MuscleMeat

Hulp Bulkschema

Bezoekers in dit topic

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Berichten
3.800
Waardering
2.000
Lengte
1m85
Massa
86kg
Ik heb even wat hulp nodig bij mijn voedingsschema als ik binnenkort weer ga bulken.
Ik ben van plan nog 3 weken mijn cut door te zetten om vervolgens weer even te wennen door op onderhoud te gaan eten en om vervolgens dan te gaan bulken.

bulk.png


Zoals je ziet kom ik veel te hoog in mijn vetten alleen vraag ik me af hoe ik dit oplos. Iemand suggesties?
 
Wellicht is je eiwit inname ook wat aan de hoge kant. Denk dat voor jouw gewicht 180/200 gram voldoende moet zijn. Wellicht kun je de eieren en 1 keer walnoten vervangen door koolhydraten? Of je 2e maaltijd vervangen door bruin brood met zoet beleg bijvoorbeeld. Scheelt je de vetten van het ei en de bacon/olijfolie.
 
Hoog in vet maakt echt niet uit.
Het blijft om kcal gaan.
Je zou steeds de helft van je noten kunnen vervangen met havermout of andere kh.

Eiwit zit ook relatief hoog.
Misschien je eieren 2 vervangen door wat meer kh. Je kan ook 1 ei weglaten en bij je ontbijt havermout/muesli oid doen.

Bijvoorbeeld bij je ontbijt walnoten halveren en lunch 1 ei minder en dan bij je ontbijt 50 gr havermout oid doen.

Misschien bij je lunch wat minder kip en pindakaas en 2 boterhammen beleggen met pindakaas en banaan. Meer kh en minder vet/eiwit.

Zijn maar voorbeelden. :)
 
Back
Naar boven