Fitness Seller

Hulp en tips om wat kilo's aan te komen!!

Bezoekers in dit topic

silence

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2004
Berichten
11
Waardering
0
Ik zal eens proberen om zo goed mogelijk te beschrijven waar ik elke keer tegenaan loop.
Allereerst wil jullie mededelen dat ik erg veel heb gekeken op dit forum naar schema's met goede voeding om kilo's aan te komen. Heel mooi, en heel handig. Maar mij lukt het in de regel dus niet om zoveel te eten!
Ik ben een aantal keren in een sportzaak geweest om wat voedingssuplementen aan te schaffen. Naar mijn idee heeft dit een positief effect, maar naar veloop van tijd verlies ik toch weer in gewicht.
De eigenaar van de zaak en tevens "sportman" vertelde mij dat ik een slow gainer ben, lang en slank en meestal hebben deze mensen moeite met eten. Ik ben 193cm en weeg 81 kilo. Wat en goede oplossing zou zijn is meerdere eetmomenten op een dag. Daar was ik eigenlijk al aan begonnen en ik moet zeggen dat ik niet ontevreden ben!

Toch vraag ik via deze weg nog wat hulp en tips om b.v. de eetlust op te wekken of andere tips die het toenemen van kilo's bevorderen.

Nogmaals, ik heb bijna alle voedingsschema's op dit forum gezien, dus vraag me niet een voedingsschema te posten! ;)
En ik weet het: Het zal eten, eten eten en nog eens eten worden!

Maar ik weet zeker dat er ook mensen zijn die wat tips kunnen geven om dat eten te bevorderen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Door de maaltijden te splitsen in kleinere maaltijden, zal je lichaam wennen aan om de 2 uur eten, zorg dan langzaam dat die maaltijden iets groter worden. Dan eet je uiteindelijk meer

Als is het maar een cracker met kaas, je lichaam zult aan dit ritme gaan wennen(om de 2 uur eten)
 
als je al bent begonnen met je voeding zou je er een weightgain aan toe kunnen voegen en als aanvulling voor je eiwitten een whey supp.
ik gebruik naast mijn voeding mammoth gainer en myoplex voor extra voeding en ik moet zeggen dat dat erg goed werkt.
 
Denk ook eens aan calorierijk voedsel, zoals noten... ik eet zelf regelmatig studentenhaver, 100 gram geeft 500 Cal (en goede vetten bovendien). Leuk klein snackje voor tussen de middag (samen met een halve liter melk).

En af een toe een lepel olie (lijnzaad, olijfolie) zet ook goed aan (over calorierijk gesproken)
 
Back
Naar boven