XXL Nutrition

hulp gevraagd bij kuur

Bezoekers in dit topic

kimBE

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 aug 2008
om te beginnen wil ik toch eerst even zeggen dat ik blij ben deze website gevonden te hebben waar je toch kan spreken over zoiets als kuren e.d.

Ik heb een kuur besteld die volgende week aankomt,maar zit toch met een paar vragen waar ik het antwoord op deze geweldige website niet specifiek kan terugvinde.

Ik ga even schetsen wie ik ben om een duidelijk overzicht te krijgen,
Ik ben 24 jaar,weeg 97 kg en ben 1m93,maar momenteel sta ik wel te vet en zou ik graag dat vet gebruiken om meer spiermassa te bekomen.
IK heb vanaf m'n 16e tot m'n 20e intensief getrained,met op het einde ook een kuur gedaa te hebben ben ik geminderd om daarna te stoppen wegens tijdgebrek (werk,huis,vriendin,...)

Het laatste half jaar ben ik thuis terug begonnen met trainen,geimproviseerd weliswaar,maar ik weet van mezelf dat ik redelijk snel vooruitgang boek eens ik begin,dat komt door m'n vet overschot veronderstel ik.
Nu heb ik m'n situatie voorgelegd aan iemand en gezegd dat ik terug wil beginnen met een kuurtje om terug meer spiermassa te bekomen,niet volledig afgetrained,maar gewoon terug wat meer de spieren erdoor laten komen.

Hij heeft me een e-mail adres gegeven dat hij via via heeft en die meneer aan de andere kant van het internet stelde me deze kuur voor :

Zou ik 10 weken een kuur deca met winstrol doen
elke maandag 1 ml deca donderdag 1 ml winstrol injecteren
en nakuur 3 weken 40 mg per dag nolvadex slikken

wel in de veronderstelling dat die mens weet wat die zegt en doet heb ik hem het vertrouwen gegeven en toegestemd in de bestelling.

Tot zover de situatie (ik hoop dat het niet te saai is?;))

Mijn vragen tot zover zijn :

1 uit m'n vorige kuur weet ik nog dat je alle lucht uit de spuit moet verwijderen na het opzuigen van de vloeistof,inbrengen in een spier (ik deed het altijd in m'n achterwerk :D) even naald uittrekken tot je een beetje bloed meehebt,en dan rustig injecteren. Dit klopt toch???

2 Qua eten....wat moet ik veel eten?koolhydtraten,eiwitten,....
Vet heb ik nu genoeg dus ik weet het allemaalniet meer zo goed,het is al een tijdje geleden dat ik er intensief mee bezig was.

alvast bedankt voor je tijd om dit te lezen en je zou me er een enorm plezier mee doen je ervaring te delen met mij want momenteel is dit m'n enigste plek waar ik met zo'n dinge terecht kan.

bedankt!!!!

BackInAction

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 jul 2008
Lengte
1m85
Massa
115kg
persoonlijk: ik zou mezelf eerst wat meer tijd gunnen en terug inleven in de materie..
Dingen als voeding, training en motivatie op punt zetten en dan verder kijken..

Jeppe

Team XXL-Wabba Jr. Winner
Elite Member
Foto Contest Winner
+15 jaar member
Lid geworden
26 apr 2005
Zou ik 10 weken een kuur deca met winstrol doen
elke maandag 1 ml deca donderdag 1 ml winstrol injecteren
en nakuur 3 weken 40 mg per dag nolvadex slikken

2 Qua eten....wat moet ik veel eten?koolhydtraten,eiwitten,....
Vet heb ik nu genoeg dus ik weet het allemaalniet meer zo goed,het is al een tijdje geleden dat ik er intensief mee bezig was.

Oh boy..
Winstrol moet je ED zetten of minstens EOD. Deca alleen is een gevoelig onderwerp hier :p Laat ons zeggen dat het niet slim is en je er best nog Test zou naastzetten.

Verdiep je AUB in je voeding voor je begint, uit wat je daar schrijft kan ik afleiden dat je NIETS verstand hebt van voeding. Je resultaten zullen slecht zijn als je dit niet verbeterd.

Kortom ga lezen want eigenlijk klopt er niets.

Bentley

Yeah buddy!!
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 feb 2007
maar momenteel sta ik wel te vet en zou ik graag dat vet gebruiken om meer spiermassa te bekomen.

Moet ik dat lezen als ik wil vetmassa omzetten in spiermassa ? :hahaha: :treuren:

krieltje

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
6 okt 2004
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
Jammer bro van je voorstel.De meneer aan de andere kant,zal dit nog op de plank hebben liggen.

Zoals al gezegd,deca zonder test geeft in veel gevallen libido problemen.Winstrol inject heeft een laag halfwaardetijd,en dient eod gezet te worden.
Koop er wat test bij,en dan pas heb je een goed kuurtje

1-12 250-500mg test e
1-10 200-400mg deca
10-14 50mg winny eod
14-18 20mg nolva pd

welkom op het forum overgens
suc6

OP
K

kimBE

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 aug 2008
nee de voeding kennis is een stuk naar de achtergrond verdwenen,
daarom dat ik het ook hier vraag bij mensen die het nog wel allemaal weten.
Ik moet het toch van iemand allemaal terug horen?:D

let wel dat ik op 3 maanden niet wil veranderen in The Rock ofzo (allé willen wel maar ik weet dat het onrealistisch is :p)
IK wil gewoon wat vet wegwerken door spiermassa te creëren,dus ik ga niet meer zoals vroeger 5 x week naar de fitness en daar 2 uurs intensief trainen zoals jullie het doen.
Ik ga hier thuis op m'n eige toestellen en halters trainen,de werking van de oefeningen enzo ken ik nog allemaal perfect,dus dat gaat geen probleem zijn.
Tis alleen de voeding waar ik een beetje mee zit,maar daar kunne jullie me toch advies over geven,niet?

@ Jeppe : wat bedoel je met je post als je zegt dat je winstrol ED moet zetten? (Every Day?)

krieltje

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
6 okt 2004
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
Lees eens de sticky's gozer,zo te horen moet jj daar even in gaan verdiepen.

OP
K

kimBE

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 aug 2008
Jammer bro van je voorstel.De meneer aan de andere kant,zal dit nog op de plank hebben liggen.

Zoals al gezegd,deca zonder test geeft in veel gevallen libido problemen.Winstrol inject heeft een laag halfwaardetijd,en dient eod gezet te worden.
Koop er wat test bij,en dan pas heb je een goed kuurtje

1-12 250-500mg test e
1-10 200-400mg deca
10-14 50mg winny eod
14-18 20mg nolva pd

welkom op het forum overgens
suc6

dus ik moet er nog testosteron bijnemen?
kun je dan even verduidelijken want 1-12 250-500mg test e begrijp ik niet goed :help:

krieltje

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
6 okt 2004
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
week 1 tot wk 12 respectievelijk 250-500mg pw.Dus je moet zelf kijken wat je doelen zijn,en hierop de dosering aanpassen

overgens Testosteron Enanthaat

OP
K

kimBE

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 aug 2008
Lees eens de sticky's gozer,zo te horen moet jj daar even in gaan verdiepen.

heb er al eens in gebladerd maar vond niets terug over specifieke kuren voor mensen met een hoger vetmassa
De eerste kuur die ik deed was daarop afgestemd weet ik.

krieltje

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
6 okt 2004
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
je vetmassa ligt niet zozeer in je middelen,maar is dieet/cardio issue

Sava

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 jul 2007
Kuren voor mensen met een hoog vetpercentage? ??? :dunno:

Kerel ga jij eens ff lekker cardio'en en begin pas weer aan AAS te denken als je onder de 15% staat.

Kuren met veel vetmassa is echt niet aan te raden. Zoek zelf maar waarom.

OP
K

kimBE

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 aug 2008
ik snap wat je bedoeld hoor,
maar ik denk dat er een misverstand bestaat over het vetpercentage.
Ik heb geen 20% vet ofzo é,ik zit nu rond de 18 % gemiddeld.
Door deze kuur wil ik geen 15 % bereiken;ik wil gewoon dat de spieren er nog wat meer gaan doorkomen.
De combinatie deca en winstrol ben ik nochtans meer tegengekomen op het net,niet dat ik jullie kennis in twijfel trek,in tegendeel.Maar ik heb toch al meer gelezen dat deca/wintrol een goede combinatie is voor mensen met een vetpercentage tussen 15 en 20 %.

Tis alleen die voeding waar ik niet meer zeker van ben,ik kan me herinneren dat ik vroeger ook veel tonijn e.d. moest eten.
Dus kunne jullie me even zeggen welke voedingsstoffen ik best mijd en welke ik best meer eet?
veel/weinig koolhydraten? veel/weinig eiwitten,....

krieltje

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
6 okt 2004
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
gozer,ga ff naar de voedingsectie,en lees je daar in.En deca zou ik ZEKER vermijden bij een te hoog percentage.....18% btw is hoog

seagal

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
14 aug 2005
omg.

kerel lees de facking materie door.
Ik heb het idee dat je niet eens de basics beheerst laat staan de theorie over AAS.
Het is allang geleden dat je er serieus bezig mee bent geweest dus weet je niet meer hoe het moet met de voeding? IMO heb je het dan gewoon nooit geweten. Je wil je overtollig vet gebruiken om meer massa te bekomen? kerel ajb lezen.

succes dan maar met je voorbereiding.

ps; hoe jij injecteerd, zo moet het niet.

malden

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
27 nov 2007
ps; hoe jij injecteerd, zo moet het niet.[/QUOTE]

zow wat ben jij behulpzaam goed bezig hoor daar heeft hij wat aan

seagal

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
14 aug 2005
ps; hoe jij injecteerd, zo moet het niet.

zow wat ben jij behulpzaam goed bezig hoor daar heeft hij wat aan[/QUOTE]

als hij in google zoekte heeft ie het binnen 0.31342 seconde gevonden.

OP
K

kimBE

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 aug 2008
een forum dient om meningen,adviezen en raad te vragen aan mensen met dezelfde ervaringen,niet?Dat is wat ik hier doe,als je vind dat ik domme vragen stel antwoord er dan niet op.By the way,een slimme wijze man zei ooit eens :domme vragen bestaan niet,alleen domme atwoorden.

google,google,google,....daar vind ik alleen maar tegenstrijdige beweringen.
Op de ene website staat het zo,op de ander weer anders.
Maar na dit forum goed doorgelezen te hebben lees ik hier ook tegenstrijdige beweringen van forumleden in de sticky's over bepaalde kuren en het nut ervan.

Anyway,nu ik nog altijd geen antwoord heb gekregen op de voeding vraag,zal ik het wel in de fitness vragen waar ik kom.

krieltje

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
6 okt 2004
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
gozer,dit is de anabolen sectie.
Dieeten en adviesen hierover vind je in de voeding en dieet sectie

tremendes

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 nov 2006
Lengte
1m86
Massa
102kg
Ben je nog steeds zo blij, dat je deze site hebt gevonden?

Naar boven