & clomid (Ben niet zeker van de gebruikelijke hoeveelheid)

Hiermee hoop ik aangezien ik zeer goed "anabole androgene steroïden">AAS opneem zeker terug tot min de 75kg te zijn. Dat moet lukken veronderstel ik vermits ik al 2 jaar geen "anabole androgene steroïden">AAS meer aangeraakt heb.

Na deze kuur zou ik een redelijk zware kuur willen doen waar ik drogere maar toch nog redelijk wat masse mee bij kom en die afsluiten met een cut kuurtje voor mooi de vakantie in september in te gaan.