Fitness Seller

Hulp gevraagd: plastest. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maar btw ik kan me niet voorstellen dat iemand naar je pik staat te kijken. En achja hij wil naturel mee doen.. dan moet ie maar naturel blijven he ! OWNT!

Anders pis jij in een bakje voor m.. neemt hij mee
en dat gooit hij er in.

Helemaal met je eens man...
Dit is gewoon de boel bezeiken.
Als je aan naturel wedstrijden wilt meedoen moet je ook gewoon naturel blijven.

KLAAR!!!!
 
Mannen we hebben het hier over de IFBB.
 
Beetje laat niet:rolleyes:

Paar weken 10.000mg Vit.C per dag doet wonderen,maar als die shizzle die hij gebruikt heeft op olie basis was wordt het een verloren zaak.
 
Ja ,maar ze bellen ook altijd maar max 1 dag van te voren....
 
Wordt terug monsterlijke topic! :haha:
 
Lijkt me ook het enige wat hij kan proberen. Een buisje van een ander in je boxershort en dan op hoop van zege. Een andere oplossing is er toch niet en als hij zelf plast wordt hij toch voor een lange periode geschorst....
 
Als je een controleur hebt die zijn werk een beetje goed uitvoert, mag je gewoon met je broek op de enkels en shirt omhoog in een bekertje plassen.
Eigenlijk behoren ze ook niet te bellen, maar ja probeer dan maar iemand te pakken te krijgen.

Verder ben jijzelf (als plasser) degene die het bekertje sealed en daarvoor ook je handtekening zet. Dus ofdat een conroleur merkt ofdat de urine niet warm is weet ik niet.
 
Wellllllllll, hij is geweest :mad:


En idd broek naar benee en dus geen kans voor buisjes, de toilet werd ook van te voren geinspecteerd.....


Hij is NU nog misselijk van al het water en de vit C eb B en de fluidfighters die hij heeft genomen......


EN NU..............................wait for the results.............:(

Indien Postief = negatief = 2jaar schorsing....
 
Wellllllllll, hij is geweest :mad:


En idd broek naar benee en dus geen kans voor buisjes, de toilet werd ook van te voren geinspecteerd.....


Hij is NU nog misselijk van al het water en de vit C eb B en de fluidfighters die hij heeft genomen......


EN NU..............................wait for the results.............:(

Indien Postief = negatief = 2jaar schorsing....

Afwachten idd......denk niet dat die vit c & b , fluidfighters veel zin hebben gehad maar goed.....hopelijk suc6 met het resultaat iig. :)
 
Ik denk dat niets helpt om ervoor te zorgen dat je negatief test binnen een dag. Ach...zie het zo. Als ie de schorsing krijgt, heeft ie 2 jaar de tijd om flink te bulken. Ieder nadeel heb z'n voordeel ;)
 
Wellllllllll, hij is geweest :mad:


En idd broek naar benee en dus geen kans voor buisjes, de toilet werd ook van te voren geinspecteerd.....


Hij is NU nog misselijk van al het water en de vit C eb B en de fluidfighters die hij heeft genomen......


EN NU..............................wait for the results.............:(

Indien Postief = negatief = 2jaar schorsing....

ik ben benieuwd laat het maar eens weten ....hmm twee jaar schorsing is wel twee jaar flink trainen en krijgt ie in die twee jaar nog controles:rolleyes:
 
Ik denk dat niets helpt om ervoor te zorgen dat je negatief test binnen een dag. Ach...zie het zo. Als ie de schorsing krijgt, heeft ie 2 jaar de tijd om flink te bulken. Ieder nadeel heb z'n voordeel ;)

Ja, zo denk hij er ook over......maar dan nog....het wordt je zo vrijwel onmogelijk gemaakt om internationaal te scoren als je dus het hele jaar door controle kan krijgen.....:mad:

Kan wel zeggen dat het zo in de echte BB landen niet zo gaat.....;)
 
ik ben benieuwd laat het maar eens weten ....hmm twee jaar schorsing is wel twee jaar flink trainen en krijgt ie in die twee jaar nog controles:rolleyes:

Mag het niet hopen.....je kan toch ook niet 2 x veroordeeld worden voor een misdaad...?!

Anders is het ultra zuur:mad:
 
Mag het niet hopen.....je kan toch ook niet 2 x veroordeeld worden voor een misdaad...?!

Anders is het ultra zuur:mad:

Tuurlijk! :rolleyes: Stel je vermoord iemand, zit je straf uit en als je vrij komt doe je het weer, nee dan wordt je niet opnieuw gestraft. :rolleyes:

Ik denk dat ze mensen eens ze een keer betrapt zijn juist beter in de gaten gaan houden of hij niet vervalt in zijn oude "streken". ;)

Zuur voor je maat, maar ja, kan je verwachten in een sport waarin iedereen gebruikt (aan de top) maar iedereen stug blijft beweren naar de buitenwereld dat het allemaal clean gaat. De IFBB houd zichzelf voor de gek met die controles.
 
Back
Naar boven