Fitness Seller

Hulp gevraagd : Korte Enquête sportvoeding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Defano

Novice
Lid geworden
25 mei 2021
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
19%
Beste Forumleden,

Mijn naam is Defano Kuijpers, student aan de Fontys sport hogeschool daarnaast zelf fanatiek sporter in de fitness (krachttraining). Voor mijn stage bij Nederlands bekendste logistiek vervoerder onderzoek ik het verduurzamen van logistiek m.b.t. sportvoeding en supplementen. Met die reden heb ik een enquête aangemaakt waarvan ik hoop dat jullie deze willen invullen gezien dit forum dicht bij de doelgroep ligt. De vragenlijst duurt max. 4min en je zou me er erg mee helpen!

Enquête link:
https://surveys.enalyzer.com?pid=ber8c8d2

Groet,
D. Kuijpers
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Ingevuld voor je. Maar ik blijf me potten gewoon zo kopen hoor! :D
 
Heb je enquête ingevuld, weet niet welk niveau je volgt, maar vond de vragen niet erg sterk en ook dat je sommige antwoorden niet kan combineren geeft geen duidelijk beeld.
 
ELTraint , dank voor het invullen!
PantaniCBS, Ik volg de opleiding sportkunde (HBO). De survey website bied in een gratis versie niet alle opties helaas waardoor je niet kan combineren. De vragen zelf heb ik met mijn begeleider gescreened. Voor de doeleinden is deze vragenlijst prima. Dank voor het invullen!
 
Ik zie dat al een tiental mensen hebben ingevuld. Dank daarvoor! Iedereen die nog mee wilt helpen de enquête blijft nog 2 maanden online. Je helpt me er enorm mee :)
 
Back
Naar boven