Ik zou graag wat hulp hebben bij het maken van een schema...
Ik heb voorlopig nog geen tijd, of ik zie geen kans om tijd te maken voor de sportschool, dus ik doe alles voorlopig even met dumbbells en een (recht) bankje.
Mij accent moet voorlopig even op bovenlichaam liggen aangezien ik in verhouding al grotere benen heb dus dat kan later wel als ik wel de mogelijkheid heb om naar een sportschool te gaan.
Waar ik vooral aan wil werken is een V-vormig lichaam.....
De spiergroepen waar het dus om gaat zijn de schouders, borst, biceps, triceps buiskspieren en rug.
Degene die naar mijn mening bij mij wat meer aandacht nodig hebben zijn, schouders, borst, buik en biceps.
Ik hanteer nu het volgende schema, maar dat is zeker niet optimaal en in princiepe gewoon niet goed.
Zondag: Borst, Biceps, buik
Maandag: Zwemmen (cardio), schouders, triceps, rug
dinsdag: Rustdagje, alleen soms buikspieren
Woensdag: Zwemmen (cardio), Borst, Biceps (soms buik)
Donderdag: Zwemmen (cardio), schouders, triceps, rug.
Vrijdag: rust
Zaterdag: rust
Nu is dit denk ik geen ideaal schema, omdat ik al vaker vernomen heb dat je biceps en triceps beter samen kunt doen.
Kan iemand dit schema even aanpassen dat dit iig al beter is?
Ik heb voorlopig nog geen tijd, of ik zie geen kans om tijd te maken voor de sportschool, dus ik doe alles voorlopig even met dumbbells en een (recht) bankje.
Mij accent moet voorlopig even op bovenlichaam liggen aangezien ik in verhouding al grotere benen heb dus dat kan later wel als ik wel de mogelijkheid heb om naar een sportschool te gaan.
Waar ik vooral aan wil werken is een V-vormig lichaam.....
De spiergroepen waar het dus om gaat zijn de schouders, borst, biceps, triceps buiskspieren en rug.
Degene die naar mijn mening bij mij wat meer aandacht nodig hebben zijn, schouders, borst, buik en biceps.
Ik hanteer nu het volgende schema, maar dat is zeker niet optimaal en in princiepe gewoon niet goed.
Zondag: Borst, Biceps, buik
Maandag: Zwemmen (cardio), schouders, triceps, rug
dinsdag: Rustdagje, alleen soms buikspieren
Woensdag: Zwemmen (cardio), Borst, Biceps (soms buik)
Donderdag: Zwemmen (cardio), schouders, triceps, rug.
Vrijdag: rust
Zaterdag: rust
Nu is dit denk ik geen ideaal schema, omdat ik al vaker vernomen heb dat je biceps en triceps beter samen kunt doen.
Kan iemand dit schema even aanpassen dat dit iig al beter is?

moet je wel weten hoeveel water er telkens ingaat