Fitness Seller

Hulp Gevraagd Met Spoed Grootste Drama Voor Een Oom (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mrboem

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mrt 2003
Berichten
62
Waardering
0
:( Beste bb´ers......ik heb met spoed jullie hulp nodig.....wat mij is overkomen is misschien nog nooit iemand overkomen...me kleine neefje is net bij mij geweest om te zeggen dat hij dianabol wilt gaan slikken.......mijn neefje is pas net 17 geworden is 1.75 lang en weegt maar 67 kilo.......hij traint pas een jaar......k heb op hem geschreeuwd hij heeft mij in vertrouwen genomen wat k ook maar kan zeggen hij zal het doorzetten ik weet het allemaal niet meer ik train al ruim 6 jaar..........nooit heb ik sterioden gebruikt en heb ook zeer weinig supplementen gekocht vond altijd het beste om alles uit je voeding te halen.....ik heb geen zin meer om nog te trainen maarja......effe terug naar me neefje......hij heeft t alleen mijn verteld van mijn fam zijn alleen hij en ik de enigste die trainen aangezien ik heel weinig verstand hebt hiervan (sterioden) heb k jullie hulp nodig hoe dan ook hij zal t doorzetten met of zonder mijn hulp....hij wilt d bol gebruiken omdat hij iemand kende die t ook gebruikte en jah arnold gebruikte t ook hij zal dus d bol gaan gebruiken en ook met deca ik weet niet hoe hij moet spuiten hij weet er nix van af en ik ook niet k wil jullie wel vragen of je van die spuit aids kan krijgen en hoe of wat.....hij heeft ook een paar adressen van ´´leveranciers´´als ik erachter zou komen wie t waren zou k ze SCHIETEN....maarja hij heeft dus ook een paar adressen k heb gelezen dat het verstandig is om niet zomaar iemands adres hierachter te laten dus als een moderator mijn wilt helpen graag dan zal ik die adressen die k heb van me neef aan 1 van jullie doorgeven......k ben ten einde raad hij is ook nog in zijn groei dus hij is nog niet helemaal uitgegroeid wat zou hij naast die d bol kunnen gebruiken:( :( :( k vind bb niet meer leuk zo het vergalt mijn leven nu echt als jullie mijn kunnen helpen zou mijn dank eeuwig zijn en nog maals deze jongen is zeer eigenwijs dus hij zal hoe dan ook zijn zin doorzetten.....:( :( help me alsjeblieft

met vriendelijke groet,

clint
 
wat een zielig verhaal :finger:
 
17 is mijns inziens veel te jong om te beginnen met as, zeker gezien de zeer korte tijd dat deze jongen traint, ik zou proberen om hem toch te overtuigen van dit feit, leg hem de risico's voor om nu al te beginnen met as.
Succes.
 
Inderdaad, 17 is echt veel te jong. Maar je geeft zelf al aan dat je er waarschijnlijk niks aan kunt veranderen, aan zijn keuze. Zorg er dan voor dat hij zo min mogelijk schade oploopt van zijn kuur. Dwz, een goede post-cycle met clomid of nolvadex, en wat leverbeschermers/cleaners.\
Pm zijn suppliers maar eens. We kunnen dan iig kijken of er eenje van op de 'zwarte lijst' staat...
 
ik las van de week op dit board een 18 jarige die deca + insuline gebruikte en er ook nog eens over zat te denken om er gh bij te doen.
 
Robin

Moderator


Registered: Oct 2002
Location: Zuid Holland
Posts: 3319
Gender: M
Offline
Inderdaad, 17 is echt veel te jong. Maar je geeft zelf al aan dat je er waarschijnlijk niks aan kunt veranderen, aan zijn keuze. Zorg er dan voor dat hij zo min mogelijk schade oploopt van zijn kuur. Dwz, een goede post-cycle met clomid of nolvadex, en wat leverbeschermers/cleaners.\
Pm zijn suppliers maar eens. We kunnen dan iig kijken of er eenje van op de 'zwarte lijst' staat...


__________________


beste robin k heb je zonet de lijst toegestuurd die hij me heeft gegeven...zoals k al eerder heb verteld heb k weinig verstand van sterioden dus hij zal dianabol gaan halen en hij zal erbij iets halen om t vast te houden de naam ben k kwijt en een deca dus en daarbij heeft hij dus ook een leverbescherming nodig kan iemand voor mij een lijstje maken wat hij allemaal nodig zal hebben...en ook iets om ervoor te zorgen dat zijn groei (in de lengte) niet word afgeremd en gestopt mijn dank is groot alvast bedankt
 
Bullshit bro. Aan 17 en 67 kilo moet ie daar niet mee komen aandraven. Dan is hij niet gefrustreerd of gedreven, dan is hij lui. En als hij daarbovenop nog eens niet eens de tijd wil nemen om het hoe en wat van veilig gebruik te leren, dan is hij niet te snugger ook. Op hem roepen heeft weinig zin, maar om eerlijk te zijn, ik weet niet of ik het niet zou gedaan hebben.

Als hij een email adres heeft, bezorg het me dan eens, dan praat ik wel eens met hem.

Het heeft geen nut dat integere mensen waar ik elke dag mee werk ijveren voor een beter verstand en gezonder gebruik van steroiden in dagelijks leven en in sport, als er zo elke dag een paar van 17 en 67 kilo aankomen die al dat werk teniet doen. Dan zien we er allemaal slecht uit.
 
jah
 
Botgroei kan onmiddelijk stoppen met toedienen van steroiden,gewoon veeeel te jong om iets te nemen.eerst uitgroeien.onverantwoord
 
Ok, de pedagogen raden het af, maar ik ben ervan overtuigd dat enkele ouderwetse rake meppen hier nog het beste helpen...
 
Yeah, totdat hij toch gaat gebruiken en dan opeens sterker dan jij is!

Dan krijg je die klappen met rente terug. :D
 
Back
Naar boven