AndroidHealthClinic

Hulp bij mijn 2 kuren voor volgende week

Bezoekers in dit topic

Boeren

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2010
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
70kg
Even mij voorstellen:
*+-67kg,
* 1.84m.
* Vetpercentage 6-7%.
* Ik train al met enkele tussenstops sinds ik 16 jaar was.
* Heb al redelijk wat kuren achter de rug, maar nooit echt zware kuren en tot op heden nog niet nagekuurt wat nu zeker en vast wel de bedoeling is (Bv: 1ste kuurtje was 200 dianabol naposims op 8 weken, ik begon op 58kg en na 8weken was ik er 76, die 76kg ben ik altijd blijven behouden)

Ik heb mijn laatste kuur 2 jaar geleden gezet, sindsdien ben ik minder gaan trainen en meer atletische sporten gedaan zoals lopen ect. Op 2 jaar ben ik een aantal kilo's kwijt. 2 jaar geleden was ik 85kg (1.84m) Mijn normaal/gemiddeld gewicht licht rond de 75kg. Door omstandigheden zit ik nu een dikke 5kg onder mijn normaal gewicht. Trainen deed ik nog steeds maar op mijn voeding lette ik in mindere maten. De laatste 2 maanden let ik terug op mijn voeding maar er blijft een evenwicht. Ik kom niets bij want door stres en ect. heeft de voeding blijkbaar bitter weinig invloed op mijn lichaamsgewicht. Hierdoor wil ik graag volgende kuren doen om terug op punt te staan. Ik was nu van plan om eerst te beginnen met een eenvoudige massa kuur.
w1-8: 400mg "Deca-durabolin">Deca
w1-8: 500mg Test E
w1-4: 25mg "dianabol">Dbol /d (Word "oxymetholon">oxy van EPL is 25mg/tab dit als kickstart)
w7-10: Nolvadex & clomid (Ben niet zeker van de gebruikelijke hoeveelheid)

Hiermee hoop ik aangezien ik zeer goed "anabole androgene steroïden">AAS opneem zeker terug tot min de 75kg te zijn. Dat moet lukken veronderstel ik vermits ik al 2 jaar geen "anabole androgene steroïden">AAS meer aangeraakt heb.

Na deze kuur zou ik een redelijk zware kuur willen doen waar ik drogere maar toch nog redelijk wat masse mee bij kom en die afsluiten met een cut kuurtje voor mooi de vakantie in september in te gaan.

Ik heb 4 Trensbolone Enathate + 4 "testosteron">Testosterone Enathate liggen (Hoef die niet allemaal te gebruiken natuurlijk)
Ik dacht het volgende:
week 1-8 test e 750 mg pw
week 1-8 "Trenbolone">tren e 600 mg pw
Week 9 tot ... Wil ik graag "Trenbolone">tren en test verder nemen maar Had er graag nog iets bij genomen maar ik ben niet zeker wat ik zou nemen. Ik lees vanalles over Parabolan en Masteron dat dat gebruikelijk is naarmate de kuur eindigt en een zeer goed resultaat bekomt (Ook qua behoud van massa nadien). Zowieso wil ik op het einde van de kuur zeker winstroll en eventueel clenbuterol bijnemen om te cutte. En natuurlijk doe ik de nakuur ook hé.

Mijn vraag aan jullie.
1) Hoe stel ik mijn kuur na die eerste 8 weken "Trenbolone">tren en test verder het beste in? (Graag met masteron, primo of parabolan)
2) Hoe gebruik ik winstrolle en "clenbuterol">clen op het einde het beste om te cutten?
3) Wat is het minimum aantal weken wat ik tussen die eerste en tweede kuur moet laten?

Ik hoor graag jullie mening en hulp!

Alvast bedankt!

Greetz
 
hahaha, 67kg bij 1.84m en al verschillende kuren achter de rug. kan het nog gekker:)
 
Holy shit gast, je bent 67kg bij 1.84 en wilt kuren en hebt zelfs al kuren achter de rug???
Gewoon meer eten en nadat je 40kg bent aangekomen pas aan kuren denken, schaam je je niet kapot? Eten werkt voor iedereen je doet het gewoon niet genoeg.
 
Door stress en omstandigheden ben ik zoveel kwijt geraakt. Kweet dat het gek en word stapelgek van daarmee dat ik die kuren nu wilde doen. Eten kan ik doen zoveel ik wil, kom door nog restante van stress geen kilogram bij. Kunnen jullie mij helpen met de verder zetten van die 2de kuur met tren en test?
 
Van kuren kom je ook niet aan hoor, als je niet genoeg eet, alleen vocht. Stress is ook echt geen excuus om niet aan te komen, het kan je metabolisme wel wat verhogen maar dan moet je gewoon nog wat meer eten.
 
Mijn persoonlijk voedischsschema + trainingschema heb ik begin volgende week. Had dan ook al graag bij die eerste kuur gestrart. Dus goed eten en goed trainen is al in orde en tijdens de vakantie de tijd genoeg voor er aandacht aan te spenderen. En al stress minder. AAS is geen wondermiddel maar een hulpmiddel weet ik ook en hou daar ook rekening mee. Dusja.. Maar hoe raad jij aan die tweede kuur verder op te stellen?
 
Ik raad sowieso niks aan, ben benieuwd wat voor advies andere je geven.

je zit ook nog heel het forum vol te spammen met je openingspost :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Zoek de sticky's in de voedingssectie en lees dat aandachtig door.

Blijf verder van aas en gerelateerde producten af.
 
whoooo wat een doseringen ook! 600 tren + 750 test...

dude zorg eerst dat je mentaal alles op orde heb (stress ed.) want een kuur als deze gaat je mentaal zeker nog zwaarder vernken.
 
Die 1ste kuur zitten al allemaal fouten in
Test langer dan Deca
Nakuur langer.
Pfff, lees meer in man, kom daarna met voeidingsschema+kuurvoorstel
Dan praten we verder.
 
64kg @ 184cm...

Doe er eerst nog eens 25kg natural bij en kom dan nog eens met een kuurschema.
 
met alle respect maar dit is not done.. en die excuses van stress etc.. is ook een rage aan het worden precies, mentaal zal het er niet altijd beter op worden ook al denken velen dat...67kg op 1,84m is wel echt erg weinig
+ ik vind jou kuurschema's ook wel enorm zwaar voor iemand met deze stats
 
(Bv: 1ste kuurtje was 200 dianabol naposims op 8 weken, ik begon op 58kg en na 8weken was ik er 76, die 76kg ben ik altijd blijven behouden)

ga toch weg man, 18 kg gepakt en overgehoudebn op een oral only??? daar geloof ik echt geen reet van... ga vreten en trainen en blijf er verder lekker vanaf.. die dip die je krijgt na de kuur zal je mentale status zeker geen goed doen..
 
Jezus man dit gaat echt nergens meer over. Als je al niet op gewicht kan blijven door weet ik veel wat kan je beter ook niet eens gaan kuren.
Kuren doe je IMO als bodybuilding je leven is.
 
je hebt ook bar weinig verstand van het stof
basic is dat E esther sowieso langer dan 10 weken moet trekken het liefst 12-14 weken omdat het veels te lang duurt voor het echt actief is in je bloed
beter ga je naturel door trainen en zoals porter zegt je inlezen
 
Zorg eerst dat je op oud niveau bent. Daarna kijk je verder :)
 
(Bv: 1ste kuurtje was 200 dianabol naposims op 8 weken, ik begon op 58kg en na 8weken was ik er 76, die 76kg ben ik altijd blijven behouden)

ga toch weg man, 18 kg gepakt en overgehoudebn op een oral only??? daar geloof ik echt geen reet van... ga vreten en trainen en blijf er verder lekker vanaf.. die dip die je krijgt na de kuur zal je mentale status zeker geen goed doen..

Daar heb ik ook mijn twijfels over. En als je uitrekent, 200 pillen, 8 weken, 5mg/pill dan kom je aan 30mg/dag. En dan 18kg bijkomen!!!!!????
 
Daar heb ik ook mijn twijfels over. En als je uitrekent, 200 pillen, 8 weken, 5mg/pill dan kom je aan 30mg/dag. En dan 18kg bijkomen!!!!!????

3.5x7=24.5 x8=196 Tabs a 5mg

3.5 tabs a 5mg=17.5mg Dianabol 8 weken lang elke dag
 
mijn moeder zei altijd: eerst zelf zoeken en dan pas vragen.
Waarom leest niemand de stickies en boardregels?
 
men is tegenwoordig liever lui dan moe..
 
Back
Naar boven