MuscleMeat

Hulp bij schema!

Bezoekers in dit topic

Emillio

Novice
Lid geworden
25 mrt 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Beste bodybuilders,
Ik ben namelijk sinds 2 weken intensief begonnen met trainen. Nu ga ik 3 dagen in de week maar zou binnenkort tot 5 keer in de week willen gaan (wat last me tenniselleboog gehad).
Nu heb ik hierbij wat vragen over een voedingsschema die ik van het internet heb geplukt en of dit wel goed is voor mijn lengte & gewicht? (& ook wat vragen over welke supplementen ik best zou gebruiken


S’morgens: Halfvolle melk (400ml), Havervlokken (200g) , banaan,aardbeien(70g), 1 schep whey protein


S’middags: 4 sneetjes bruin brood, peunut butter , appel, cereal bar,


S’avonds: pasta Farfelle (125g) gehakt (100g) courgette (80g) champignons (60g) Light sour cream (40g) olijf olie (5g)

Tomaten sauce (200g)


ACHTER TRAINING: Shake 1 banaan , hele fijne havermout 50g (brinta) 1 schep whey proteine ,


130g rijst , kip 100g , broccoli 150g , eigen saus 40g , olijf olie 5g

Dit is nu het schema dat ik momenteel deze 2 gepasseerde weken gebruikt heb. De supplementen die ik momenteel gebruik is de whey isolate van body&fit.

Alvast bedankt & met vriendelijke groeten, Emilio!
 
Een kant en klaar schema van internet is nooit echt zeker weten goed voor jou. Wat zegt het?
wat is je onderhoud?
Om aan te komen moet je namelijk 500 kcal boven onderhoud eten.
Hoeveel is dit schema? Macro's? Hoeveel eiwit KH en vet?
Weeg je alles af?
en zo nog veel meer vragen....

Lees deze link eens even door. Gebruik de spreadsheet en kom dan met gerichte vragen.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

Qua training... zwaar trainen zegt niets... wat voor soort training? Wat voor schema?
Hou het voorlopig maar op 3 x per week een fullbody. Je bent net 2 weken begonnen du sdaar kan je nog wel een jaartje mee door.
Meer info over training staat hier.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/

Succes!
 
Back
Naar boven