XXL Nutrition

Hulp bij schema gezocht! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lion90

Novice
Lid geworden
20 mrt 2016
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
74kg
Vetpercentage
10%
hoi,

Na een lange periode toch weer begonnen met sporten, veel spiermassa verloren en ook gewicht. In 6 weken tijd ben ik nu van 66.5 kilo naar ongeveer 70/70.5 gegaan met een verminderd vetpercentage dus daar ben ik trots op. Ik wil graag zo snel mogelijk rond de 75 kilo zitten met mijn huidige vetpercentage. Mijn huidige trainings en voedingsprogramma zijn daar niet geschikt voor. Kan iemand mij helpen aangezien ik zelf niet erg objectief ben hierin? Alle tips zijn welkom!

1.80 m
70kilo
11 procent bodyfat
Bmi is 21,3

Ik train nu 5 keer in de week ( aangezien ik in vetpercentage omlaag wilde). Ik trainde ongeveer 1,5 uur (soms iets meer) kracht en dan minimaal half uur interval of cardio training.

Ma legday/ abs
Di rug/ biceps en cardio
Wo rust
Do borst/ triceps
Vr squads, deadlift, racklift en cardio
Za rust
Zondag borst/ schouders en cardio

Ik heb geen vast voedingspatroon. Ik eet wanneer ik honger heb. Wel heb ik bepaalde gewoontes:

Ontbijt is 3 eieren ( eiwit) met een beetje ketjap als smaak met twee sneedjes bruinbrood. Een eiwitshake (on goldstandart) en mijn vitamine en visolie tabletten.

Uurtje daarna bcaa en creatinedrankje voor ik na de sportschool ga (creacore).

Tijdens sporten bcaa.

Na het sporten eiwitshake en creatine met dextrosedrank. En een blikje tonijn.

Avond eten is gewoon normaal groenten met vlees.

Savonds eet ik dan walnoten en een eiwitshake voor het slapen.

Dus als iemand mij hierbij kan helpen dan hoor ik dat graag!
 
Laatst bewerkt:
Heel simpel ga je voeding bij houden met myfitnesspal en volg een trainingschema zoals full Body,Upper lower, Push pull legs
 
Back
Naar boven