Fitness Seller

Hulp bij voedingsschema droogtrainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bethebest

Novice
Lid geworden
29 jan 2013
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
18%
Beste iedereen,

Ik doe al ruim 2 jaar aan intensieve krachttraining. Dit doe ik 4 keer in de week. Daarnaast let ik streng op mijn voeding. Omdat de zomer eraan begint te komen probeer ik zo droog mogelijk te worden, vooral rond de buikstreek. Van een ex bodybuilder van mij sportschool kreeg ik te horen dat ik mijn koolhydraten moet verlagen en mijn eiwitten omhoog moet gooien om droger te worden. Echter las ik op internet dat er een grens ligt bij de maximale inname eiwitten per maaltijd. Graag wil ik wat tips over mijn voeding tijdens droogtrainen.


Ik ben 19 jaar, 180 cm, weeg 83 kilo, vetpercentage 17%, FFM 68,8 kilo



Mijn voedingsschema op rustdag ziet er als volgt uit:

07.00 Brinta met melk+3 eieren(alleen eiwit) = 28 gram koolhydraten en 21 gram eiwitten

10.00 2 crackers met kipfilet en 250 gram pangafilet = 19 gram koolhydraten en 45 gram eiwitten

12.30 Broodje kipfilet en een cracker+bak kwark = 24 gram koolhydraten en 50 gram eiwitten

15.30 2 crackers en 200 gram gebakken kipfilet = 19 gram koolhydraten en 44 gram eiwitten

18.00 Fruit, meestal een appel of een peer

19.00 Avondeten, wat de pot schaft. Eet twee volle borden

21.15 Caseine = 24 gram eiwitten

22.30 Bak kwark = 50 gram eiwitten


Ik doe 4 keer in de week 1,5 uur krachttraining. Aan het einde van mijn workout doe ik nog 25 minuten cardio op crosstrainer.


Alvast bedankt.
 
Beste iedereen,