AndroidHealthClinic

hulp gevraagd omtrent gyno. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jackylux

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2017
Berichten
43
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
ik heb een 8 maanden geleden men laatste kuur afgewerkt. helaas wat te laat het gevoel van ontwikkeling van gyno door gehad. dacht dat alles goed ging want had geen pijn of gevoeligheid. en dat er gewoon wat vocht op men tepels zat. toen na men kuur aan de nova gegaan maar het verdween niet. toen maar is langs de huisarts geweest en deze zei dat het gyno was of een begin fase. maar dat dit wel zou herstellen (heb hem niet gezegd dat ik gekuurd had) volgens mij was de nova die ik nam niet van goede qualiteit of ondergedozeerd.
nu las ik in dit topic
Gyno
dat weefsel tot 36 maanden te behandelen viel vaak met SERM's?
zou dit nog te verminderen zijn met clomid bijvoorbeeld?
graag hulp.

IMG_2387.JPG


IMG_2388.JPG


IMG_2389.JPG


IMG_2391.JPG
 
Zit er een hard stukje achter je tepel? Zo ja, dit is 99 van de 100 keer nog wel weg te krijgen zeker in het begin stadium van gyno, je moet soms wel even geduld hebben.

Gyno kan behandeld worden met meerdere producten, ieder met zijn eigen werking. Nolvadex is in eerste instantie het meest voor de hand liggend, daarnaast kun je nog Arimidex, Aromasin of Letrozole gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er niet uit als gyno. Lijkt mij gewoon puffy nippels.

En puffy nippels krijg je bijna niet weg (helaas).
 
Zit wel een hard stukje onder ven ongeveer een paar mm hoog . En ongeveer een cm doorsnede
 
Waarmee heb je je natuur gedaan?
 
Nolva 3 weken 30 MG/ED
Dan zou ik denken dat nu opnieuw nolva nemen niet zou helpen. Al is Nolva doorgaans het eerste wat ik zou adviseren met daadwerkelijke gyno.
Je zou letro kunnen overwegen. Het is echt meuk, maar helpt doorgaans wel.

Maar waarom ga je niet gewoon naar de huisarts? Laat je je doorverwijzen en laat je controleren of het wel echt gyno is. Anders ga je wellicht dingen nemen die niet nodig zijn.
 
Dan zou ik denken dat nu opnieuw nolva nemen niet zou helpen. Al is Nolva doorgaans het eerste wat ik zou adviseren met daadwerkelijke gyno.
Je zou letro kunnen overwegen. Het is echt meuk, maar helpt doorgaans wel.

Maar waarom ga je niet gewoon naar de huisarts? Laat je je doorverwijzen en laat je controleren of het wel echt gyno is. Anders ga je wellicht dingen nemen die niet nodig zijn.
Wrm geen clomid ? Dit zou volgens de sticky over gyno toch helpen ? En wrm letro niet zware sides ?
 
Wrm geen clomid ? Dit zou volgens de sticky over gyno toch helpen ? En wrm letro niet zware sides ?
Nee je bent in de wat met Tamoxifen (Nolva). Niet clomid.
Letro is inderdaad een zwaar middel.
 
Nee je bent in de wat met Tamoxifen (Nolva). Niet clomid.
Letro is inderdaad een zwaar middel.
Letro kan verlammingen en beroertes veroorzaken niet bepaald waar ik nu zin in heb ?
Zou clomid kunnen werken ? Dat was eigenlijk wat ik bedoelde
 
Letro kan verlammingen en beroertes veroorzaken niet bepaald waar ik nu zin in heb ?
Zou clomid kunnen werken ? Dat was eigenlijk wat ik bedoelde
Nee. Nolvadex. Niet clomid. Waarom denk je dat clomid jou zou kunnen helpen?

En dat wat er bij letro staat zijn extreme gevallen. (Denk dat je het eerste artikel op Google hebt gelezen dat je vond bij Letrozole side effects)
Zoals met alles, als je er fout mee om gaat, kan het slecht aflopen.
Je kan het gewoon gebruiken. Hou alleen wel rekening met mogelijk depressief gevoel en mogelijk een penis die het even af laat weten.
 
Nee. Nolvadex. Niet clomid. Waarom denk je dat clomid jou zou kunnen helpen?

En dat wat er bij letro staat zijn extreme gevallen. (Denk dat je het eerste artikel op Google hebt gelezen dat je vond bij Letrozole side effects)
Zoals met alles, als je er fout mee om gaat, kan het slecht aflopen.
Je kan het gewoon gebruiken. Hou alleen wel rekening met mogelijk depressief gevoel en mogelijk een penis die het even af laat weten.
Omdat clomid ook een serm is . En nolva het bij mij wat heeft laten afweten ( al dan niet door slechte qualiteit ) zou een nieuwe serm behandeling me ms kunnen helpen ?
En als ik het sticky topic van gyno goed begrijp zou clomid en nolva ook kunnen helpen ?

Letro is een Aromastase remmer . Maar de nadelen hou ik liefst beperkt daarmee mss dan clomid ?
 
Volgens mij heb jij je keuze al gemaakt en ben je op zoek naar bevestiging.
 
Volgens mij heb jij je keuze al gemaakt en ben je op zoek naar bevestiging.
Neen ik heb geen keuze gemaakt ben op zoek naar wat het beste zou zijn ... opnieuw nolva zou ook kunnen mss dat gewoon de qualiteit niet oké was ? En daarmee is de vraag wa doe ik het beste. ( sides, belasting , herstel )
 
Probeer inderdaad nog eens nolva. Als dat nu ook niet werkt kan je altijd nog voor zwaardere middelen gaan.
Hou er rekening mee dat als het écht gyno is, het ook kan zijn dat het niet meer weg trekt.
 
Vervelend dat je tegen dit probleem aanloopt. Echter moet je niet verwachten dat wij het juiste advies voor jou kunnen geven. We kunnen slechts ervaringen delen. Je zal dus echt zelf moeten uitproberen met de middelen.

Op de foto's is het moeilijk te zien of het echt gyno is. Als ik puur op de foto's af zou gaan dan zeg ik puffy nipples. Maar aangezien je aangeeft dat er een verharding onder zit en de huisarts aangeeft dat het beginnend gyno is, gaan we er even van uit dat het echt gyno is.

Je geeft zelf al aan niet tevreden te zijn met de resultaten van Nolva op een dosis van 30mg/dag. Gaat 40mg/per dag wel iets voor je doen? Wellicht, maar daar zal je enkel achter komen als je het probeert.
Letro is een optie, maar inderdaad een wat zwaarder middel. Je hoort wel vaak dat letro de gyno vrij snel wegwerkt, vaak sneller dan Nolva (voor zover ik begrijp).

Je hebt in mijn optiek twee optie:

1. Nolvadex nogmaals gebruiken. Beginnen met 40mg/ED. Bekijk het een week of 4 en kijk daarna wat het voor je heeft gedaan.
2. Letrozole. Pak je het probleem gelijk goed aan, met mogelijk wat vervelende sides. Maar als je begint op een dosis van 0,25 mg EOD, dan begin je veilig en kan je aanvoelen hoe je je erop gaat voelen en kan je eventueel verhogen naar wens.

Succes!
 
Dankje jeff done deze post helpt me goed , duidelijke mening , advies en uitleg .
 
De resultaten die medicatie teweegbrengen bij gyno zijn heel divers van persoon tot persoon. Tamoxifeen (nolvadex) en Letrozole kunnen mogelijk je probleem verhelpen, mogelijks ook niet. Bij mij werkte het alvast niet.

De enige sluitende oplossing is operatie.
 
De resultaten die medicatie teweegbrengen bij gyno zijn heel divers van persoon tot persoon. Tamoxifeen (nolvadex) en Letrozole kunnen mogelijk je probleem verhelpen, mogelijks ook niet. Bij mij werkte het alvast niet.

De enige sluitende oplossing is operatie.

Onzin. Je kunt met de door mij eerder genoemde producten prima gyno weg krijgen, of het terug komt is wat anders.
 
Back
Naar boven