AndroidHealthClinic

hulp bij voeding en supplementen (ben beginner) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

22BigRoy

Novice
Lid geworden
26 mrt 2015
Berichten
16
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
106kg
Vetpercentage
> 50%
hoi allemaal ik ben 22 jaar en ben 104 kilo en 186 lang ik ga maandag beginnen in de sport school ik heb nog nooit verdiept in kracht trainen ik heb wel getraind op huis tuin en keuken manier een paar blauwe maandagen ik ben een altijd aan het feesten eten en slapen ook ben ik altijd aan het auto rijden door het hele land en omstreken waardoor ik altijd makkelijk ff een balletje pakte bij de benzine pomp en zo dus kan je je bedanken dat ik niet de dunste ben ik wil graag kracht trainen en zo droog mogelijk worden alleen jullie zien het al aan komen ik heb geen ervaring met voeding kracht training of wat dan ook wie zou mij willen adviseren ik hou van eten :p dit verander ik natuurlijk ik weet dat kip en rijst goed is


dingen die ik heb gekocht zijn

syntha-6 (van BSN)
N.O.- XPLODE (van BSN)
ISO ZERO (van Muscletech)
FAT BURN (van body&fit)


alle informatie is welkom
alvast bedankt
 
Voedingsschema is je basis. Zonder een juiste voedingsschema gaan die supplementen je weinig resultaat opleveren.

In de link hieronder tref je mijn huidige voedingsschema aan, misschien dat dit je een beter beeld geeft. Je kan de gegevens erin aanpassen naar jouw behoefte.

http://uppit.com/v2idgaa59s4e/Voedingschema.xls

Ps. dit is mijn bulk schema. Wil je gaan cutten(droog trainen) dan dien je ca. 400-600kCal onder je onderhoud te zitten. Mocht je willen bulken(aankomen) dan kan je 300-500kCal boven je onderhoud zitten.

Succes!
 
Voedingsschema is je basis. Zonder een juiste voedingsschema gaan die supplementen je weinig resultaat opleveren.

In de link hieronder tref je mijn huidige voedingsschema aan, misschien dat dit je een beter beeld geeft. Je kan de gegevens erin aanpassen naar jouw behoefte.

http://uppit.com/v2idgaa59s4e/Voedingschema.xls

Ps. dit is mijn bulk schema. Wil je gaan cutten(droog trainen) dan dien je ca. 400-600kCal onder je onderhoud te zitten. Mocht je willen bulken(aankomen) dan kan je 300-500kCal boven je onderhoud zitten.

Succes!
top harstikke bedankt ga er meteen naar kijken ;)
 
Voedingsschema is je basis. Zonder een juiste voedingsschema gaan die supplementen je weinig resultaat opleveren.

In de link hieronder tref je mijn huidige voedingsschema aan, misschien dat dit je een beter beeld geeft. Je kan de gegevens erin aanpassen naar jouw behoefte.

http://uppit.com/v2idgaa59s4e/Voedingschema.xls

Ps. dit is mijn bulk schema. Wil je gaan cutten(droog trainen) dan dien je ca. 400-600kCal onder je onderhoud te zitten. Mocht je willen bulken(aankomen) dan kan je 300-500kCal boven je onderhoud zitten.

Succes!

Precies dit, je voedingsschema is 80% van je resultaat (vind ik persoonlijk). Voor jou is het inderdaad best lastig met al die verleidingen onderweg :) Het draait allemaal om discipline.
 
Laatst bewerkt:
Precies dit, je voedingsschema is 80% van je resultaat (vind ik persoonlijk). Voor jou is het inderdaad best lastig met al die verleidingen onderweg :) Het draait allemaal om discipline. Heb je trouwens ook nog een PM gestuurd.
hoi bram bedankt ik vind ook dat het zeker het begin is van een goeie weg voeding en inderdaad onderweg lastig maar gewoon me kipfiletje mee en vaste tijden eten is gewoon te doen disepline heb ik zeker als ik iets wil ga ik er voor en ik wil het ik ben me buik zat meer dan zat :P :P ik kan niet reageren op prive bericht ben ook niet heel handig met formaas
 
hoi bram bedankt ik vind ook dat het zeker het begin is van een goeie weg voeding en inderdaad onderweg lastig maar gewoon me kipfiletje mee en vaste tijden eten is gewoon te doen disepline heb ik zeker als ik iets wil ga ik er voor en ik wil het ik ben me buik zat meer dan zat :P :P ik kan niet reageren op prive bericht ben ook niet heel handig met formaas


Hoi Roy,

vaste tijden eten is ook belangrijk voor jezelf, dan wen je eraan en na een tijdje weet je niet beter!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven