XXL Nutrition

Hulp bij winnen van Protein Pow competitie

Bezoekers in dit topic

MoneyQ

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2014
Berichten
626
Waardering
79
Lieve, lieve mensen,

Al eerder heb ik gepost over mijn nieuwe foodblog Freud and Fries en daarbij aangegeven dat ik binnenkort een ongelooflijk lekkere Ice Cream Bar erop zou plaatsen. Ik heb hiermee gewacht omdat ik dit recept heb opgegeven bij Proteinpow, waar een competitie wordt gehouden voor het beste recept.

Ik ben n van de kandidaten!

En nu vraag ik jullie hulp:

Om te winnen heb ik zoveel mogelijk "viewers" nodig, dus mensen die op de link hebben geklikt naar mijn recept. Ik zou namelijk echt heel heel graag winnen (joh), het zou een geweldige eer zijn en bovendien een goede boost voor mij om hierin verder te gaan.

Ik hoop dat jullie dus zo lief willen zijn mij te helpen en even te gaan naar deze link: http://proteinpow.com/chocolate-covered-ice-cream-protein-bars.

Het enige wat je hoeft te doen is op de link klikken, maar natuurlijk zou het nog mooier zijn als je daarnaast ook het recept eens uitprobeert. Het is het zeker waard!


I would be ever so grateful!


Alvast een voorproefje:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die protein bars zien er veel te lekker uit, deze ga ik dus snel een keer maken.
 
You won't regret! ;)
 
Ziet er idd heel lekker uit. Succes met de wedstrijd, mijn 'view' heb je :-)
 
Wow zo iets lekkers dat gezond is. Ik ga het zeker is maken!

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

huh mag ik iets vragen, hoe kan het dat het zoveel calorieen heeft terwijl het gezond is?
 
Wow zo iets lekkers dat gezond is. Ik ga het zeker is maken!

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

huh mag ik iets vragen, hoe kan het dat het zoveel calorieen heeft terwijl het gezond is?

Ja hoor. ;)

Hoe bedoel je veel calorieën? (overigens is weinig calorieën niet per se gezond of veel calorieën ongezond) Voor het hele recept of per bar? Een bar is redelijk groot (ik geloof dat ze groter zijn dan een Mars reep) en vergeet niet dat er pure chocola omheen zit. In pure chocola (gezonder dan melkchocola vanwege minder suikers e.d. toegevoegd) bevat nog zo'n 500+ calorieën per 100 gram en met 200 gram maakt dit toch weer 1000+ calorieën. Zelfs gedeeld door 12 bars geeft dat al zo'n 80 calorieën, meer dan de helft van de ice cream bar.

Ik hoop dat ik zo je vraag goed beantwoord heb? :)
 
Mijn 'view' heb je ook.
 
Fijn, fijn! Dank je!
 
Dat ziet er echt heerlijk uit:drool:
Mijn view heb je ook!
 
Dat ziet er echt heerlijk uit:drool:
Mijn view heb je ook!

Het was ook erg heerlijk om te maken (ehh, op te eten). En veel te snel weg natuurlijk haha!

Dank je voor je "view" in ieder geval! :D
 
Weet je zeker dat je wel mee mag doen als niet Amerikaan?
Voor de zekerheid geef ik je toch maar een view. En yum die bars snel even maken.
 
Vind het er niet lekker uitzien, maar je hebt m'n view ;)
 
Weet je zeker dat je wel mee mag doen als niet Amerikaan?
Voor de zekerheid geef ik je toch maar een view. En yum die bars snel even maken.

Ik geloof dat Anna Sward (van Proteinpow) ook een niet-Amerikaan is ;). Volgens mij maakte dat niet uit.

En dank je voor die view!

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Vind het er niet lekker uitzien, maar je hebt m'n view ;)

Haha, dat mag natuurlijk! Het smaakt in ieder geval wel erg goed ;). En sowieso bedankt! :D
 
Ik ga zo na het eten ASAP stemmen man,
ziet er super (smakelijk) uit :thumbs:
 
Ik geloof dat Anna Sward (van Proteinpow) ook een niet-Amerikaan is ;). Volgens mij maakte dat niet uit.

UK inderdaad ;)
Mijn view heb je. Dit recept ga ik ook eens proberen na te bootsen (wellicht wel met een kleine twist).
Thnx voor de inspiratie in ieder geval en natuurlijk succes met de wedstrijd :D
 
Ik ga zo na het eten ASAP stemmen man,
ziet er super (smakelijk) uit :thumbs:

Haha, "man".

Leuk om zo'n enthousiaste reactie te zien, dank je! :D

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

UK inderdaad ;)
Mijn view heb je. Dit recept ga ik ook eens proberen na te bootsen (wellicht wel met een kleine twist).
Thnx voor de inspiratie in ieder geval en natuurlijk succes met de wedstrijd :D

Exactly!

Dank je! Ik ben benieuwd wat je er voor een twist aan geeft (let me know?!). Jij nog bedankt voor mijn "eerste tips": je hebt een tijdje terug, voordat ik hiermee begon, nog eens gereageerd op een post over andere opties dan eiwitshakes ;). Daarna ging het vanzelf een leventje leiden...
 
Gedaan en zien er indd overheerlijk uit :D
 
Mijn view heb je. Ziet er super lekker uit zeg!
 
Back
Naar boven