MuscleMeat

Hulp gevraagd aub. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voor dat het hiet ontaard in een welles-nietus spelletje; iedereen heeft zijn eigen mening, veelal gebaseerd op eigen ervaring en op wat je om je heen ziet.

Wb de pro's, AFAIK laat Antonio (BOS) zijn dames gewoon benen trainen. (Zal hem even om zijn input/ervaring vragen)

Zou sowieso voor mij een klein drama zijn als ik mijn benen niet meer zou 'mogen' trainen, is mijn lekkerste dag :)
 
Dani zei:
Voor dat het hiet ontaard in een welles-nietus spelletje; iedereen heeft zijn eigen mening, veelal gebaseerd op eigen ervaring en op wat je om je heen ziet.

Wb de pro's, AFAIK laat Antonio (BOS) zijn dames gewoon benen trainen. (Zal hem even om zijn input/ervaring vragen)

Zou sowieso voor mij een klein drama zijn als ik mijn benen niet meer zou 'mogen' trainen, is mijn lekkerste dag :)

Uiteraard ben ik zeer benieuwd naar input,
 
Nagevraagd;
Bos laat zijn dames wel degelijk benen trainen: 2x per week, high reps, low weights + de nodige cardio (oa sprints)
 
Dani zei:
Nagevraagd;
Bos laat zijn dames wel degelijk benen trainen: 2x per week, high reps, low weights + de nodige cardio (oa sprints)

Maar waarom dan high reps/low weights??
 
Idd doet iedereen bij mij benen (en het gaat in jullie geval vooral om Allison, omdat die voor jullie de enige zichtbare/"bekende" atleet is)
Zelfs meerder malen per week.
Verschil is dat "wij" anders benen doen als "jullie" daar in nederland.
Het feit dat vrouwen een andere hormoon balans hebben, die 1 keer per maand ook nog extra wordt benadrukt en vrouwen ook een andere problem area als mannen hebben zegt al wat over het feit dat de training voor onderlichaam anders moet zijn als van mannen.


Dat is een deel van het antwoord wat ik kreeg. Mss dat BOS zelf nog wat toelichting wil geven?
 
Dani zei:
Idd doet iedereen bij mij benen (en het gaat in jullie geval vooral om Allison, omdat die voor jullie de enige zichtbare/"bekende" atleet is)
Zelfs meerder malen per week.
Verschil is dat "wij" anders benen doen als "jullie" daar in nederland.
Het feit dat vrouwen een andere hormoon balans hebben, die 1 keer per maand ook nog extra wordt benadrukt en vrouwen ook een andere problem area als mannen hebben zegt al wat over het feit dat de training voor onderlichaam anders moet zijn als van mannen.


Dat is een deel van het antwoord wat ik kreeg. Mss dat BOS zelf nog wat toelichting wil geven?

Ja BOS waar zit je?

Andere probleemgebieden ok, maar een spier verschilt fysiologisch gezien toch helemaal niets.
 
superwoman zei:
Ik ben benieuwd naar reactie omdat ik met het vetprobleem zit rond mijn armen zit. Hoe haal ik het vet rond mijn TRICEPS/BICEPS weg !!!!???

je kan nu eenmaal NIET plaatselijk vet verbranden, dat gaat alleen weg door cutten en cardio, vet verbranden zodat je lager in je vet% komt.


en om even terug te komen op de benen, voor iedereen werkt een andere methode, er is nl geen lichaam gelijk. probeer eerst een paar maanden het ene, krijg je geen resultaat ga je over op de andere methode.

de ene krijgt mooie benen door KT en de andere door cardio.
 
kheb een klein schematje uitgedoktert en op 1x benen per week genomen. Vooral squats, legpressen en stiff legged deadlifts. voor de volgende weken ga ik een beetje spelen met de oefeningen om te zien dewelke haar het beste liggen. Het cardio schema moet ik nog uitwerken.
 
Back
Naar boven