Fitness Seller

hulp gevraagd met voeding

Bezoekers in dit topic

Vicsnor

Novice
Lid geworden
7 mei 2012
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
78kg
Vetpercentage
16%
Goedendag

Dit wordt mijn eerste post.
Ik kom net terug van de voedingsdconsulent waar ik ben gewogen en het blijkt dat ik de afgelopen maand 800 gram spiermassa ben verloren. Nou heb ik het idee dat dit ligt aan het voedingsschema wat ik van haar heb gehad.

Ik ben 20 jaar, ik weeg 78 kilo met een vetpercentage van 16% en mijn doel is massa maken. Ik train 4 keer per week en nu zo'n 9 maanden.

Ik eet als volgt:
ontbijt: 3 bruine boterhammen met kipfilet + whey isolate
lunch: 3 bruine boterhammen met kipfilet
3 uur na lunch 1 appel tussendoor een cupasoup
na de training een peptopro met AA
diner: wat de pot schaft (niks ongezonds)
3 uur na avond eten 500gr kwark + eetlepel lijnzaadolie

Ik drink zo'n 3 liter water per dag.
Over 2 weken begin aan de volgende creatine kuur

Graag heb ik advies over mijn voeding of wil ik het ook graag weten als het ergens anders aan kan liggen.

Bij voorbaat dank.
 
Laatst bewerkt:
ge eet veel te weinig...
 
Haha jah en calorieen tellen + vetten,carbs en eiwitten mischien stickeys lezen?

Deze site gaat je vast wel beetje helpen met je voedingsschema:
http://www.voedingswaardetabel.nl/
 
Zet eens EKV/kcal erbij...
 
Weet jouw "voedingsconsulent" wat jij eet per dag? Want ik zie alleen maar snacks en tussendoortjes en 1 diner. Of is dit een crash-diet?
 
ik ga de kcal en eiwitten enz er achter zetten
wat wordt er bedoeld met snacks
en als ik meer moet eten wat zouden goede aanvullingen zijn en wanneer
mijn voedingsconsulent weet wat ik eet per dag, sterker nog zij heeft mij de opdracht gegeven dit te eten
 
Laatst bewerkt:
Jij eet op dit moment ongeveer 60% van wat je zou moeten eten per dag. En die % is nog minder als je doel is massa maken. Met snacks bedoel ik alles wat jij eet....jij hebt 1 goeie maaltijd de hele dag door en de rest is gewoon drama. Tenminste......ik hoop dat je avondeten een goede maaltijd is (rond 1000 Kcal ofzo).
En ik snap niet hoe zij jou opdracht had gegeven om dit te eten. Hiermee kan niet eens iemand van 50kg bulken (bij wijze van spreken).
Volgende keer als je naar je "consulent" gaat....vraag haar of zij haar diploma kan laten zien, pak die van haar af en douw het in haar kont! AUB!
 
ik heb tegen haar gezegd dat het schema waardeloos is en ze me alleen nog kan helpen met wegen
ik ga zelf een nieuwe maken en dan post ik die
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven