XXL Nutrition

Hulp gevraagd bij voedingschema > Iets klopt niet

Bezoekers in dit topic

smijt al die supplementen buiten en koopt u gewoon kwalitatief goed voedsel!
je kan alles uit uw gewone voeding halen.
 
smijt al die supplementen buiten en koopt u gewoon kwalitatief goed voedsel!
je kan alles uit uw gewone voeding halen.
Dit lijkt me niet de absolute waarheid. Om aan hetzelfde hoeveelheden eiwiten en vitamines/mineralen te komen moet je dan veel meer eten. En dat heeft weer andere bijeffecten die je juist niet wil hebben.
 
meer eten is toch niet zo slecht?
waarom zou je daar bijeffecten van krijgen.
ik versta uw redenering niet, alles wat je nodig hebt zit in voedsel!!
 
meer eten is toch niet zo slecht?
waarom zou je daar bijeffecten van krijgen.
ik versta uw redenering niet, alles wat je nodig hebt zit in voedsel!!
Uw is niet nodig hoor :).
Wat ik bedoel is dat je ook extra calorien binnen krijgt als je bv. meer eiwitten uit voedsel haalt. Voor vitamines geldt precies hetzelfde. Het effect is dus vet omdat je boven je behoefte eet.
 
Uw is niet nodig hoor :).
Wat ik bedoel is dat je ook extra calorien binnen krijgt als je bv. meer eiwitten uit voedsel haalt. Voor vitamines geldt precies hetzelfde. Het effect is dus vet omdat je boven je behoefte eet.
Voor je dagelijkse macro's/ micro's hoef je ecjt niet boven onderhoud uit te komen.
 
Uw is niet nodig hoor :).
Wat ik bedoel is dat je ook extra calorien binnen krijgt als je bv. meer eiwitten uit voedsel haalt. Voor vitamines geldt precies hetzelfde. Het effect is dus vet omdat je boven je behoefte eet.
maar als je uw behoefte berekend en uw eiwitten en zo daar aanpast dan moet dat zeker lukken zonder extra calorieën binnen te krijgen
 
Dat vergt natuurlijk wat sleutelwerk :)
ja dat is waar maar als je het zelf leert doen dan word het altijd gemakkelijker om een goed schema op te stellen.
maar ja sommige mensen zijn liever lui dan moe
 
ja dat is waar maar als je het zelf leert doen dan word het altijd gemakkelijker om een goed schema op te stellen.
maar ja sommige mensen zijn liever lui dan moe
Ik ben niet lui maar ik stel een vraag omdat ik het simpelweg niet meer weet. Ik heb geen zin om het wiel te moeten heruitvinden.
Je zegt het zelf goed, leren om het daarna zelf te doen. Wat je denkt is blijkbaar zelf uitzoeken, experimenteren en kijken of het wel of niet goed uitpakt. Als het laatste bij iedereen het insteek zou zijn dan bestond deze forum niet of jij weet blijkbaar niet wat het doel van de forum is. Voor warm water en het het intrappen van open deuren kom ik hier niet. Maar als dat je hobby is dan ben je welkom.
 
Ik ben niet lui maar ik stel een vraag omdat ik het simpelweg niet meer weet. Ik heb geen zin om het wiel te moeten heruitvinden.
Je zegt het zelf goed, leren om het daarna zelf te doen. Wat je denkt is blijkbaar zelf uitzoeken, experimenteren en kijken of het wel of niet goed uitpakt. Als het laatste bij iedereen het insteek zou zijn dan bestond deze forum niet of jij weet blijkbaar niet wat het doel van de forum is. Voor warm water en het het intrappen van open deuren kom ik hier niet. Maar als dat je hobby is dan ben je welkom.

relax dude niet alles zo persoonlijk opvatten :D
 
Ik ben niet lui maar ik stel een vraag omdat ik het simpelweg niet meer weet. Ik heb geen zin om het wiel te moeten heruitvinden.
Je zegt het zelf goed, leren om het daarna zelf te doen. Wat je denkt is blijkbaar zelf uitzoeken, experimenteren en kijken of het wel of niet goed uitpakt. Als het laatste bij iedereen het insteek zou zijn dan bestond deze forum niet of jij weet blijkbaar niet wat het doel van de forum is. Voor warm water en het het intrappen van open deuren kom ik hier niet. Maar als dat je hobby is dan ben je welkom.

woooooooooooooooooooooooooooowwwwww licht geraakt?
waarom zijn er hier eigenlijk sticky's denk je?
als je van in begint al de sticky's geleest hebt, bestudeert hebt en zelf op onderzoek geweest dan zou je niet afgekomen hebben met een schema vol voedingssupplementen.
je moet u niet zo aangevallen voelen, ik bedoelde het in het algemeen.
eerste keer dat ik hier op het forum gekomen ben is om informatie te vinden en heb zelfs de eerste maanden niets gepost of gevraagd omdat ik zelf op onderzoek geweest ben.
probeer eerst de moeite te doen en dan zullen wij u wel helpen.
alle dagen komen hier nieuwelingen met domme vragen en slechte schema's zonder enige moeite te willen doen.
mijn jij AUB de zelfde fout ook nie!!
 
woooooooooooooooooooooooooooowwwwww licht geraakt?
waarom zijn er hier eigenlijk sticky's denk je?
als je van in begint al de sticky's geleest hebt, bestudeert hebt en zelf op onderzoek geweest dan zou je niet afgekomen hebben met een schema vol voedingssupplementen.
je moet u niet zo aangevallen voelen, ik bedoelde het in het algemeen.
eerste keer dat ik hier op het forum gekomen ben is om informatie te vinden en heb zelfs de eerste maanden niets gepost of gevraagd omdat ik zelf op onderzoek geweest ben.
probeer eerst de moeite te doen en dan zullen wij u wel helpen.
alle dagen komen hier nieuwelingen met domme vragen en slechte schema's zonder enige moeite te willen doen.
mijn jij AUB de zelfde fout ook nie!!
Het doel van een forum is niet om nieuwelingen te trollen maar juist om te helpen en met elkaar in gesprek te gaan en meningen te delen. Echter, op de meeste fora wordt verondersteld dat je eerst maanden op sticky's moet spenderen om je recht van vragen te verdienen. Als dat de insteek is dan heeft de forum wat mij betreft geen recht van bestaan. Dan kan je beter een blog van maken.
 
Maar waarom vragen als de sticky's al je vragen beantwoord?
 
Maar waarom vragen als de sticky's al je vragen beantwoord?
Misschien omdat je geen of weinig ervaring hebt. Ik heb het namelijk wel gelezen en uitgeprobeerd alleen kom er niet uit. Maar goed, blijkbaar is dit geen forum waar je vragen mag stellen maar alleen lekker egotrippen met foto's en resultaten.
 
Het meeste staat in de stickys...ook antwoorden op vragen gesteld door mensen die hier al heel lang zitten. Dan moeten die de stickys ook maar lezen :)

Wordt een zeer stil forum dan.

Een minimum aan opzoekingswerk mag wel natuurlijk.
 
Om je vraag te beantwoorden (zoals al eerder) je krijgt blijkbaar te veel kcal binnen. Dit kan komen doordat je je voeding niet goed telt of dat je onderhoudberekening niet klopt.

Verder gewoon kijken of je overbodige carbs kan weglaten.

Ik weet niet of je MyFitnessPal gebruikt? Ideale manier om je kcal bij te houden ;)
 
Misschien omdat je geen of weinig ervaring hebt. Ik heb het namelijk wel gelezen en uitgeprobeerd alleen kom er niet uit. Maar goed, blijkbaar is dit geen forum waar je vragen mag stellen maar alleen lekker egotrippen met foto's en resultaten.

Wat een onzinpost, ze proberen je toch te helpen ? Als je elke keer zo gaat reageren ben je misschien wel beter af met ergens een blog te volgen :rolleyes:
 
Misschien omdat je geen of weinig ervaring hebt. Ik heb het namelijk wel gelezen en uitgeprobeerd alleen kom er niet uit. Maar goed, blijkbaar is dit geen forum waar je vragen mag stellen maar alleen lekker egotrippen met foto's en resultaten.
Je stelt een vraag, je krijgt feedback en je zegt dan maar 'Nee doe ik niet'. Stel dan je vraag niet als je toch niets met de feedback wilt doen :scratch:
 
Back
Naar boven