MuscleMeat

hulp bij volgende kuur

Bezoekers in dit topic

cerise

Novice
Lid geworden
4 aug 2011
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
85kg
hey allemaal.. ben m28 en train al vanaf mijn 18e in die 10 jaar heb ik al enkele kuurtjes opzitten.. 2x dianabol only.. 2x sustanon only 500mg/week.. hier heb ik een goede 8Kg aan overgehouden.. wel heb ik nooit nagekuurd, omdat niemand me in de sportschool daar wat over vertelde, ik had toen ng geen internet.. Nu heb ik pas een kuur gedaan 750mg susta wekelijks voor 8 weken. van die laatste kuur ben ik maar 5kg bijgekomen ( wel nagekuurd).. Nu, mijn vraag komt dit doordat ik in het verleden al paar keer gekuurd heb met sustanon, ben ik daardoor minder gevoelig??
En wat zou voor mij nu een goede kuur zijn.. mijn stats zijn 1m80 en 85kg..
 
begrijp me niet verkeerd maar volgens mij ligt het niet aan je kuur maar aan jezelf. Je traint al 10 jaar en hebt er inmiddels 5 kuren op zitten. Je stats zijn 180 bij 85.. helaas geen bf vermelding. Hoe zwaar woog je toen je begon? Post je voedingschema+trainingschema eens.. ik denk dat deze eerst onder de loep genomen moeten worden
 
begrijp me niet verkeerd maar volgens mij ligt het niet aan je kuur maar aan jezelf. Je traint al 10 jaar en hebt er inmiddels 5 kuren op zitten. Je stats zijn 180 bij 85.. helaas geen bf vermelding. Hoe zwaar woog je toen je begon? Post je voedingschema+trainingschema eens.. ik denk dat deze eerst onder de loep genomen moeten worden


;)
 
Verplaatst naar juiste sectie...
 
Bar en boos, 10 jaar trainen 4 kuurtjes en nog maar 85kg!!!! Durf te wedden dat je voeding knudde is.
 
hey
thanks vr de reactieseen
vast voedings- en trainingsschema heb ik niet..
ik eet wel 6x daags, krijg min 200-250gr eiwitten binnen.. ik eet groenten, fruit, pasta, rijst, kip, vlees, vis.. en drink ng 1 shake..
trainen doe ik 3-4 wekelijks mijn kracht is goed.. bankduwen doe ik 5X110 , 3x120, 1x130
ik ben begonnen bij 72kg.. vetpercentage is nu rond 15% vechtsport doe ik 2x week, hardloop 1x week en 1x maand ga ik zwemmen (1500m)
Ik versta mij er gewoon niet aan hoe dat 750mg/week bijna geen effect heeft op mij..
komt dit door mijn kuurverleden? of doordat ik sust only gedaan heb? producten (sust, nolva en clomid) waren zeker real , ik heb een goeie dokter.. in belgië kan veel ;)
ik geef toe dat ik in het verleden verkeerd gekuurd heb ik was ng een leek op as gebied.. en nu een leerling ;) heb al uren versleten op forums..
versta mij er gewoon niet aan dat ik op 750MG bijna niets van resultaat geboekt heb...
 
hey
thanks vr de reactieseen
vast voedings- en trainingsschema heb ik niet..
ik eet wel 6x daags, krijg min 200-250gr eiwitten binnen.. ik eet groenten, fruit, pasta, rijst, kip, vlees, vis.. en drink ng 1 shake..
trainen doe ik 3-4 wekelijks mijn kracht is goed.. bankduwen doe ik 5X110 , 3x120, 1x130
ik ben begonnen bij 72kg.. vetpercentage is nu rond 15% vechtsport doe ik 2x week, hardloop 1x week en 1x maand ga ik zwemmen (1500m)
Ik versta mij er gewoon niet aan hoe dat 750mg/week bijna geen effect heeft op mij..
komt dit door mijn kuurverleden? of doordat ik sust only gedaan heb? producten (sust, nolva en clomid) waren zeker real , ik heb een goeie dokter.. in belgië kan veel ;)
ik geef toe dat ik in het verleden verkeerd gekuurd heb ik was ng een leek op as gebied.. en nu een leerling ;) heb al uren versleten op forums..
versta mij er gewoon niet aan dat ik op 750MG bijna niets van resultaat geboekt heb...

veel te weinig eiwitten als je het mij vraagt, en zou als ik jou was WEL een voedingsschema en trainingsschema maken. Je weet totaal niet wat je binnen krijgt op een dag. Zomaar eten en trainen zonder schema gaat em echt niet worden.

imo is dit de reden waarom je niet meer dan 5kg heb gepakt

Makkelijke regel voor eetschema: 35Kcal/kg lichaamsgewicht, 4gr eiwit/kg lichaamsgewicht, 2,5gr KH/kg lichaamsgewicht, 0,5gr vet/kg lichaamsgewicht
voor trainingsschema's kun jij kijken in de sectie http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/

succes:thumbs:
 
Je hebt sowieso 100-125g vet nodig tijdens een kuur.
 
Je hebt sowieso 100-125g vet nodig tijdens een kuur.

Dus jij zegt eerder 1,2/1,3 gr vet/kg lichaamsgewicht...
waarom zoveel vet???

lijkt mij dat je dan minder koolhydraten moet nemen om niet te veel Kcals op het menu te krijgen
vet is, als ik me niet vergis, 9Kcal/gr en KH is 4Kcal/gr
 
ok thanks voor het advies..
ik heb me nog laten wijsmaken dat per maaltijd maar maximum 30gr eiwitten opgenomen kan worden, de rest is verloren.. klopt dit of is dit fabeltje?
 
ok thanks voor het advies..
ik heb me nog laten wijsmaken dat per maaltijd maar maximum 30gr eiwitten opgenomen kan worden, de rest is verloren.. klopt dit of is dit fabeltje?

lijkt me dat je juist tijdens een kuur meer kan opnemen omdat de roids een anabolische werking hebben
 
ja dat kan wel heel goed kloppen.. zal mijn proteinen per maaltijd naar 50 schroeven.. zal mss wel meer resultaat geven.. maar dit zal voor de volgende 'deze keer goed vooraf bedachte' kuur zijn ;)
mensen leren uit hun fouten hé...
 
porterhouse 100 tot 125 gram vet eten als je in een kuur zit??
mmm jij maakt het leven van een bodybuilder wel erg gemakkelijk, in de ochtend heerlijk een crousantje met een dikke laag boter mmmmmmmm.
Ik personelijk zou gaan naar 3600 cal 150 ky en 370 eiwit
Dit vervolgens een maand volhouden want neem van mij aan dat is veel eten!!! dus vang het op met shakes, 1 is te weinig want voor en na het trainen heb je er al 1 nodig.
Neem ook makreel of zalm 300 gram per dag.
na die maand nogmaals starten met een dbol, maar niet zomaar een dbol, een dbol van mega kwaliteit want het verschild enorm!!!
Dit 8 weken, dan de keuze maken, wil je wedstrijden doen of zonder shirt op het strand lopen?
 
Dus jij zegt eerder 1,2/1,3 gr vet/kg lichaamsgewicht...
waarom zoveel vet???

lijkt mij dat je dan minder koolhydraten moet nemen om niet te veel Kcals op het menu te krijgen
vet is, als ik me niet vergis, 9Kcal/gr en KH is 4Kcal/gr

Wat is er mis met vet dan denk je? Vetten zijn essentieel voor een goede gezondheid. Ik eet nog wel meer vetten. Inderdaad dat zijn makkelijke kcal, fijn toch?
 
hey
thanks vr de reactieseen
vast voedings- en trainingsschema heb ik niet..
ik eet wel 6x daags, krijg min 200-250gr eiwitten binnen.. ik eet groenten, fruit, pasta, rijst, kip, vlees, vis.. en drink ng 1 shake..
trainen doe ik 3-4 wekelijks mijn kracht is goed.. bankduwen doe ik 5X110 , 3x120, 1x130
ik ben begonnen bij 72kg.. vetpercentage is nu rond 15% vechtsport doe ik 2x week, hardloop 1x week en 1x maand ga ik zwemmen (1500m)
Ik versta mij er gewoon niet aan hoe dat 750mg/week bijna geen effect heeft op mij..
komt dit door mijn kuurverleden? of doordat ik sust only gedaan heb? producten (sust, nolva en clomid) waren zeker real , ik heb een goeie dokter.. in belgië kan veel ;)
ik geef toe dat ik in het verleden verkeerd gekuurd heb ik was ng een leek op as gebied.. en nu een leerling ;) heb al uren versleten op forums..
versta mij er gewoon niet aan dat ik op 750MG bijna niets van resultaat geboekt heb...

hoe weet je nou wat je binnen krijgt als je geen voedingsschema heb. Durf te wedden dat je de 200 gr eiwitten niet eens haalt........ga een schema maken
 
Back
Naar boven