Fitness Seller

Hulp bij supplementen... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

crazyke

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2008
Berichten
13
Waardering
0
Hey,

Ik ben aan het twijfelen tussen een paar producten, misschien kan iemand van jullie mij helpen.

Ik ben aan het twijfelen tussen No xplode, Xpand of Kre alkalyn. Welk van deze producten heeft de beste werking? Of hebben jullie misschien nog aanbevelingen?

Groeten,
 
Hey,

Ik ben aan het twijfelen tussen een paar producten, misschien kan iemand van jullie mij helpen.

Ik ben aan het twijfelen tussen No xplode, Xpand of Kre alkalyn. Welk van deze producten heeft de beste werking? Of hebben jullie misschien nog aanbevelingen?

Groeten,


Ga eten.

Deze vraag slaat nergens op, het zijn 3 totaal verschillende producten, geen vergelijk mogelijk.

Zou ff wat onderzoek doen als je perse met de supps aan de slag wil.
 
Hey,

Ik ben aan het twijfelen tussen een paar producten, misschien kan iemand van jullie mij helpen.

Ik ben aan het twijfelen tussen No xplode, Xpand of Kre alkalyn. Welk van deze producten heeft de beste werking? Of hebben jullie misschien nog aanbevelingen?

Groeten,

No Xplode is een puur Pre-Workout product, zal je zeker merken met trainen. Meer kracht, uithoudingsvermogen, energie en pomp.

Kre-Alkalyn is puur een vorm van creatine.
(niet helemaal vergelijkbaar omdat de andere meer complexe producten zijn met meerdere ingredienten)
Wel een goede vorm van creatine. Ook prima voor meer langdurig gebruik.

XPand, is in mijn ogen het meest volledige product en een zeer goede optie wanneer je kiest voor 1 product.
 
Tnx voor de hulp, dan zal het xpand worden...
 
Hey,

Ik ben aan het twijfelen tussen een paar producten, misschien kan iemand van jullie mij helpen.

Ik ben aan het twijfelen tussen No xplode, Xpand of Kre alkalyn. Welk van deze producten heeft de beste werking? Of hebben jullie misschien nog aanbevelingen?

Groeten,

Kijk eens naar NOS Ether.. Is momenteel het sterkste en volledigste creatineproduct op de markt..
 
Back
Naar boven