XXL Nutrition

Hulp bij volgende kuur

Bezoekers in dit topic

BBjorre

Novice
Lid geworden
9 jan 2019
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
101kg
Vetpercentage
12%
Hallo

Ik heb 2 dagen geleden mijn eerste kuur dianabol afgerond (6 weken dosis tot 50mg heb de voorgeschreven dosis genomen dat op het label van het merk stond maar die ik hier niet mag linken) en ben nu bezig met mijn nakuur nolva.
Ik heb hier hele goede resultaten mee behaald waar ik trots op ben maar nu wil ik nog graag eens een kuur doen.
Nu heb ik gelezen dat ik zeker nog 6 weken moet wachten tot de volgende kuur met dat ik 6 weken gekuurd heb?
Mijn vraag is nu ik heb gelezen op dit forum dat het niet zo slim is om 2 orals te nemen anders zou ik nog eens diana oral nemen en testo oral omdat ik namelijk niets van injecties weet ik ben niet bang voor naalden maar weet er niet veel van af... wat raden julie aan voor mijn 2de kuur? Toch beter diana orals en injectie testo of eerst nog eens diana alleen kuren en latere kuren testo erbij doen? Ik wil voornamelijk massa bijmaken en frame opvullen bedankt alvast!
Ik ben (21 jaar 1m 95 , 100 kg).
 
Hallo

Ik heb 2 dagen geleden mijn eerste kuur dianabol afgerond (6 weken dosis tot 50mg heb de voorgeschreven dosis genomen dat op het label van het merk stond maar die ik hier niet mag linken) en ben nu bezig met mijn nakuur nolva.
Ik heb hier hele goede resultaten mee behaald waar ik trots op ben maar nu wil ik nog graag eens een kuur doen.
Meeste gains zal je verliezen(Veel vocht met Dianabol).
Nu heb ik gelezen dat ik zeker nog 6 weken moet wachten tot de volgende kuur met dat ik 6 weken gekuurd heb?
Langer wachten.
Mijn vraag is nu ik heb gelezen op dit forum dat het niet zo slim is om 2 orals te nemen anders zou ik nog eens diana oral nemen en testo oral omdat ik namelijk niets van injecties weet ik ben niet bang voor naalden maar weet er niet veel van af... wat raden julie aan voor mijn 2de kuur? Toch beter diana orals en injectie testo of eerst nog eens diana alleen kuren en latere kuren testo erbij doen? Ik wil voornamelijk massa bijmaken en frame opvullen bedankt alvast!
Ik ben (21 jaar 1m 95 , 100 kg).
https://forum.bodybuilding.nl/topics/intramusculaire-im-injectieprocedure.350007/
 
Ik zou 10 weken wachten eens je klaar bent met je nakuur.
Volgende kuur gewoon 500test 200 mast geen dbol.
 
Ik zou 10 weken wachten eens je klaar bent met je nakuur.
Volgende kuur gewoon 500test 200 mast geen dbol.
Ik kende mast niet zo goed dus ben ik beginnen opzoeken op veel forums en paginas lees ik dat dit voor te cutten is? Kunt u mij dit uitleggen of dit dan wel zo goed is voor een massakuur? Hebt u er ervaring mee imv de neveneffecten? Niet dat ik twijfzl aan uw advies maar graag hoor ik altijd meer info van ervaren personen voor ik iets nieuws uitprobeer en in mijn lichaam spuit zonder e rbij na te denken bedankt voor de hulp en advies alweer!
 
Standaard eerste kuur is 500 test en heel geschikt om op te bulken. Door daar 200 mg mast aan toe te voegen wordt het niet opeens een cutkuur.

Lees je nog maar een jaartje (of langer) in, want kan wel even duren voor je alles snapt. Veel informatie is te vinden op dit forum.
 
Standaard eerste kuur is 500 test en heel geschikt om op te bulken. Door daar 200 mg mast aan toe te voegen wordt het niet opeens een cutkuur.

Lees je nog maar een jaartje (of langer) in, want kan wel even duren voor je alles snapt. Veel informatie is te vinden op dit forum.

Daarom vraag ik het liever en maak ik mijn eigen forum aan door alle informatie hierop weet ik soms niet wat wel of niet klopt bv : de een zegt bv dat dbol , deca en test het beste is terwijl de ander dan weer tren en bold zegt met dat ik las dat mast goed was voor cutkuur vroeg ik lij dit gewoon af , ik vraag liever julie mening erover omdat ik weet dat in de meeste van die forums julie ervaren zijn en voor een beginner niet te veel wil doen in 1 keer. Toch bedankt voor je advies zal zeker nog veel op het forum lezen!
 
Kuren is meer dan alleen x mg van dit met y mg van dat. Er is meer informatie dan in dit topic past.
 
Standaard eerste kuur is 500 test en heel geschikt om op te bulken. Door daar 200 mg mast aan toe te voegen wordt het niet opeens een cutkuur.

Lees je nog maar een jaartje (of langer) in, want kan wel even duren voor je alles snapt. Veel informatie is te vinden op dit forum.

Heb al een paar dagen super veel info opgezocht en zal dit nog blijven doen tot ik die kuur zet!
Heb nog een paar vragen:
Ik ben een persoon die al heel zijn lang last heeft van acne al van voor ik ging trainen (ik train al bijna 6 jaar) en ook al een klein beetje uitzichzelf neigt naar gyno heel lichtjes dan... zou ik na mijn nakuur eerst roa nemen op voorschrift en wachten tot die acne heel weg is en dan pas kuren? Of zou dit niet goed zijn aangezien kuren op mij toch wss opnieuw puisten zal aanmaken en tijdens de kuur roa nemen op lichte dosis heb wel gelezen dat dit zeer slecht is voor de lever zeker i.c.m dbol....

Vraag 2: ben nog altijd niet zeker wat ik nu wil stackken met de test en (als ik deze niet weglaat dbol) ik twijfel tussen zoals hier voorgesteld was mast ofwel bold ... ik sta nu ongeveer op 12% lichaamsvet en heb gelezen dat mast als je alles wil uithalen het maar goed merkt op iets lager lichaamsvet iemand raade mij dit aan voor de gyno ietswat tegen te gaan bold staat mij wel meer aan aangezien je ietswats meer vasculariteit krijgt want heb eig niet veel vasculariteit zeker niet veel aders en je grotere eetlust krijgt en ik in de bulk zeker 4700 tot 5000 kc moet eten (voedingsschema wordt opgemaakt door proffesionele coach)?

Iemand die mij advies kan geven zou zeer geapprecieerd zijn! Ik blijf erover leren en lezen daar mag je zeker van zijn dat ik niet roekeloos dingen in mijn lichaam spuit en er echt veel over opzoek bedankt voor de hulp!
 
Back
Naar boven