Fitness Seller

Hulp bij samenstellen 1e kuur na 16 jaar naturel getraind te hebben

Bezoekers in dit topic

Topicstarter vraagt om hulp bij een eerste kuur en jij raad direct cruise blast aan 4 live? Goed advies man..
 
Topicstarter vraagt om hulp bij een eerste kuur en jij raad direct cruise blast aan 4 live? Goed advies man..


ja man, maanden een klote herstel na, eventuele emotionele breakdown, verlies van gains, verslechterde potentie en libido. Idd een beter advies dan een realistisch voorstel voor een leeftijd waarop je test levels sowieso al aanzienlijk beginnen te dalen.
 
Heren bedankt allemaal voor jullie reacties.

De reden dan ik wat hoger in vet % zit heeft niets te maken met onwetendheid over voeding, maar heeft een andere oorzaak maar dat doet er even niet toe.

Anyway, ik luister wel naar jullie advies en ga nu eerst cutten. Ik heb een voedingsschema waar ik vandaag mee ga starten. Ik ben wel benieuwd naar wat jullie denken wat mijn vet% nu is. Ik voeg enkele foto's toe.

Indien jullie het leuk lijkt wil ik ook wel elke week een update met een paar nieuwe foto's plaatsen.



Greetz John


Heb je nu een papieren zak op je hoofd ?? :roflol:

Maar goede basis hoor. Volle borst etc. Cutten zal je goed doen!

Vet% is altijd moeilijk te zeggen op een foto.

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

ja man, maanden een klote herstel na, eventuele emotionele breakdown, verlies van gains, verslechterde potentie en libido. Idd een beter advies dan een realistisch voorstel voor een leeftijd waarop je test levels sowieso al aanzienlijk beginnen te dalen.


Ik ben ook al van zijn leeftijd en ga echt niet cruisen-blasten. Ik herstel nog gewoon goed.
 
ja man, maanden een klote herstel na, eventuele emotionele breakdown, verlies van gains, verslechterde potentie en libido. Idd een beter advies dan een realistisch voorstel voor een leeftijd waarop je test levels sowieso al aanzienlijk beginnen te dalen.

Natuurlijk zijn dat zaken die kunnen gebeuren, maar dat is geen garantie. Ik ben van mening dat iemand een betere keuze kan maken als hij eerst heeft ervaren hoe het is om OFF te gaan. Ik heb zelf geen noemenswaardige dip met PCT, is ook leeftijd gebonden, maar desalniettemin zou mijn advies zijn doe eerst een normale beginners kuur en neem deze ervaring mee in een volgende keuze.
 
Haha ja dat klopt Pumpie, die waaide net in beeld ;-P
Ik zit momenteel in mijn 2e week van de cut. Ik ben nu 2 kg lichter (was net 1 week begonnen met crea, en daardoor 1 kg zwaarder geworden, dus netto 1 kg lichter) en buikomvang is 1,2 cm kleiner. Ik zal een screenshot van mijn voedingsschema toevoegen. In het avondeten varieer ik veel met vis. (er staat nu biefstuk maar dat is uiteraard niet standaard). Ook zijn de pasta/rijst maaltijden variabel. De ene dag zoals het schema. De andere dag meer rijst. Maar dat scheelt in Kcal en verhoudingen heel weinig. Ik doe hierbij 3-4 keer per week krachttraining en 2-3 keer cardio (30-60 minuten).

Voedingsschema 2 John.png
 
Back
Naar boven