AndroidHealthClinic

Hulp gevraagd online fitness enquête (+karma)

Bezoekers in dit topic

djryan87

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2006
Berichten
4.944
Waardering
655
Lengte
1m85
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Beste leden,

Ik heb jullie hulp nodig met het volgende. Ik ben bezig met het schrijven van mijn scriptie, waarin vooral het retentie probleem van fitnesscentra centraal staat. In kader van dit afstudeeronderzoek ben ik bezig met het afnemen van een zowel een schriftelijke als online enquête.

De enquete is met name bedoeld voor inwoners van de provincie Noord-Holland, maar indien je niet in deze regio woont mag je de enquête ook gewoon invullen!!! (je kan in dat geval bij de enquêtevraag over je woonplaats de optie 'anders' selecteren).

Hoe meer respondenten, des te beter. Ook al ben je geen actieve sporter of 'fitness freak', dan kan je de enquête invullen! Het zou ook mooi zijn als je vriend(in) of man/vrouw, vader/moeder bereid zou zijn de enquête in te vullen, want mijn doelgroep is erg breed (mannen en vrouwen tussen de 18-65 jaar) :thumbs:

Het invullen kost je slechts 5 minuten of minder. Kleine moeite dus, maar je helpt mij er wel enorm mee. Je kan deelnemen aan het onderzoek door op de onderstaande link te klikken. Mochten er nog vragen zijn, mag dat in dit topic of via PB. Als beloning ben ik bereid iedereen die in dit topic reageert te belonen met karma. Alvast bedankt voor de medewerking! :thumbs:

Edit 18-10-11:
Ik heb op dit moment met name meer vrouwelijke respondenten nodig van 25 jaar en ouder, maar de heren mogen de enquête ook nog steeds invullen :thumb:

De Regionale Fitness Enquête 2011
 
Laatst bewerkt:
done
 
Je houdt geen rekening mee met de mensen met een homegym bro

Edit: Done
 
Het lijkt hier af en toe echt op zo'n site dat je een enquête invult en dan punten (of "geld") krijgt. :roflol:

Done.
 
Done
 
Je houdt geen rekening mee met de mensen met een homegym bro

Edit: Done
Bedankt voor het meedenken! Dat klopt, er wordt enkel onderscheid gemaakt tussen wel/niet leden als groepen, omdat homegym iets minder relevant is in mijn onderzoek;)

Het lijkt hier af en toe echt op zo'n site dat je een enquête invult en dan punten (of "geld") krijgt. :roflol:

Done.
Haha ik snap wat je bedoeld, ben ook bekend met dat soort sites :p Ik zag het bij eerdere soortgelijke topics staan, en leek mij wel het minste wat ik terug kan doen, dus vandaar :)
 
Hartelijk dank voor uw deelname aan dit onderzoek, ook namens ThesisTools!


 
Done, maar kan ik nergens invullen dat ik het niet wil of ben je 'verplicht' het te gebruiken?
 
Bedankt voor uw deelname aan dit onderzoek!
 
gedaan

Hartelijk dank voor uw deelname!
 
done
 
Hartelijk dank voor uw deelname!
 
Back
Naar boven