Fitness Seller

HULP GEVRAAGD eerste kuur / clenbuterol

Bezoekers in dit topic

sybrenvdm

Novice
Lid geworden
31 aug 2017
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Hoi Hoi

ik wou eventjes de meningen van jullie vragen over een eerste kuur.
mijn gewicht is 75kg, 1m78cm met een vet% van 15-16.

heb al veel opzoekings werk gedaan maar wou graag up to date info.

eerste vraag is of ik misschien eerst een clenbuterol kuur zou kunnen doen om nog minder vet te hebben. maar ik heb begrepen dat je hierbij ook veel spiermassa verliest. is dit dan een goed idee om dat te doen?

indien ja => hoe moet je nu eigenlijk clen nemen. ik zie 2 verschillende methodes van 2 dagen wel 2 dagen niet en dan de andere methode van 2 weken wel 2 weken niet maar dan iets anders nemen.

Of is het beste om direct een anabolen kuur te doen.
ik wil voor mijn eerste kuur het graag rustig aan doen en niet direct het hardste spul nemen.

zou dan een kuur met enkel Test E een goeie optie zijn? of is het beter om toch volgende kuur te nemen:

Testosteron Enanthate
Masteron Enanthate
Turinabol

en als nakuur bij beide nolvadex.

ik dank jullie alvast om de tijd te nemen om mij verder op weg te helpen
 
Met zoveel vragen en dat gewicht moet je ver weg blijven van kuren.

Anyway:

wk 1/10 Test-E 500mg/wk
wk 1/10 HCG 1000iu/wk
wk 12/15 Nolvadex 20mg/ed

HCG is geen must maar wel verstandig. Blijf voor nu van clen af.
 
Met zoveel vragen en dat gewicht moet je ver weg blijven van kuren.

Anyway:

wk 1/10 Test-E 500mg/wk
wk 1/10 HCG 1000iu/wk
wk 12/15 Nolvadex 20mg/ed

HCG is geen must maar wel verstandig. Blijf voor nu van clen af.


ik train nu al 6 jaar en heb al van alles geprobeerd om natuurlijk vooruit te geraken maar niets helpt.
heb verschillende diëten (opgesteld door voedingsdeskundige) en verschillende trainingen geprobeerd maar ik kan gewoon geen vooruitgang meer boeken.
dermee dat ik me nu eens verdiep in een kuur.
alvast bedankt voor je reactie
 
6 jaar trainen en dan 75kg wegen op 178cm met zon hoog vetpercentage dan heb je al die tijd toch echt iets verkeerd gedaan. Hoe zag je voedingsschema eruit
 
6 jaar trainen en dan 75kg wegen op 178cm met zon hoog vetpercentage dan heb je al die tijd toch echt iets verkeerd gedaan. Hoe zag je voedingsschema eruit

jha je ziet aan mijn lichaam dat ik fitness doe maar ik heb niet de resultaten dat ik wil eerste jaar was niet echt de moeite, het 2e jaar goed vooruitgang geboekt, jaar 3 & 4 zelfde gebleven en dan jaar 5 & 6 kleine voor uitgang maar het is iedere keer vooruitgang en dan volgende dag slechter.
op de link is een voorbeeld van 1 dag voeding.
Gyazo - 52631db7521eaa452a6b7022d6694aa9.png
 
Sorry . Maar er gaat bij jou , je voeding of je training iets goed fout .
 
Denk niet dat je Clenbuterol echt nodig hebt, probeer eerste te cutten zonder.

Maar je beslist zelf wat je nodig hebt.
 
Post is een foto, je zegt dat je wel ziet dat je traint maar met de gegevens die jee doorgeeft betwijfel ik dit, ik denk toch dat er iets niet goed gaat bij de training, kan je daar misschien meer info over geven?
 
Je bulkt met 2800 kcal terwijl je onderhoud een kleine 2700 kcal is... Ik vrees dat AAS in jou geval een zeer slecht idee is.
 
Je bulkt met 2800 kcal terwijl je onderhoud een kleine 2700 kcal is... Ik vrees dat AAS in jou geval een zeer slecht idee is.

Dat vrees ik ook. Sterker nog: ik weet het zeker!
 
Back
Naar boven